مراکز خرید تابلو نقاشی منظره

تابلوی نقاشی منظره یکی از انواع تابلوهای می باشد که برای زیباسازی فضای خانه‌ها اهمیت بسیار بالایی دارد. در مراکز خرید تابلو نقاشی منظره انواع مختلفی از تابلوها مانند تابلو نقاشی برجسته تابلو نقاشی ورق طلا تابلو نقاشی دکوراتیو و تابلو نقاشی آینه را باید مشاهده کنیم. در این مراکز باید که با نور کافی و فضایی بسیار زیبا محصولات به نمایش گذاشته شوند تا بتوانند خریداران محصولات را برای خود انتخاب فرمایند.

مراکز خرید تابلو نقاشی منظره

نکات مهم هنگام خرید تابلو نقاشی

نکات مهم هنگام خرید تابلو نقاشی

سلایق خود را بشناسید – بعد از اینکه تصمیم گرفتید مجموعه هنری خود را راه اندازی کنید، می توانید به راحتی در هیجان شروع جستجوی خود، با حرف های هنرمندان خاص و نظرات هر کس دیگر – متخصص یا غیره – گرفتار شوید!

فریفته خریدی صرفاً بر اساس توصیه ها، قیمت یا روز نشوید. برای فکر کردن به نوع هنری که دوست دارید، چه چیزی باعث می‌شود با یک قطعه احساس ارتباط داشته باشید و چه چیزی دوست دارید به آن نگاه کنید، وقت بگذارید.

یک شروع کننده خوب مجموعه نیز در صورت امکان باید یک سرمایه گذاری باشد، اما اجازه ندهید این شما را به سمت خرید چیزی سوق دهد که واقعاً دوست ندارید.

از گالری‌ها دیدن کنید و به مجموعه‌های آنلاین نگاه کنید تا ایده‌ای در مورد نوع هنری که شما را به حرکت در می‌آورد یا احساس می‌کنید با آن ارتباط برقرار می‌کند، به دست آورید. همه اینها به شما کمک می کند تا ایده بهتری از آنچه به دنبال آن هستید داشته باشید.

مطمئن شوید که مناسب است – بسیاری از خریدارانی که برای اولین بار می‌شوند عاشق یک اثر هنری می‌شوند و آن را می‌خرند. بدون اینکه فکر کنند چگونه یا کجا در خانه‌شان جا می‌شود!

همه ما طرفدار عشق در نگاه اول هستیم، اما موارد کاربردی را به خاطر بسپارید… آیا قطعه از نظر فیزیکی در جایی که می خواهید نمایش داده شود، جا می افتد؟ آیا رنگ ها و متریال ها با دکوراسیون داخلی شما همخوانی دارند؟

به بودجه خود پایبند باشید – بودجه بندی همیشه ایده خوبی است، هر آنچه که می خرید، اما در مورد هنر اهمیت بیشتری دارد. به خصوص اگر ارتباط عاطفی با یک قطعه شما را وسوسه کند که بیش از توان مالی خود هزینه کنید. پایبندی به بودجه جامد مانع از سرگردانی شما به قلمرو خطرناک می شود!

هزینه‌های پنهان را به خاطر بسپارید – وقتی هزینه‌های دیگری را که با خرید آثار هنری همراه است در نظر بگیرید، بودجه‌بندی اهمیت بیشتری دارد. هزینه های اضافی که باید در نظر بگیرید شامل بسته بندی، حمل و نقل، بیمه و نصب می شود – همه چیزهایی که باید هنگام تنظیم بودجه خود در نظر داشته باشید.

معجزه تابلو نقاشی مدرن در زیباسازی فضای خانه

معجزه تابلو نقاشی مدرن در زیباسازی فضای خانه

هنر جدا از تعریف افراد، نقش اصلی را در دکوراسیون یک مکان ایفا می کند. می تواند به عنوان یک نقطه کانونی برای خانه شما باشد. منظور ما از نقطه کانونی نقطه ای است که وقتی وارد اتاق می شوید به طور خودکار تمرکز و توجه شما را جلب می کند. قدرت هنر مردم را به سمت خود می کشاند.

دلیل دیگری که چرا باید هنر را در خانه خود بگنجانید این است که می تواند به یک دکوراسیون خسته کننده رنگ بیافزاید. مهم نیست که مبلمان شما چقدر شیک است، تا زمانی که دیوارهای شما سفید ساده هستند، دکوراسیون کسل کننده به نظر می رسد.

اکنون، قبل از اینکه بیرون بروید و اولین اثر هنری را بخرید، چیزهایی وجود دارد که باید در مورد هنر بدانید. اولاً، انواع مختلفی از هنر وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

ثانیاً، فقط خرید آثار هنری که «زیبا به نظر می‌رسند» نیست. ملاحظات خاصی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. که این ملاحظات را در قسمت قبل گفتیم.

عوامل موثر در قیمت تابلو نقاشی

عوامل موثر در قیمت تابلو نقاشی هزینه مواداین البته Econ 101 است. ما به عنوان هنرمند باید بتوانیم لوازمی بخریم تا نقاشی بسازیم! با این حال، اگر شما یک هنرمند (یا یک نقاش) نیستید، ممکن است مقدار زیادی از لوازم مورد نیاز ما را ندانید. در اینجا لیست اولیه لوازم استودیویی که من استفاده می کنم و هزینه های کلی آنها آمده است:رنگ روغن = 10 دلار برای یک لوله کوچک (1-3 در هر قطعه)روغن بزرک متوسط ​​= 15 دلار برای یک ظرف کوچک (1 در هر قطعه)بوم = 60 تا 80 دلار برای هر بوماین لیست شامل مواردی مانند برس، پاک‌کننده برس، مداد، خط‌کش، میز، صابون دست، و انبوهی از چیزهایی که یک خرید واحد هستند و برای مدت طولانی قابل استفاده هستند، نمی‌شود. همانطور که می بینید، هزینه های فوری من برای ایجاد یک نقاشی منفرد حدود 100 دلار است.زمان1-4 هفته طول می کشد تا یک نقاشی را کامل کنم. بین انتظار برای خشک شدن لایه ها و عمل رنگ آمیزی، این روند سریعی نیست! پس این هم مهم است. هزینه های سربارهزینه فوری منابع شامل سایر هزینه های سربار نمی شود، مانند:اجاره آتلیهپرداخت هزینه برای یک وب سایتپرداخت هزینه های تبلیغاتی دیگر (مانند نشریات محلی یا تبلیغات رسانه های اجتماعی)چاپ کارت ویزیتچاپ مواد تبلیغاتی نمایشگاهدرخواست برای نمایش ها (هزینه آن ها 30 تا 40 دلار برای هر پاپ است!)جعبه، نوار و بسته بندی برای حمل و نقلهزینه های حمل و نقلبنزین برای رفت و آمد به استودیوحتی اگر صرفه جو باشیم و در خانه کار کنیم، همچنان که هر صاحب کسب و کار کوچک دیگری می تواند تأیید کند، هزینه های پنهان زیادی وجود دارد. از دست دادن موجودیاین ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما وقتی یک قطعه را فروختیم، از بین رفته است! ما نمی توانیم آن را دوباره بفروشیم. بنابراین، اگر قصد داشتیم قطعه‌ای را در نمایشگاه یا نمایش موزه‌ای آینده بگنجانیم و سپس آن را بفروشیم (آی!)، به این معنی است که باید برای خلق اثر جدید تلاش کنیم تا جای آن پر شود. کمیسیون های گالریگالری ها از فروش یک اثر هنری 30 تا 60 درصد پورسانت دریافت می کنند! برای پوشش تمام هزینه‌های ذکر شده در اینجا، باید این را نیز در نظر بگیریم که زمانی که در نهایت یک قطعه را بفروشیم، ممکن است فقط نیمی از قیمت درخواستی خود را دریافت کنیم.

توزیع مستقیم تابلو نقاشی منظره

توزیع مستقیم تابلو نقاشی منظره

تجربه بسیار بالا در زمینه توزیع مستقیم تابلو نقاشی منظره هم ثابت کرده است که برای بهتر بودن لازم نیست که گران ترین اجناس را داشته باشید. بلکه ما با کیفیت‌ترین تابلوها را به صورت مستقیم با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی در اختیار مشتریان خود قرار دهیم برای این کار می توانید به فروشگاه اینترنتی و حضوری ما مراجعه بفرمایید تا این محصولات را با قیمت بسیار استثنایی و تخفیف عالی مشاهده بفرمایید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما