مرکز خرید تابلو رنگ روغن طبیعت

مرکز خرید تابلو رنگ روغن طبیعت تابلو های مختلفی همانند تابلو رنگ روغن مدرن، تابلو رنگ روغن گل، تابلو رنگ روغن برجسته و تابلو رنگ روغن و اکریلیک را برای زیباتر کردن دکوراسیون منزل شما عرضه می کند. زیبایی دکوراسیون و توجه به چیدمان وسایل خانه جزو وظایف خانم ها می باشد؛ و از آنجایی که خانه یکی از مهمترین بخش هایی است که در طول روز تمامی اعضای خانواده با آن سر و کار دارند، پس از توجه به زیبایی و دکوراسیون آن بسیار مهم است چرا که باعث آرامش اعضای خانواده می شود.

مرکز خرید تابلو رنگ روغن طبیعت

همه چیز درباره تابلو رنگ روغن اکریلیک

همه چیز درباره تابلو رنگ روغن اکریلیک اکریلیک یکی از جذاب ترین متریال هایی است که می توانید برای نقاشی پیدا کنید. قیمت مناسب، رنگ بندی جذاب، راحتی ترکیب رنگ و خشک شدن سریع از جذابیت های رنگ روغن اکریلیک است. رنگ های اکریلیک به راحتی ترکیب شده و به علت خشک شدن سریع، امکان اعمال لایه های بعدی رنگ فراهم است.

حلال رنگ اکریلیک آب است و به همین دلیل در مقایسه با رنگ‌های روغنی دیگر که حلال آن ها تینر می باشد، بوی نامطبوعی ایجاد نمی کند. اکریلیک تازمانی در آب حل می شود که خشک نشده باشد؛ پس از خشک شدن لایه پلاستیک ایجاد می کند که در برابر آب نفوذ ناپذیر است. رنگ اکریلیک برای ایجاد طرح های آبستره عالی می باشد. رنگ های اکریلیک تنوع بالایی دارند و به دلیل غلظت بالایشان می توانند برای ایجاد پوشش بافت استفاده شوند.

همچنین رنگ های اکریلیک به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند می‌توانند روی تمامی سطوح اجرا شوند‌. به علت انعطاف پذیری بالای رنگ های اکریلیک، این رنگ ها نسبت به رنگ های روغنی سخت تر ترک خورد و عمر مفید بیشتری دارند. پس به طور خلاصه می گوییم که رنگ های اکریلیک بوی بسیار کمی دارند. سرعت خشک شدن این رنگ ها بالا است. رنگ اکریلیک قابلیت پوشش دهی بالایی دارد. رنگ اکریلیک همچنین قابلیت شست و شو دارد.

وجود این رزین ها در اکریلیک باعث شده تا علاوه بر غلظت بالای رنگ خاصیت انعطاف پذیری نیز داشته باشند. این نوع رنگ ها سرعت خشک شدن بسیار بالایی دارند و عاری از هرگونه ضرر و زیان برای محیط زیست هستند. تابلو نقاشی اکریلیک جلوه بسیار زیبا و جذابی دارد و وجود این تابلو در خانه جان تازه ای به محیط می بخشد. تابلو نقاشی اکریلیک نسبت به دیگر آثار هنری مانند رنگ روغن، براقیت کمتری دارد اما دارای ویژگی های بسیار زیاد دیگر می باشد.

تابلوهای طراحی شده با استفاده از رنگ اکریلیک قابلیت شستشوی بالا دارند، پس از طراحی سریع خشک می شوند، کارکردن با این رنگ ها بسیار ساده و روان می باشد و قابلیت رقیق شدن با آب را دارد. این تابلوها همچنین مقاومت بالایی در برابر سایش و اشعه نور خورشید و نور ماوراء بنفش دارند.

رنگ های اکریلیک ضد آب بوده و قابلیت شستشوی تابلو را دارند. همچنین می توان در محیط های مرطوب مانند حمام نیز برای نقاشی دیوارهایتان از این رنگ استفاده کنید. رنگ های اکریلیک تنوع بسیار بالایی دارند و به دلیل اینکه غلظت بالایی دارند، به‌خوبی بافت را پوشش می دهند. رنگ های اکریلیک به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند، سخت‌تر از رنگ های دیگر مانند رنگ روغن ترک می خورند و عمر مفید تر و بالاتری دارند. یک مزیت بسیار جالب دیگر از رنگ اکریلیک این است که در مقابل نور دچار تغییر رنگ نمی شوند.

از آنجایی که تابلو رنگ روغن اکریلیک خیلی سریع خشک می شوند، پروسه انجام طراحی و رنگ آمیزی مدت کمی زمان می برد و در نهایت از نظر زمانی به صرفه تر است. این رنگ ها پس از خشک شدن به هیچ عنوان پاک نخواهند شد بنابراین اگر در حین طراحی چند قطره از آن ریخت؛ خیلی سریع آن را پاک کنید زیرا پس از خشک شدن پاک نمی شوند.

چه عواملی بر کیفیت تابلو رنگ روغن موثر است؟

چه عواملی بر کیفیت تابلو رنگ روغن موثر است؟ رنگ روغن نیز به میزان رنگ اکریلیک در جهان طرفداران خاص خود را دارد. رنگ این نقاشی به آرامی و با قرار گرفتن در مجاورت هوا خشک می شود. این ماده ماندگار است اما با گذر زمان طولانی رنگدانه های آن تغییر می کند. ماندگاری تابلوی نقاشی و رنگ آن، موضوع نقاشی رنگ روغن، تکنیک های نقاشی رنگ روغن، کیفیت رنگ روغن و قلمو هایی که از آن ها برای کشیدن طرح استفاده شده می‌توانند در کیفیت تابلوی نقاشی رنگ روغن اثر بگذارند.

نقاشی هایی که در سایز بزرگ طراحی شده باشند معمولاً کیفیت بالاتری دارند، همچنین نکته دیگری که می تواند در کیفیت نقاشی رنگ روغن تاثیر بگذارد قیمت تابلوی نقاشی است. اگر تابلوی نقاشی با استفاده از رنگ ها و بوم پلاستیکی بی کیفیت تهیه شده باشد مسلما قیمت آن ارزان تر خواهد بود اما اگر طراح برای تهیه رنگ های خود هزینه زیادی پرداخت کرده باشد و رنگ کاملاً با کیفیت خریداری کرده باشد، هیچ وقت تابلوی خود را ارزان نمی فروشد تا دچار ضرر و زیان شود.

پس بهتر است برای خرید یک تابلوی نقاشی با کیفیت، کیفیت را فدای کمیت نکنیم زیرا اگر تابلویی که خریداری می‌کنیم با استفاده از رنگ های بی کیفیت طراحی شده باشد دوام و عمر کوتاه تری دارد و رنگ ها روی بومنقاشی دچار ترک خوردگی و یا تغییر می شوند.

بررسی ابعاد انواع تابلو رنگ روغن

بررسی ابعاد انواع تابلو رنگ روغن اندازه تابلو یکی از مهمترین موارد خرید تابلو نقاشی است زیرا اگر تابلو نقاشی متناسب با دیوار محل نصب نباشد و فضای زیادی را اشغال کند، با دکوراسیون منزل شما ناهماهنگ خواهد بود. تابلوهای نقاشی در سایز های مختلفی ارائه می شوند چرا که بوم ها می‌توانند در ابعاد و اندازه های مختلفی تهیه شوند.

همچنین بوم ها می توانند مستطیل شکل یا مربعی شکل باشند. کوچکترین سایز بوم مربعی در ابعاد 15 × 15 و بزرگ ترین آن سایز 150 × 150 می باشد. کوچک ترین سایز بوم های مستطیلی 13 × 18 و بزرگ ترین سایز آن ها 150 × 200 می باشد. در این بین سایزهای بسیار زیاد دیگری همچون 20 × 30 و 40 × 40 و 50 × 70 و 45 × 50 و 80 × 120 و 100 × 150 و 100 × 200 وجود دارد.

عرضه بی واسطه تابلو رنگ روغن طبیعت

عرضه بی واسطه تابلو رنگ روغن طبیعت این مرکز عرضه بی واسطه تابلو رنگ روغن طبیعت را برای خدمت رسانی به افراد با سلیقه ای که به دکوراسیون منزل خود اهمیت می دهند، فراهم کرده است. حال که با تفاوت، مزیت ها و ویژگی های تابلو نقاشی رنگ روغن و اکریلیک آشنا شدید برای ثبت خرید نهایی خود به آدرس اینترنتی این مرکز مراجعه کنید.

2

    • سلام. وقت شما بخیر
      برای ثبت سفارش لطفا از طریق فرم سایت شماره تماس خود را ثبت کنید. مشاوران مداد آبی با شما تماس می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما