قیمت فروش تابلو رنگ روغن جیر

تابلو رنگ روغن جیر مدل دیگری از تابلوهای نقاشی رنگ روغن است با این تفاوت که به جای آنکه نقاشی بر روی بوم کشیده شود، بر روی پارچه جیر یا مخمل نقاشی می شود. قیمت فروش تابلو رنگ روغن روی جیر به نسبت تابلو رنگ روغن روی بوم مناسب تر است. تابلوهای نقاشی زیبایی بر روی جیر کشیده شده است که در فروشگاه اینترنتی تابلو نقاشی به فروش می رسد.

تابلو رنگ روغن جیر

انواع مدل های نقاشی از قبیل تابلو رنگ روغن گل و گلدان، تابلو رنگ روغن فرش، تابلو رنگ روغن منظره، تابلو رنگ روغن چهره بر روی جیر متداول است. که نمونه مدل های آن را می توانید در این صفحه مشاهده کنید.

هر طرح و مدلی بر روی جیز زیبا نمی شود بنابراین در انتخاب مدل خود برای نقاشی بر روی جیر دقت کنید. تابلو نقاشی های منظره بر روی جیر از جذابیت ویژه ای برخوردار هستند که می توانید جهت مشاهده و خرید آن به سایت اینترنتی مداد آبی مراجعه کنید.

فروش تابلو رنگ روغن جیر با قیمت ارزان

تابلو رنگ روغن جیر

 

تابلو رنگ روغن جیر با قیمتی ارزان تر از تابلو رنگ روغن بر روی بوم در بازار فروش تابلو نقاشی به فروش می رسد. این تابلو رنگ روغن با ابعاد 70*50، 70*100 در بازار به وفور یافت می شود. زمینه مشکی پارچه مخمل، زیبایی خیره کننده ای را به نقاشی می بخشد و هر کسی را شیفته خود می کند.

فروش تابلو رنگ روغن جیر ارزان در بازار ایران به صورت عمده و خرده فروشی انجام می شود. این نوع از تابلو نقاشی نیز طرفداران مخصوص به خود را دارد و بازار پررونق و پر سودی را برای فروشندگان خود دارا می باشد. مجموعه هنری مداد آبی همواره در تلاش است تا با عرضه بهترین محصول و ارائه با قیمت ارزان، رضایت صد در صدی مشتریان را جلب کند. پخش عمده تابلو نقاشی جیر به وسیله نمایندگی های این مجموعه در سراسر ایران انجام می شود که متقاضیان می توانند بهترین محصول مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و غیر مستقیم با قیمت با صرفه تهیه کنند و یک خرید آسان و بدون دردسر را تجربه نمایند.

لیست قیمت تابلو رنگ روغن جیر در تهران

تابلو رنگ روغن جیر

اگر می خواهید یک تابلو رنگ روغن جیر بخرید حتما به موارد زیر توجه نمایید:

  • ابعاد تابلو
  • سبک اثر تابلو و محل فروش آن
  • نام نقاش و ضربه قلم های او

قیمت فروش یک تابلو تحت تاثیر عوامل گوناگونی تعیین می شود. که عوامل فوق تاثیر بسزایی در قیمت فروش تابلو دارد. تابلو رنگ روغن جیر به نسبت نقاشی روی بوم قیمت مناسبتری دارد چون از نظر جنس پارچه و اجرای کار، متفاوت می باشند.

قیمت تابلو رنگ روغن جیر با توجه به سایز آن معمولا از مبلغ 800 هزار تومان آغاز می شود. شما می توانید با ارائه طرح های مورد نظر خود، لیست قیمت تابلو رنگ روغن جیر را در تهران و شهرستان ها به صورت جداگانه دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما