آخرین قیمت تابلو رنگ روغن با ورق طلا

تابلو رنگ روغن با ورق طلا از جمله تابلو هایی است که طرفدران زیادی دارد. ورق طلا یک ماده ی جدید قابل استفاده در هنر معاصر از جمله رزین، پتینه کاری و…. محسوب می شود. قابلیت استفاده در روی چوب، پارچه، شیشه، دیوار، نقاشی های مدرن معاصر می باشد. از دلایل محبوبیت ورق طلا ظرافت و زیبایی این تابلو ها می باشد. قیمت  تابلو ورق طلا و تابلو نقاشی مدرن با رنگ وغن بسیار متفاوت است.

آخرین قیمت تابلو رنگ روغن با ورق طلا

تکنیک ورق طلا روی بوم

تکنیک ورق طلا روی بوم  نقاشی رنگ روغن رمز های بسیاری دارد و در ذهن بسیاری از افراد این روش نقاشی معتبر تر از دیگر نقاشی ها می باشد.

تابلو های دکوراتیو و مدرن یکی از  مدل های مطرح و پر طرفدار این روز ها است. به تصویر کشیدن اشکالی که خیالی، ماورای واقیعت است وهم و جذابیت خاصی به محیط می دهد. این سبک نقاشی ها به صورت برجسته با اشکال زیبا و هندسی با استفاده از ورق های طلا زیبایی شگفت انگیزی به فضا می بخشد.

استفاده از ورق طلا در تابلو و حتی ترکیب آن با رزین ارزش مادی آن را نیز دو برابر می کند. استفاده از ورق طلا مراقبت خاصی را لازم دارد. چون ورق طلا بسیار ظریف و نازک هستند و اگر این ورق ها دچار خط و خش شوند دیگر جذابیت اولیه را نخواهند داشت.

برای نصب ورق طلا از چسبی مخصوص استفاده می شود. این ورق ها به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهند و اکسبد نمی شوند. و در انواع ساده، طرح دار، گل دار و  هفت رنگ موجود هستند. هنگام کار با این ورق ها، به دلیل نازکی از دست کش نخی استفاده کرد که به دست نچسبد. امروزه از تابلو های نقاشی به عنوان تزییناتی برای منازل، بنا ها، ادارات و …. استفاده می شود. این تابلو طرفداران زیاد خود را دارند. این تابلو نقاشی های زیبا در طرح و رنگ های مختلفی موجود هستند و دارای کیفیت عالی با قیمت مناسب هستند، اگر دنبال مدرن بودن هستید به شما این تابلو ها را سفارش می دهیم.

خرید تابلو رنگ روغن با ورق طلا باکیفیت

خرید تابلو رنگ روغن با ورق طلا باکیفیت شما این تابلو ها را به صورت عمده می خواهید؟ یا به صورت جزیی و تعداد می خواهید؟ این تابلو را برای چه مکانی می خواهید؟ این محصول را برای استفاده ی شخصی می خواهید یا برای فروش می خواهید؟

این تابلو را به صورت غیر حضوری می توانید تهیه کنید می توانید به فرشنده و تولید کننده مورد نظرتان تماس بگیرید و نوع و رنگ تابلو را سفارش دهید. می توانید از طریق  سامانه ی اینترنتی این محصول را سفارش دهید و این محصول به راحتی برای شما ارسال شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما