تابلو رنگ روغن گل شقایق با طرح برجسته

تابلو رنگ روغن گل شقایق از زیباترین تابلوهای نقاشی با طرح گل می باشد. این نوع از تابلو رنگ روغن با سبک رئال و برجسته در بازار عرضه می شود. طرح برجسته تابلو رنگ روغن با طرح گل، زیبایی ویژه ای در تابلو ایجاد می کند. همچنین طراحی بی نظیر این تابلوها، بخش قابل توجهی از فروش تابلو نقاشی را از آن خود کرده است.

تابلو رنگ روغن گل شقایق

انواع تابلو رنگ روغن گل شقایق

همان طور که می دانید تابلوهای رنگ روغن با طرح گل، انواع بسیاری دارند.
از نمونه آنها می توان به تابلوهای رنگ روغن زیر اشاره کرد:

  • تابلو رنگ روغن گل لاله
  • تابلو رنگ روغن گل بنفشه
  • تابلو رنگ روغن گل نرگس
  • تابلو رنگ روغن گل شقایق

و انواع دیگری از تابلوها که با طرح گلهای ترکیبی نیز به فروش می رسند. تابلوهای گل شقایق نیز از نظر سبک کار و نوع طراحی به انواع جزئی تری طبقه بندی می شوند. که از نمونه های آن می توان به اجرای این طرح گل به صورت برجسته، رئال، امپرسیونیسم و غیره اشاره کرد. نمونه تابلویی که در تصویر زیر مشاهده می کنید، یک مدل ترکیبی از گل شقایق با سایر گل هاست.

تابلو رنگ روغن گل شقایق

تابلو رنگ روغن گل شقایق برجسته

تابلو رنگ روغن گل شقایق به سبک مدرن و به صورت برجسته نیز نقاشی می شود. تابلو نقاشی برجسته نیز زیبایی های خود را دارد. شما می توانید تابلو نقاشی گل را با هر ابعادی سفارش دهید. از ابعاد ۳۰ *۴۰ گرفته تا ابعاد ۱۰۰ * ۷۰ و بزرگتر. هرچه تابلو در ابعاد بزرگتری تهیه شود، جلوه بیشتری دارد و زیبایی بی نظیری را به محیط پیرامون خود می بخشد. تابلو رنگ روغن گل شقایق مانند سایر تابلوهای نقاشی طرح گل، به دلیل رنگ های شادی که در آن به کار رفته است، از مدل های شادی بخش می باشد. اگر قصد خرید تابلو نقاشی رنگ روغن با طرح گل شقایق را دارید، پیشنهاد ما برای اماکان اداری، محیط مطب پزشکان و اتاق خواب می باشد.

تابلو رنگ روغن گل شقایق

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما