تولید کننده تابلو نقاشی اکریلیک

از ویژگی های تابلو نقاشی اکریلیک می توان به متنوع بودن و بیشمار بودن آنها اشاره کرد. بزرگترین تولید کننده در ایران، انواع بسته بندی های این محصول را وارد عرصه بازار برای خرید و فروش می کند. مرکز خرید و فروش نمونه های با کیفیت در بازار کشور بسیار است و خریداران می توانند این کالا ها را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری کنند که در این صورت دارای قیمت ارزان تری هستند.

تابلو نقاشی اکریلیک

 

مشخصات تابلو نقاشی اکریلیک

تابلو نقاشی اکریلیک

محصولات تابلو در جهان بسیار محبوب است. این محبوبیت باعث شده تا این محصول تنوع جنسی، رنگی و کیفیتی زیادی را داشته باشد. بهترین نوع تابلو معمولا گران ترین آن است و با تمامی سلیقه ها هم خوانی دارد.

از مشخصات تابلو اکریلیک  طرح دکوراتیو مدرن محصولی هنری کار دست میباشد که با تکنیک رنگ اکریلیک و ورق طلا روی بوم کنواس طبیعی با چهارچوبی از جنس چوب سفید روسی اجرا شده است.این تابلو قابل گردگیری با پارچه نرم و نمناک میباشد و پهنای بوم آن دو سانتی متر است.این تابلو بدلیل استفاده از رنگ سرد طوسی و رنگ طلایی ورق طلا برای تزیین اکثر دکوراسیون های به روز همخوانی دارد و جلوه زیبایی به فضای خانه های امروزی می‌بخشد.

بعضی از افراد جامعه به دنبال یک برند خوب تابلو هستند؛ زیرا معتقد می باشند که تابلو هایی که توسط این برند ها تولید می شود، دارای کیفیت بهتری خواهد بود. این مسئله تا حدودی درست است. اما مطلق نخواهد بود؛ زیرا تولیدکنندگان زیادی هستند که صاحب برند مشهوری نیستند؛ اما کیفیت محصولات آنها بسیار بالا است و قیمت به صرفه ای دارند.

لیست قیمت تابلو نقاشی اکریلیک

تابلو نقاشی اکریلیک

قیمت تابلو، به فاکتور های زیادی بستگی دارد. مهم ترین فاکتور در تعیین لیست قیمت تابلو  کیفیت تابلو است. طبیعی است که وقتی یک تابلو کیفیت بالایی داشته باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. به طور کلی، تابلو در کیفیت ها و قیمت های مختلفی تولید می شود و تابلو به روش های گوناگونی در بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود. نوع عرضه ی تابلو در بازار، تاثیر زیادی در قیمت این محصول دارد.

برای مثال تابلو هایی که به صورت عمده در بازار عرضه می شوند، قیمت مناسب تری دارند و همچنین فروشگاه های اینترنتی که تابلو را بدون واسطه در اختیار خریداران قرار می دهند، قیمت مناسب تری دارند و خریداران تابلو استقبال بیشتری از این محصولات می کنند.

همچنین خرید تابلو از نمایندگی های معتبر و مراکز اصلی فروش تابلو، می تواند هزینه ی کمتری را روی دست خریدار تابلو بگذارد. به همین خاطر توصیه می شود حتما تابلو مورد نظر خود را از مراکز عرضه ی مستقیم تابلو در شهرهای مختلف خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما