خرید تابلو رنگ روغن رئالیسم طرح جنگل

تابلو رنگ روغن رئالیسم هم دنیایی دارد! بیایید سفری داشته باشیم به دنیای طرح ها و نقش های به یاد ماندنی که روح و روانمان را تازه کند. سفری به تابلوهای نقاشی که هر کدام حسی منحصر بفرد را به ما میدهد. در این بخش میخواهیم شما را با دنیای تابلوهای نقاشی آن هم از نوع واقع گرایانه اش و روش های خرید آشنا کنیم.

خرید  تابلو رنگ روغن رئالیسم طرح جنگل

ویژگی تابلو رنگ روغن رئالیسم چیست؟

ویژگی  تابلو رنگ روغن رئالیسم چیست؟ نقاشی یک هنر است و دنیای وسیع خود را دارد. از نقاشی با مداد رنگی های دوران کودکیمان گرفته تا فاخر ترین آثار هنرمندان نام آشنای جهان، همه و همه رابطه ای است میان دنیای انتزاعی ذهنمان با دنیای واقعی که بر روی کاغذ تداعی میشود.

نقش هایی هستند که همیشه مشتریان خاص خود را دارند. مثل تابلو رئالیسم طرح جنگل، منظره ی رئال غروب آفتاب، طرح های بی نظیر کلاسیک و … . این طرح ها عمدتا با رنگ روغن ترسیم میشوند. چون جلوه ی واقع گرایانه تری را به اثر نقاشی منتقل میکند.

اما این سؤال مطرح است که چه فرآیندی باید طی شود تا تابلویی با یک طرح رئال به دست آید؟ یا به عبارت دیگر ویژگی های یک تابلوی نقاشی چه میتواند باشد که ما آنرا رئال بنامیم؟

تابلوی رنگ و روغن حاصل از به کارگیری روش های نقاشی با عنوان رنگ روغن است که نام آن از رنگ به کار برده شده برای نقاشی گرفته شده است. “رنگ روغن”، رنگ مخصوصی است که حاصل از ترکیب رنگدانه ها با روغن میباشد و در ترکیبات آن، روغن نقش ماده ی چسبنده را ایفا میکند که باعث میشود رنگ به کار رفته برای کشیدن تصویر، هرچه بهتر به جان بوم نقاشی رفته و طرحی کاملا واقع گرایانه را به وجود آورد. برای همین است که واقع گرایانه ترین طرح ها را با رنگ روغن ترسیم کرده اند.

رنگ روغن در دو نوع “مات” و “براق” در بازار وجود دارد. طول عمر رنگ روغن براق نسبت به مات بیشتر بوده و سازگاری بیشتری نیز با محیط های پر نور و اشعه ی نور آفتاب دارد.

قیمت تابلو رنگ روغن رئالیسم

قیمت تابلو رنگ روغن رئالیسم امروزه تابلوهای نقاشی به خصوص آثار رنگ روغن رئالیسم، نقش مهمی در طراحی و تزئین مکان های مختلف دارند. حتی بهترین دیزاین خانه ها با دیوار هایی بدون تابلو همیشه انگار یک چیز کم دارد!

قیمت تابلو رنگ روغن بسته به الیاف بوم به کار رفته در آن و نوع رنگ روغن استفاده شده برای نقاشی متفاوت است. اما در کل شما میتوانید بهترین تابلو های رنگ و روغن رئالیسم را با نازل ترین قیمت از ما دریافت کنید و به خانه یا محل کار خود جان دوباره ای ببخشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما