زیباترین تابلوهای نقاشی رنگ روغن سنتی

تابلو نقاشی سنتی ایرانی از نمونه تابلوهای بسیار زیباست که در گالری و نمایشگاه تابلو رنگ روغن سنتی با طرح های متنوع به فروش می رسد. تابلو رنگ روغن سنتی با مضامین مختلفی نقاشی شده اند و هر کدام بیانگر آیین های سنتی یک منطقه می باشند.

تابلو رنگ روغن با طرح بازارهای سنتی، نمونه ای از تابلو نقاشی سنتی در فروشگاه اینترنتی مداد آبی است. طرح بعدی تابلو رنگ روغن با طرح زنان روستایی و زندگی در محیط های سنتی گذشته است.

تابلو نقاشی سنتی

 

انواع تابلو نقاشی سنتی ایرانی

تابلو نقاشی سنتی

جامعه امروز ما به سمتی در حال پیشروی است که مردم مجددا به نقاشی های قدیمی و سبک های سنتی علاقه مند شده است و تابلوهایی با مدل های سنتی ایرانی را انتخاب می کنند و سفارش می دهند.

یکی از دلایل انتخاب طرح نقاشی سنتی، استفاده از رنگ های شاد و گرم در تابلو می باشد. نقاشی با موضوعات با معنی، دلیل دیگری برای سفارش تابلو رنگ روغن سنتی است. تابلو رنگ روغن با طرح و رنگ های به کار رفته در آن، به فضای پیرامون خود انرژی می بخشد و تابلو نقاشی سنتی یکی از این طرح هاست.

زیباترین تابلو های رنگ روغن نیز تابلوهایی هستند که طرح و نقش سنتی دارند و یاد و خاطرات ایام گذشته را در ذهن تداعی می کنند. نقاشی هایی که حرف های زیادی برای گفتن دارند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به این سبک نقاشی ها علاقه مندید با مجموعه هنری مداد آبی تماس بگیرید.

 

خرید تابلو نقاشی رنگ روغن سنتی

تابلو نقاشی سنتی

نقاشی سنتی ایرانی جزو اولین تابلوهایی است که بر روی تابلوهای نقاشی کشیده شد. انواع تابلو نقاشی سنتی را می توان به تذهیب، تشعیر، نقاشی قهوه خانه ای، نقاشی گل و مرغ و نقاشی پشت شیشه دسته بندی کرد. هر یک از تابلوهای نقاشی سنتی ایرانی، ویژگی های منحصر به خود را دارد.

در صورتی که قصد خرید تابلو رنگ روغن سنتی ایرانی را دارید، می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما