زیباترین تابلوهای نقاشی رنگ روغن پازلی

تابلوهای نقاشی رنگ روغن پازلی جدیدترین تابلو نقاشی رنگ روغن در فروشگاه اینترنتی مداد آبی است. منظور از مدل تابلوهای نقاشی پازلی چیست؟ چرا به این نام معرفی می شود؟ آیا زیباترین تابلوهای رنگ روغن در این گروه قرار می گیرند؟

این مدل از تابلو نقاشی بسیار جذاب و زیباست و بسیار چشم نواز و منحصر به فرد است. هر کسی که این مدل از تابلو رنگ روغن را ببیند شیفته آن می شود. تنوع طرح آن نامحدود است و در هر طرحی که بخواهید می توانید نمونه آن را تهیه کنید.

تابلوهای نقاشی رنگ روغن پازلی

همه ما می دانیم و بارها پازل های مختلفی را درست کرده ایم و از کنار هم قرار دادن اشکال، به شکل نهایی رسیده ایم. تابلوهای نقاشی رنگ روغن پازلی نیز به همین شکل است اما تفاوتی در آن وجود دارد و آن این است که با تعداد قطعات کمتری به تصویر نهایی پازل می رسیم و آن ها را بر روی دیوار می چینیم. تصاویر و مدل هایی برای تابلوهای رنگ روغن وجود دارد که قابلیت چند تکه شدن را دارند و زیبایی تصویر را به چندین برابر حالت معمول نشان می دهند.

قیمت تابلوهای نقاشی رنگ روغن پازلی

تابلوهای نقاشی رنگ روغن پازلی

از جمله طرح هایی که در تابلوهای نقاشی رنگ روغن پازلی شاهد آن هستیم، تابلو رنگ روغن طرح مدرن است. تابلوهای کوچکی که هر کدام تصویر مشخصی دارند و در کنار هم بر روی دیوار چیده می شوند. مجموعه تصاویر بر روی دیوار، تکمیل کننده دکوراسیون محیط هستند.

قیمت تابلو رنگ روغن پازلی با توجه به طرح و اندازه آن متفاوت است. اکثر مشتریان تمایل دارند تا تابلو رنگ روغن پازلی براساس فضای دیوار منزلشان طراحی و اجرا شود. به همین منظور سفارش انواع تابلو رنگ روغن پازلی پذیرفته می شود.

نحوه سفارش تابلو رنگ روغن پازلی

تابلوهای نقاشی رنگ روغن پازلی

جهت ثبت سفارش تابلو رنگ روغن پازلی کافی است:

  1. ابعاد دیواری که می خواهید تابلو بر روی آن نصب شود را اندازه بگیرید.
  2. طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  3. برای دریافت ابعاد مورد نیاز با تابلو انتخابی با مشاوران ما ارتباط بگیرید.

شما می توانید جهت انتخاب تابلو رنگ روغن پازلی و محاسبه ابعاد مناسب براساس فضای دیوار شما، مشاوره رایگان دریافت کنید. سپس جهت ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما