ساخت تابلو رنگ روغن کلاسیک

تابلو رنگ روغن کلاسیک، رنگ آمیزی با رنگ روغن، محیطی متشکل از رنگدانه های معلق در روغن های خشک کننده. امکانات برجسته ای که با آن ادغام تن یا رنگ به دست می آید، آن را در میان رسانه های نقاشی سیال منحصر به فرد می کند. در همان زمان، درمان خطی رضایت بخش و اثرات واضح به راحتی به دست می آید. نقاشی‌های مات، شفاف همه در محدوده آن قرار دارند و از نظر تنوع بافتی بی‌نظیر هستند.

ساخت تابلو رنگ روغن کلاسیک

نقاشی کلاسیک از چه زمانی آغاز شد؟

نقاشی کلاسیک از چه زمانی آغاز شد؟ در تابلو طرح رنگ روغن کلاسیک، اشکال و اشیاء در نقاشی با استفاده از سایه های سفید، به همراه سبز خاکستری یا خنثی، قرمز یا قهوه ای تقریباً مسدود شدند. توده‌های نور و تاریکی که به‌وجود می‌آیند، زیر نقاشی نامیده می‌شوند. فرم‌ها بیشتر با استفاده از رنگ جامد یا لکه‌ها، که لایه‌های نامنظم و نازکی از رنگدانه مات هستند که می‌توانند جلوه‌های تصویری مختلفی را ایجاد کنند، تعریف شدند. در مرحله آخر، از لایه های شفاف رنگ خالص به نام لعاب برای ایجاد درخشندگی، عمق و درخشندگی به فرم ها استفاده شد و هایلایت ها با تکه های رنگی ضخیم و بافتی به نام ایمپاستوس مشخص شدند.

سه اصول نقاشی با رنگ روغن

سه اصول نقاشی با رنگ روغن هر سه این قوانین تفاوت زیادی در طول عمر تابلو نقاشی رنگ روغن کلاسیک شما ایجاد می کنند. به طور واضح، اگر از این قوانین پیروی نکنید، تقریباً تضمین می شود که تابلو های رنگ روغن شما ترک بخورند و ضعیف شوند.

  • رنگ زیاذ روی رنگ کم

این قانون در مورد افزودنی هایی که ممکن است در رنگ روغن خود قرار دهید اعمال می شود. مواد افزودنی به دو دسته اصلی تقسیم می شوند: حلال ها و روغن ها. سقز و الکل های معدنی بی بو حلال هستند و رنگ شما را رقیق می کنند. روغن بذر کتان، روغن گلرنگ و لیکوین روغن‌هایی هستند و برای صاف کردن و برس کشیدن رنگ شما به کار می‌روند.

  • ضخیم روی از نازک

رنگ را می توان به روش های مختلفی از لعاب (لایه های بسیار نازک) تا ایمپاستو (لایه های بسیار ضخیم) روی بوم اعمال کرد. هنگامی که رنگ را در ضخامت های مختلف اعمال می کنید، بسیار مهم است که لایه های اول را نازک کنید و لایه های ضخیم تر رنگ خود را برای آخر حفظ کنید. چرا؟ از آنجایی که رنگ روغن از نظر فنی با تبخیر مانند رنگ های مبتنی بر آب “خشک” نمی شود – در واقع تا زمانی که از طریق اکسیداسیون جامد شود “خشک می شود”.

هر چه یک لایه رنگ ضخیم تر باشد، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا تمام طول بکشد. ممکن است روی آن خشک شود، اما هنوز کاملاً جامد نیست. به همین دلیل، تا زمانی که کاملاً پخته نشود، رنگ آمیزی آن ایمن نیست، به خصوص اگر یک لایه نازک روی آن اضافه کنید. لایه نازک سریعتر خشک می شود و ممکن است ترک بخورد زیرا لایه ضخیم زیر به خشک شدن و تغییر شکل ادامه می دهد. بهترین کار این است که با لایه های نازک شروع کنید، سپس به تدریج ضخامت هر لایه اضافی را افزایش دهید. یا تمام لایه ها را نازک کنید و بعد از اتمام نقاشی، لایه های ضخیم را اضافه کنید.

  • خشک کردن آهسته

نسبت به خشک کردن سریع حتی خشک شدن برخی رنگ ها نسبت به بقیه رنگ ها بیشتر طول می کشد و همین اصول نیز اعمال می شود. بهتر است نقاشی را با رنگ هایی شروع کنید که زودتر خشک می شوند و با رنگ هایی که آهسته تر خشک می شوند پایان دهید. یا، لایه‌های متوسط ​​تا بعدی را با هم مخلوط کنید تا بیشتر طول بکشد (قاعده 1 نیز می‌تواند به نفع شما باشد!)

بنابراین چگونه می‌توانید رنگ‌هایی را که سریع خشک می‌شوند و کدام‌ها کند خشک می‌شوند، پیگیری کنید؟ یک قانون کلی این است که رنگ‌های خاکی سریع خشک می‌شوند (گاهی اوقات در طول شب) در حالی که رنگ‌های جواهر بیشتر طول می‌کشد. گاهی اوقات روزها یا هفته ها طول می کشد تا رنگ های قرمز، آبی و زرد تا آخر خشک شوند. سیاه و سفید نیز می توانند بسیار کند خشک شوند. برای دریافت دقیق ترین اطلاعات در مورد زمان خشک شدن رنگ خود، به وب سایت برند رنگ خود به صورت آنلاین مراجعه کنید.

بسیاری از آنها نمودارهایی را منتشر می کنند که کیفیت خشک شدن هر رنگ را فهرست می کند. برخی از آنها حتی زمان خشک شدن را نیز شامل می شوند. البته روش هایی برای رنگ آمیزی وجود دارد که در آنها می توانید به طور کامل از این قوانین اجتناب کنید. . . یک نقاشی کامل را با رنگ هایی که سریع خشک می شوند (یا با رنگ هایی که آهسته خشک می شوند) بسازید.

یا فقط از لایه های نازک (یا لایه های ضخیم) استفاده کنید. شما ایده را دریافت می کنید. شما همچنین می توانید کاری را انجام دهید که به آن نقاشی آلا پریما می گویند، که در آن نقاشی را در یک محیط و بدون لایه های نقاشی شروع کرده و به پایان می رسانید. بسیاری از نقاشان هوای معمولی از این روش برای تولید نقاشی های زیبا استفاده می کنند.

از آنجایی که رنگ به طور همزمان مرطوب است و در یک زمان خشک می شود، در مراحل مختلف فرآیند پخت هیچ لایه مشخصی وجود ندارد. اما اگر ترجیح می‌دهید لایه‌ها کار کنید، بهترین کار این است که هر نقاشی را با لایه‌های نازکی از رنگ‌هایی که سریع خشک می‌شوند و با حلال نازک می‌شوند، شروع کنید. سپس، با لایه‌های ضخیم‌تر از رنگ‌هایی که آهسته خشک می‌شوند، با استفاده از محیط‌های رنگ‌آمیزی کار را تمام کنید.

عوامل مهم در کیفیت تابلو نقاشی

عوامل مهم در کیفیت تابلو نقاشی دانستن تفاوت بین هنر خوب و بد می تواند دشوار باشد. همیشه نمی توان به متخصصان هنر اعتماد کرد. خیلی اوقات حتی درک آنها سخت است. از آنجایی که معتقدم مهم است که در مورد هنر تصمیم بگیرید، تصمیم گرفتم این مقاله را بنویسم تا به تک تک شما کمک کنم تا خودتان هنر را قضاوت کنید.

زیبایی در هنر

زیبایی در “چشم بیننده” است و همیشه خواهد بود. تصمیم شما در مورد زیبایی یا عدم زیبایی در یک اثر هنری خاص، غریزی و طبیعی است. در واقع، احتمالاً حتی مجبور نخواهید شد آن تصمیم را بگیرید، فقط یا مجذوب یک اثر هنری خواهید شد یا نخواهید گرفت. افرادی که در یک بافت اجتماعی یکسان هستند، اغلب در مورد زیبا بودن اتفاق نظر دارند، بنابراین احتمالاً افرادی را در نزدیکی خود خواهید یافت که همان چیزهایی را که شما دوست دارید دوست دارند.

برخی از جنبه های هنر که عموماً برای مردم جذاب است عبارتند از:

  • تکرار اشکال، الگوها و تقارن.
  • رنگ ها، به ویژه رنگ هایی که مکمل یا تقویت کننده یکدیگر هستند.
  • بافت ها، بصری و فیزیکی (مانند رنگ ضخیم، ایمپاستو)
  • محصولات و ترکیباتی که چشم را متمرکز می کند و توجه بینندگان را حفظ می کند.
  • حرکت یا جریان برای هدایت بینندگان از طریق هنر.
  • تناسب صحیح یا جذاب اشکال و اشیاء.
  • ارائه و قاب بندی.

برای این کار نیازی نیست چک لیستی به گالری ها ببرید زیرا طبیعتاً چشم شما به هنری که ترجیح می دهید جلب می شود. همانطور که قبلاً اشاره کردم، این یکی آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به این سوال پاسخ دهید: “آیا این را دوست دارم؟” البته، اگر تصمیم دارید بپرسید چرا آن را دوست دارید، لیست بالا ممکن است مفید باشد.

تولید تابلو رنگ روغن کلاسیک

تولید تابلو رنگ روغن کلاسیک در اینجا می توانید طیف گسترده ای از قطعات زیبا و پر از فرهنگ و تاریخ را بیابید که مجموعه شما را با آثار منحصر به فرد از تابلو رنگ روغن کلاسیک متنوع می کند. فرقی نمی‌کند که دنبال نقاشی‌های کلاسیک، نقاشی‌های هنری زیبا باشید، ما مطمئن هستیم که آن قطعه نهایی را برای تکمیل مجموعه هنری خود خواهید یافت یا به دیوار خانه خود روح زیبایی را خواهید داد. با آثاری که توسط هنرمندان ماهر نقاشی شده، مطمئن هستیم که یک اثر هنری استثنایی پیدا خواهید کرد که احساسات و سبک منحصر به فرد دوره زمانی و هنرمند خود را به تصویر می‌کشد.

1

  1. با سلام،به نکته خوبی اشاره کردید هنر نقاشی رو نباید فقط با اعتماد به هنرمند تهیه کرد ،همون که زیبایی در چشم بیننده هست بنظرم کاملا صحيح هست و من خودم تجربه کردم،زیبایی وکیفیت کار رو خودمون باید ببینیم و تشخیص بدیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما