ساخت تابلو نقاشی کلاسیک

تابلوها به عنوان یک اکسسوری موثر در فضاهای داخلی به کار می روند. تابلو نقاشی کلاسیک به عنوان یک مکمل خوب برای دکوراسیون داخلی خانه و محل کار شما به شمار می رود. کارگاه ما در زمینه ساخت تابلو نقاشی کلاسیک ایرانی فعالیت دارد، و اگر شما قصد دارید سالن و فضای داخلی خود را زینت ببخشید می توانید از طریق این سایت از تابلو های کلاسیک ما خریداری کنید.

ساخت تابلو نقاشی کلاسیک

نکات کلیدی در طراحی تابلو های کلاسیک

نکات کلیدی در طراحی تابلو های کلاسیک امروزه استفاده از تابلوهای دیواری در فضای خانه و ادارات و غیره طرفداران زیادی پیدا کرده است و هنرمندان را مشتاق طراحی و خلق آثار جدید کرده است. استفاده از این تابلو ها باعث زیبایی فضای داخلی می شود، از نظر روانشناسی استفاده از تابلوهای هنری مناسب فضا باعث انتقال احساس خوب و آرامش به بیننده می شود. تابلوهای دیواری انواع گوناگون دارند که به دو سبک کلی مدرن و کلاسیک تقسیم می شوند.

طراحی تابلو هر سبک هنری علاوه بر سلیقه و ذهنیت هنرمند باید از یک سری نکات و اصول در طراحی آن استفاده شود تا از انسجام و زیبایی برخوردار شود، در طراحی تابلوها با سبک کلاسیک باید دقت شود که در این سبک از طبیعت الهام گرفته می شود. به این منظور که نقاش به الهام گرفتن از عناصر طبیعت سعی در کشیدن و طراحی اجسام و اشیا و منظره می کند.

نکته دیگر از سبک کلاسیک می توان به استفاده از رنگ های گوناگون و مختلف اشاره کرد که در این سبک از انواع رنگ استفاده می شود و در نتیجه تصویری پر از رنگ و نقوش خواهیم داشت.

اگر از طرفداران واقع گرایی هستید استفاده و انتخاب این سبک به شما توصیه می شود زیرا در این سبک سعی می شود تصاویر بیشترین شباهت به واقعیت را دارا باشند و هنرمند از خیال پردازی و تصاویر فانتزی یا خیالی استفاده نمی کند.

یکی از نکات دیگر این است که در این سبک از از جزئیات زیاد استفاده می شود و عموما تصویر نهایی تابلو، تصویری شلوغ و با جزئیات زیاد است که این کار باعث می شود نقاشی بیشتر به واقعیت نزدیک شود، نکته بعدی که باید در طراحی تابلو ها با سبک کلاسیک رعایت شود این است که گویای یک مفهوم یا یک اتفاق در گذشته یا حال باشد. زیرا این کار جان بخشی هنرمند به اثر آن محسوب می شود.

اگر تمایل به سبک کلاسیک دارید حتما باید اصول آن را رعایت کنید تا تابلوی شما مورد پسند بیننده قرار گیرد و مخاطبان بیشتری را جذب کند.

کاربرد تابلو نقاشی کلاسیک در دکوراسیون

کاربرد تابلو نقاشی کلاسیک در دکوراسیون تابلوها و قاب ها در فضا های داخلی بسیار نقش مهمی دارند. انتخاب درست و متناسب یک تابلو ، می­ تواند یک نقطه عطف برای آن فضا باشد، تابلو در اکثر نقاط سالن استفاده می­شود اما پذیرایی خانه که مبلمان قرار دارد اولین فضایی است که شما برای آن قصد انتخاب تابلو پیدا می کنید، زیرا بیشترین وقت در آن گذرانده می شود و استفاده بیشتری دارد.

تابلوهای نقاشی کلاسیک انواع گوناگونی دارند که با توجه به انواع آن کاربرد های متفاوتی هم دارند، تابلو نقاشی سبک کلاسیک در سایز های گوناگون و مختلف و طرح های متنوع هستند که با توجه به فضای داخلی و سبک دکوراسیون آن انتخاب می شوند. قبل توجه به مدل های مختلف تابلو ها، به این موضوع نگاه کنیم که ابعاد مناسب و ارتفاع نصب یک تابلو چیست.

گرچه قانون مشخصی در مورد ارتفاع نصب تابلو وجود ندارد، اما از لحاظ کلی، اصولا تابلو باید یک و نیم متر بالا تر از کف فضا نصب شود، هنگامی که تابلو کلاسیک در این ارتفاع نصب شود، با دید مستقیم انسان با قد متوسط برابر می شود و به راحتی زیبایی تابلو به چشم خواهد آمد.

در خانه ای با سقف کوتاه نیز تابلو می تواند کمی پایین تر نصب شود. ابعاد و بزرگی تابلو نیز باید با نوع و سبک و اندازه مبلمان موجود در سالن و نشیمن همخوانی داشته باشد.

تابلو ای که قصد دارید از آن در طراحی اتاق نشیمن و یا سالن پذیرایی به کار ببرید باید با سبک دکوراسیون آن فضا هماهنگ باشد. برای نمونه در دکوراسیونی با طراحی مینیمال بهتر است که از تابلو ای با رنگ های ساده و ملایم، با یک قاب ساده و یا حتی بدون قاب استفاده شود.

در حالی که برای مکانی با دکوراسیون کلاسیک، نقاشی ها و تابلو هایی با سبک کلاسیک با قاب هایی تزئینی و تجملاتی و با شکوه انتخاب بهتری خواهند بود. قاب های ورق طلا برای انواع تابلو نقاشی کلاسیک انتخاب مناسبی هستند.

محبوب ترین تابلو نقاشی کلاسیک

محبوب ترین تابلو نقاشی کلاسیک قطعا ما در این سبک نقاشان و طراحان معروفی از ایام گذشته تا به امروز داریم و این که بگوییم آثاری بر آثار دیگر برتری دارد کم لطفی کرده ایم اما اگر بخواهیم از دیدگاه عام نگاه کنیم، یک سری آثار از گذشته تا کنون بیشتر مورد استقبال مردم قرار گرفته است که قطعا حاصل زحمات زیاد هنرمند و ذهنیت و استعداد او بوده است. نقاشی های کلاسیک اکثرا دارای موضوعات تاریخی بودند.

در سبک پرطرفدار کلاسیک ما هنرمندان مشهور و به نام زیادی از گذشته تا کنون داشته ایم و چند نمونه از محبوب ترین تابلوهای های آنها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. نقاشی سوگند هوراتی ها اثر ژاک لوئی
  2. نقاشی معجزه سنت فرانسیس اثر نیکولا پوسن
  3. نقاشی زایش ونوس اثر ساندرو بوتیچلی

اما نکته‌ای که باعث معروف شدن و به شهرت رسیدن این نقاشی‌ها شده، داستانی است که هر کدام از این تابلوها روایت می‌کنند.

آثار هنری از دید مخاطبان و بینندگان دارای نظرات مختلفی است که هرکدام برداشت های متفاوتی است که در ذهن آنان شکل می گیرد. از همین سو در زمینه زیبایی شناسی سلایق زیادی وجود دارد و نمی توان لیست مشخصی از بهترین آثار یا محبوب ترین آنان تهیه کرد. و تابلو های نقاشی کلاسیک نیز مستثنی از این قضیه نیست

سفارش تابلو نقاشی کلاسیک

سفارش تابلو نقاشی کلاسیک کارگاه ما وظیفه طراحی و ساخت با کیفیت ترین تابلو ها را در زمینه سبک کلاسیک دارد و در این مسیر از بهترین مواد اولیه استفاده می شود.

شما می توانید برای دیدن نمونه طرح های مختلف را در این سایت دیدن نمایید و همچنین امکان سفارش طرح انتخابی در ابعاد دلخواه برای شما فراهم است.

همچنین مشاوران و کارشناسان ما آماده مشاوره به شما برای انتخاب بهترین طرح و ابعاد مناسب فضای داخلی شما هستند. پس از ثبت سفارش تابلوی شما در بهترین و امن ترین بسته بندی قرارخواهد گرفت تا به دست شما برسد.

5

  1. این تابلو ها انقدر فضای خونه رو عوض میکنند و زیبا که ادم از نگاه کردنشون سیر نمیشه پیشنهاد میکنم حتما بخرید خیلی خوشگلن

  2. تابلوهای نقاشی یکی از لوازمی هست ک به عنوان دکور در زیبایی خونه نقش بسزایی دارد و از داشتنش حس لذت میشودو نقاشی سنتی و کلاسیک وجود دارد ک هرکدام ب نوعی زیباست

  3. تابلوهای نقاشی به عنوان دکور در زیبایی خونه نقش بسزایی دارد و از داشتنش حس لذت میشودو نقاشی سنتی و کلاسیک وجود دارد ک هرکدام ب نوعی زیباست

  4. محصولتون کیفیت خیلی خوبی داره، از عکسشم مشخصه. ممنونم از سایت خوب و جامعتون.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما