سفارش تابلوهای نقاشی رنگ روغن منظره پاییز

چگونه می توانم تابلو نقاشی رنگ روغن سفارش دهم؟ سفارش تابلو رنگ روغن در چه ابعادی انجام می شود؟ مدت زمان تحویل سفارش پس از ثبت سفارش چند روز می باشد؟ آیا تابلو نقاشی که به صورت سفارشی کشیده می شود، مشابه مدل اصلی می شود؟ سفارش تابلو رنگ روغن منظره پاییزی با طرح های متنوع در مجموعه هنری مداد آبی به صورت اینترنتی پذیرفته می شود.

تابلو رنگ روغن پاییز

خرید اینترنتی تابلوهای نقاشی رنگ روغن پاییز

تابلو رنگ روغن پاییز

خرید اینترنتی تابلوهای نقاشی رنگ روغن مزایای بسیاری نسبت به خرید حضوری تابلو رنگ روغن دارد. از مزایای خرید تابلو رنگ روغن می توان به کاهش هزینه های رفت و آمد، صرفه جویی در زمان خرید، بازدید از تابلوهای متنوع که اثر هنرمندان بسیاری می باشد، اشاره کرد.

نکته ای که در خرید اینترنتی تابلو رنگ روغن باید مورد توجه قرار گیرد این است که نکات کلیدی در خرید اینترنتی را رعایت کنید تا یک تابلو نقاشی مرغوب را خریداری کنید.

  1. خرید از یک شرکت یا گالری معتبر هنری
  2. توجه به محصول انتخاب شده و تعداد آن
  3. بررسی جنس تابلو نقاشی و طرح آن
  4. تمایل به سفارش قاب برای تابلو یا بدون قاب بودن آن
  5. پر کردن فرم کامل مشخصات خریدار
  6. حفظ اطلاعات پرداخت تا زمان تحویل محصول

سفارش اینترنتی تابلو رنگ روغن منظره پاییز

تابلو رنگ روغن پاییز

زمانی که قصد دارید یک تابلو رنگ روغن پاییز با طرح دلخواه خود را سفارش دهید، برای انتخاب مدل با توجه به دکوراسیون منزل خود می توانید از مشاوران فروش مداد آبی به صورت رایگان راهنمایی دریافت کنید.

تابلوهای رنگ روغن سفارشی محدودیت سایز یا ابعاد ندارند. شما می توانید تابلو مورد نظر خود را در ابعاد دلخواه و با توجه به فضای موجود سفارش دهید.

مدت زمان تحویل تابلو نقاشی سفارشی

زمانی که تابلو رنگ روغن را سفارش می دهید، بر خلاف تابلو نقاشی های آماده، مدت زمانی لازم است تا تابلو نقاشی کشیده و خشک شود و سپس برای شما ارسال گردد. مدت زمان تحویل تابلوها به عوامل مختلفی بستگی دارد و با یکدیگر متفاوت است. اندازه تابلو و طرح تابلو نقاشی در مدت زمان تحویل آن تاثیرگذار است. هرچه تابلو نقاشی پرکارتر و در ابعاد بزرگتری باشد، مدت زمان بیشتری نیاز دارد تا تابلو نقاشی آماده تحویل شود. برای اطلاع دقیق از زمان تحویل سفارش می توانید پس از تعیین طرح و اندازه تابلو از مشاوران ما زمان دقیق را جویا شوید.

تابلوهای نقاشی رنگ روغن که به صورت سفارشی توسط مجموعه مداد آبی انجام می شوند، کاملا مشابه طرح می باشد و پس از اتمام نقاشی با تایید مشتری، برای او ارسال می شود. جهت سفارش تابلو رنگ روغن دلخواه با ما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما