سفارش تابلو نقاشی سه تیکه اصل

تابلو نقاشی سه تیکه جز آثار هنری زیبا و جذاب بوده که دارای طراحی منحصر به فرد است و در دکوراسیون داخلی منزل جلوه خاصی دارد. این تابلو به صورت سه تیکه بوده که مانند پازل کنار هم قرار می گیرند. چیدمان آنها سلیقه ای بوده و بستگی به مساحت و نوع دکور هم دارد. سفارش این تابلو اصل در حجم های مختلف و به صورت تکی و عمده ای انجام می شود. هر چه تعداد بالاتر می رود نرخ تابلو کمتر می شود که در این صورت مقرون بصرفه است.

سفارش تابلو نقاشی سه تیکه اصل

خصوصیات تابلو نقاشی سه تیکه اصل

خصوصیات تابلو نقاشی سه تیکه اصل زیباترین تابلو نقاشی مدل سه تیکه است که خصوصیات بارزی دارد و بهترین امتیاز برای آن به شمار می رود. از جمله این خصیصه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اول اینکه به صورت سه تیکه بوده که شما می توانید متناسب با سلیقه خود آن را به دیوار و محیط های دیگر نصب کنید.
  • وزن آنها سبک بوده که علاوه بر حمل و نقل آسان نصب و اجرای راحتی هم دارد و توانسته به خوبی چشم هر بیننده ای را خیره کند.
  • این تابلو دارای رنگ های متنوع است و توانسته تمام سلیقه ها را با خود همراه سازد.
  • رنگ آنها ثابت می باشد و قابلیت تمیز کردن با آب و مواد شوینده را دارند و دچار افت کیفیت و تغییر رنگ نمی شوند.
  • از دیگر خصوصیات می توان به ظرافت طرح و رنگ اشاره کرد که هنرمند آنها را با ظرافت بالا طراحی می کند.‌

فروش زیباترین تابلو نقاشی سه تیکه

فروش زیباترین تابلو نقاشی سه تیکه این مرکز با فروش تابلو نقاشی سه تیکه توانسته به خوبی جوابگوی نیاز مصرف کنندگان باشد. تنوع در محصولاتی که به فروش می رسد بالا است و مشتری می تواند متناسب با نیاز و مصرف خود خرید را به صورت عمده و جزیی انجام دهد. مناسب بودن نرخ عمده باعث گرایش مصرف کنندگان به عمده فروشی شده است.

روش های فروش متفاوت است و در هر کدام خدمات گسترده ای به مصرف کنندگان ارائه می شود. یکی از این خدمات امکان خرید و فروش اینترنتی است که سودآوری زیادی برای تولید کننده و مصرف کننده به همراه دارد. در این روش تمامی محصولات به همراه قیمت در این سایت به نمایش گذاشته می شود.

بدین ترتیب مشتری می تواند با مشاهده و مقایسه آنها در اسرع وقت و تنها با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت کرده و پس از پرداخت هزینه به صورت الکترونیکی آن را درب منزل تحویل بگیرد. در این صورت در زمان و هزینه های رفت و آمد صرفه جویی کند. کیفیت بالا و قیمت مناسب رقابت را برای خرید و فروش تشدید می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما