سفارش تابلو نقاشی لاکچری

سفارش تابلو نقاشی لاکچری در طرح و سبک های متنوعی انجام می شود و شما می توانید به راحتی مدل تابلو را با نوع رنگ دکوراسیون منزل خود ست نمایید. تابلو نقاشی از بهترین وسایل برای تزیین و زیبا سازی دکوراسیون خانه می باشد و شما می توانید با استفاده از آن محیطی آرام بخش را در فضای خانه خود ایجاد کنید.

سفارش تابلو نقاشی لاکچری

ابعاد مختلف تابلو نقاشی

ابعاد مختلف تابلو نقاشی

ابعاد مختلف تابلو نقاشی موجب شده شما مطابق با بزرگی و کوچکی فضای منزل خود بتوانید تابلو را خریداری نمایید که از پر فروش ترین ابعاد تابلو نقاشی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • 50 در 70 سانتی متر
  • 90 در 60 سانتی متر
  • 100 در 70 سانتی متر
  • 30 در 54 سانتی متر

نصب تابلو نقاشی روی دیوار خانه باعث می شود آرامش در منزل شما ایجاد شود علاوه بر این یک تابلو زیبا نقاشی می تواند نشان دهنده هنر و سلیقه صاحبخانه باشد امروزه تابلو های نقاشی در طرح های مختلفی تولید می شوند به طوری که شما می توانید مطابق با سلیقه خود از میان انواع سبک ها مانند مدرن، کلاسیک، مینیمال و…. یکی از آن ها را انتخاب نمایید و به وسیله آن ها منزل خود را زیبا و شیک کنید. شما می توانید قبل از خرید مدل های مختلف تابلو های هنرمندان را در اینستاگرام و…. مشاهده کنید تا در هنگام خرید به راحتی بتوانید طرح مورد نظر خود را خریداری کنید.

رنگ دیوار هم تاثیر مهمی روی طرح تابلو نقاشی دارد به عنوان نمونه دیوار های که کاغذ دیواری پر نقش و نگار دارند باید تابلو های نقاشی ساده ای را انتخاب کنند ولی دیوارهای که کاغذ دیواری ساده دارند که فاقد از کاغذ دیواری می باشند باید مدل های که دارای رنگ های متنوع و هیجان انگیز هستند را انتخاب نمایید. شما می توانید مطابق با رنگ وسایل دکوراسیون خود رنگ های مکمل یا متضاد تابلوهای نقاشی را خریداری کنید به عنوان نمونه اگر کاناپه یا میز غذا خوری شما سفید است باید تابلوهای زمینه تیره و مدرن را خریداری نمایید.

 

مرجع فروش تابلو نقاشی لاکچری

تابلو نقاشی لاکچری

 

مرجع فروش تابلو نقاشی لاکچری باید هر سبکی که از تابلو نقاشی که وجود دارد را عرضه نماید تا مطابق با دکوراسیون های مختلف خانه ها و آپارتمان بزرگ و کوچک باشد علاوه بر این مرجع فروش تابلو لاکچری نقاشی باید بتواند به خوبی خریداران را راهنمایی کند و اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان بگذارد که ما در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • تابلو های افقی را برای دیوار های افقی و تابلوهای عمودی را برای دیواره های بلند که مستطیلی شکل هستند را خریداری نمایید.
  • طراحان دکوراسیون خانه توصیه می کنند هر چه تابلو بزرگ تر باشد بهتر است.
  • اگر سقف خانه شما کم ارتفاع می باشد باید تابلو کوتاه که شکل افقی دارد را خریداری نمایید و برای سقف های که ارتفاع بلند دارند را باید تابلو های بزرگ را تهیه کنید.
  • برای راهرو ها و اتاق خواب می توانید از تابلو کوچک استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما