شرکت پخش تابلو رنگ و روغن مدرن

شرکت پخش تابلو رنگ و روغن مدرن زیباترین و جدیدترین تابلوهای نقاشی را جهت تزئین فضای خانه، دفتر کار و سایر مراکز در بازار عرضه می کند. این شرکت تابلوهای با کیفیت را به تمام مراکز لوازم خانگی ارسال کرده و با مناسب ترین قیمت ها به علاقه مندان به این سبک از تابلو می فروشد، تابلوی رنگ روغن بسیار مد روز بوده و طرفدران زیادی نیز دارد.

شرکت پخش تابلو رنگ و روغن مدرن

طرح های بسیار متنوع تابلو رنگ و روغن

طرح های بسیار متنوع تابلو رنگ و روغن طرح متنوع تابلو رنگ روغن بسیار جدید و به روز بوده و فضای بسیار زیبایی را به ساختمان می بخشد و همچنین این طرح های جالب دارای رنگ های بسیار زیبا نیز می باشد.

تابلوی رنگ روغن به سبب ظاهر و جنس عالی آن در بین ایرانیان که بسیار دوستدار هنر هستند خریداران زیادی دارد و ماندگاری زیادی نیز دارد که در خرید آن نیز بسیار اثر داشته است.

طرح های رنگو روغن تابلوها هم در قالب رنگ های سیاه و سفید و هم رنگ های شاد و مختلف دیگر است که چشم هر فردی با هر سلیقه ای نمی تواند از دیدن و تهیه ی آن برای خانه دور بماند.

تابلوهای برند مداد آبی در بین طراحان تابلوی رنگ و روغن دیگر سرآمد بوده و برندی بسیار مشهور و معتبر است که اطمینان و هنر را در یک قاب برای مشترین خود فراهم خواهد کرد.

طرح های این تابلوها هم به موضوعات و چالش ها پرداخته است و هم از طبیعت و باران و گل نشات گرفته است و همچنین علاوه بر طبعت و حیوان و پورتره و دیگر طراحی ها را با رنگ و روغن انجام داده است.

بهترین قیمت تابلو رنگ و روغن مدرن

بهترین قیمت تابلو رنگ و روغن مدرن بهترین قیمت تابلو رنگ و روغن مدرن معمولا بر اساس سایز تابلو و طرح آن متفاوت بوده و افراد و هنر دوستان می توانند تابلوی مد نظر خود را با مناسب ترین قیمت که ابعاد کوچک تر آن قیمت کمتری هم دارند تهیه و خریداری کنند.

قیمت این تابلوهای رنگ روغنی برند مداد آبی در بازار بر اساس اندازه و طرح و منظره ی آن متمایز است و مثلا سایز بزرگ آن که برای خانه های بزرگ بسیار پر فروش است حدود ۳میلیون تومان هم می باشد.

خرید این تابلوها هم به صورت حضوری و آنلاین و هم سفارش تلفنی امکان پذیر است و افراد می توانند به سادگی ابعاد تابلو و طرح و رنگ و قیمت آن را در نظر گرفته و خرید کنند.

این تابلوها به دلیل زیبایی و مد روز جهان بودن همواره در خانه ها برای زیبایی و تزئین بیشتر خریداری می گردد و برخی از افراد قیمت های بالایی نیز برای آن پرداخت می کنند اما کسانی که مدل تابلوی رنگ و روغن را می پسندند می توانند از برند مداد آبی زیباترین و به روز ترین طرح این مدل تابلوها را خریداری کنند.

1

  1. با سلام و احترام خدمت هنرمندان عزیز کشورم،تلفیق هنر مدرن بصورت چند تابلویی که باهم وجه اشتراک دارن جدیدا در اکثر خونه ها دیده می شه ولی انتخاب اندازه و طرح با توجه به اندازه دیوار مهمه و اگه رعایت نشه زیبایی نداره

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما