فروشنده تابلو نقاشی مخمل طرح فرانسوی

تابلو نقاشی مخمل طرح فرانسوی یک شاهکار هنری برای تزئیات هال و پذیرایی و اتاق خواب و دکوراسیون منزل است و در ابعاد و اندازه و طرح های مختلفی آماده و توسط فروشنده های معتبر عرضه می گردد.

این تابلو فرش های سلطنتی از بهترین طرح های فرانسوی و بهترین کیفیت چاپ برخوردار هستند و به دلیل وجود مشاهیر بزرگ در فرانسه, خرید تابلو فرش با حکاکی این شخصیت های برجسته, با استقبال گسترده مردم همراه بوده است.

فروشنده تابلو نقاشی مخمل طرح فرانسوی

ویژگی بهترین تابلو نقاشی مخمل چیست؟

ویژگی بهترین تابلو نقاشی مخمل چیست؟ بهترین تابلو نقاشی مخمل از قاب بندی و طرح و نگار و کیفیت و طراحی و منظر ویژه ای برخوردار است و ویژگی ممتاز آن چشم نوازی و کیفیت بالای پارچه مخمل آن است و و برای اطلاع از ویژگی های تابلو مخمل مشخصه ویژه آن در زیر بیان می گردد:

  • این تابلو فرشها بیشتر به صورت یک تکه تولید شده و جنس آنها مخمل نفیس و مرغوب است و دور تا دور آنها از قاب با جنس مختلف تشکیل می گردد.
  • شکیل ترین دکوراسیون را می توان با نصب تابلو فرش نفیس مخمل فرانسوی در خانه به وجود آورد و نقش و نگار زیبای آن مهمان ها را مجذوب کرد.
  • وزن این تابلوها بسیار سبک و با بسته بندی به کمتر از یک کیلوگرم نمی رسد و به صورت پست ویژه در سراسر ایران فروخته می شود.
  • دوام بسیار بالای تابلوها در برابر اشعه های نور خورشید و قابلیت شستشو با انواع شوینده ها باعث شده که تابلو فرش, نقش و نگار و لطافت و درخشندگی خود را حفظ نماید.

برای خرید تابلو نقاشی از تابلوهایی دیدن کنید که یکی از اشیاء دکوراتیو و تزئینی محسوب می گردد و یک جلوه ویژه و خاطره انگیز به منزل شما می بخشد و نصب آن در اتاق خواب و یا پذیرایی یک فضای رمانتیک و پر از آرامش ایجاد می کند.

مرکز خرید تابلو نقاشی روی مخمل

مرکز خرید تابلو نقاشی روی مخمل مرکز خرید تابلو مخمل طرح فرانسوی با نقاشی روی مخمل به عنوان پر بازدیدترین سایت تابلو فرش ایرانی و ایتالیایی و فرانسوی محسوب می گردد.

چاپ این تابلوها به صورت های سفارشی قابل انجام است و ارتفاع ١/٥ متر از کف بهترین موقعیت برای نصب این گونه تابلوها است.

تابلو فرش درجه یک رویه طرح فرانسوی بسیار چشم نواز بوده و در برابر شستشو با مواد شیمیایی مقاوم است و اغلب منازل از این تابلو زیبا در خانه استفاده نموده اند.

از جمله مهمترین نکته در هنگام خرید تابلو فرش می توان به سایز و محل نصب تابلو و تطابق با دکوراسیون داخلی منزل اشاره کرد و در این مرکز خرید می توانید متناسب با ابعاد و دکوراسیون منزل نسبت به انتخاب بهترین طرح تابلو اقدام نمایید.

قاب باید دارای استاندارد ویژه باشد و از خرید تابلوهایی که به دکوراسیون و چیدمان هال و پذیرایی شما تازگی و زیبایی بهتری می دهند استفاده کنید و وضوح تصویر در تابلو فرش مخمل باید برای بیننده واضح و نمایان باشد.

در فضاهای آرام خانه مانند خواب از تابلو فرش فرانسوی با تصاویر طبیعت و گلزار و در هال و پذیرایی از تصاویر مهمانی ها و اشخاص مشهور استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما