فروشنده تابلو نقاشی چهره زن مدرن

تابلو نقاشی چهره زن یکی از زیباترین محصولات دکوراسیون داخلی منازل و محل کار است است که در صورت زیبا بودن نمایی خاص و چشمگیر به خانه ها و دفاتر خواهد داد. در سال های اخیر با توجه به میزان بالای استقبال مردم از تابلو نقاشی چهره، می‌توان گفت که این نوع تابلوها جایگاه بسیار ویژه ای در میان هنر دوستان پیدا کردند و خریداران در هنگام خرید توجه ویژه ای به این نوع تابلو دارند.

فروشنده  تابلو نقاشی چهره زن مدرن

انواع تابلو نقاشی دیواری چهره زن

انواع  تابلو نقاشی دیواری چهره زن در تابلو چهره رنگ روغن ، هنرمند درک و بازتاب‌خود را از فردی به نام ماری‌ تراز کشیده‌ است. استفاده از فرم خلاقانه و رنگ‌های متفاوت در کنار هم، از ویژگی‌های نقاشی‌های مدرن محسوب می‌شود.

در قسمت قبل به دو‌ ویژگی‌ مهم نقاشی‌های چهره رنگ روغن اشاره‌ کردیم. دیگر خصیصه‌ها در نقاشی‌ رنگ روغن عبارت‌اند از:

استفاده از سوژه‌ها و طرح‌های ‌خلاقانه

استفاده از ایده‌های جدید برای توضیح آن‌چه مد نظر نقاش است

استفاده از ابزار متفاوت و نو استفاده از مقتضایات دنیای مدرن

استفاده از تناسبات و پرسپکتیو‌های خلاقانه

در ادامه میخواهیم به تکنیک نقاشی رنگ روغن و تابلو طبیعت پاییزی بپردازیم. الاپریما ، ایمپاستو، کاردک نقاشی، رنگ زمینه، زیر سازی، پولیش، ایجاد عمق و قلموی خشک از تکنیک های نقاشی با رنگ روغن میباشند.

آلا پریما یا خیس روی خیس یک اصطلاح ایتالیایی است و به معنی رنگ مستقیم است . به این صورت که رنگ را به طور مستقیم روی کرباس بوم قرار می دهیم، این سبک بدون رنگ های زیر سازی است، یعنی رنگی در زیر کار نیست که بخواهیم خشک شود پس در این سبک کار خیلی زود تمام می شود.

ایمپاستو استفاده از یک لایه ضخیم از رنگ است که بافت قلم مو یا کاردک نقاشی را حفظ می کند.

با استفاده از کاردک نقاشی می توان یک لایه بافتدار از رنگ را اعمال کرد. عدم کنترل دقیق در استفاده از کاردک مشکل خاصی بوجود نمی آورد و می توان به راحتی با رنگ ها بازی کرد و طرح مورد نظر را بوجود آورد اما همین کار با قلمو بسیار سخت است. لذت نقاشی با این سبک بسیار جالب است حتماً امتحان کنید.

مرکز خرید تابلو نقاشی چهره رنگ روغن

مرکز خرید  تابلو نقاشی چهره رنگ روغن یکی از اصلی ترین ویژگی‌هایی که زمان خرید تابلو نقاشی باید در نظر بگیریم، خاص بودن و انحصاری بودن تابلو نقاشی است. البته باید توجه داشت که تابلویی که منحصر به فرد و اختصاصی باشد مسلما قیمت بالاتری خواهند داشت. همچنین آن نوع از تابلوهایی که به صورت بازاری و یا بهتر بگوییم انبوه تولید می شوند وبه همین علت در دسترس عموم بوده و و در اکثر فروشگاه‌ها دیده می شوند، نمی‌توانند نظر میهمانان منزل و محل کار شما را بخود جلب کند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما