فروشگاه اینترنتی تابلو رنگ روغن فرشچیان

فروشگاه اینترنتی تابلو رنگ روغن با ارائه آثار هنری منحصر به فرد، امکان دسترسی هنر دوستان عزیز به انواع تابلو نقاشی را در سراسر ایران فراهم کرده است. فروشگاه اینترنتی مداد آبی با عرضه انواع تابلو رنگ روغن مینیاتوری که از آثار استاد فرشچیان الهام گرفته شده است، زمینه خرید تابلو رنگ روغن فرشچیان را با یک کلیک ممکن کرده است.

تابلو رنگ روغن فرشچیان

آثار خارق العاده استاد فرشچیان

تابلو رنگ روغن فرشچیان

استاد فرشچیان یکی از معروفترین نقاشان ایرانی است که آثار هنری وی زبان زد خاص و عام است. ایشان بنیان گذار سبکی نوین در هنر نقاشی هستند. تابلوهای رنگ روغن از آثار بی نظیر این استاد گران قدر، به عنوان هدایا به کشورهای مختلف اهدا شده است و برخی از این آثار در موزه های کشورهای دیگر نیز نگهداری می شود. یک اثر معروف ایشان، تابلو عصر عاشورا می باشد که از واقعه عاشورا الهام گرفته شده است و کمتر کسی را می شناسم که نمونه این نقاشی را ندیده باشد. مجموعه مداد آبی نمونه تابلوهایی از طرح های استاد فرشچیان را در فروشگاه اینترنتی جهت خرید شما عزیزان قرار داده است.

در صورتی که تمایل دارید یک تابلو نقاشی با طرح آثار خارق العاده استاد فرشچیان خریداری کنید، با مشاور مجموعه مداد آبی تماس بگیرید.

قیمت تابلو رنگ روغن فرشچیان در اینترنت

تابلو رنگ روغن فرشچیان

قیمت تابلو رنگ روغن یک مسئله مهم در نگاه خریداران است. فرقی نمی کند که خریدار عمده یا خریدار جزء باشد. هدف مشتری این است که یک تابلو با کیفیت خوب و قیمت مناسب تهیه کند. به همین دلیل اکثر اوقات که تصمیم می گیریم یک یا چند تابلو نقاشی بخریم با مراکز مختلف هنری برای گرفتن قیمت تابلو رنگ روغن تماس می گیریم.

در بسیاری از مواقع با تفاوت قیمت های مشخصی روبه رو می شویم. علت تفاوت قیمت در آثار هنری چیست؟

نکته حائز اهمیت در قیمت آثار هنری، متریالی است که در یک تابلو نقاشی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از متریال بی کیفیت باعث می شود که شما مبلغی را برای یک تابلو یکبار مصرف پرداخت کنید. تابلو با قیمت ارزان شاید در نگاه اول برای یک بیننده برد محسوب شود اما پس از گذشت چند ماه با تابلوی ترک خورده و رنگ پریده روبه رو می شوید و آن را به گوشه انبار می برید. یک ضرب المثل معروفی هست که می گوید ما انقدر ثروتمند نیستیم که کالای ارزان بخریم.

سعی کنید تابلو نقاشی را از یک مرکز معتبر هنری که آثار با کیفیت و با قیمت مناسب ارائه می دهد، خریداری کنید. مجموعه هنری مداد آبی با ارائه خدمات هنری به علاقه مندان، به صورت کاملا تضمینی آثار هنری خود را برای فروش عرضه می کند. جهت اطلاع از قیمت آثار هنری با مشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما