فروشگاه تابلو نقاشی دیواری مرغوب

تابلوهای نقاشی دیواری انواع گوناگون دارد و طرح و مضمون هر یک به موضوع خاصی اشاره می کند و این طرح ها با مواد مختلفی بر روی تابلو نقش بسته اند و از این رو قیمت، جنس و جلوه متنوع و متفاوتی دارند. در این مقاله، تابلو نقاشی دیواری، فروشگاه تابلو و سفارش تابلو از جمله موضوعاتی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

فروشگاه تابلو نقاشی دیواری مرغوب

ویژگی بارز تابلو نقاشی دیواری چیست؟

ویژگی بارز تابلو نقاشی دیواری چیست؟

داخل تابلوهای نقاشی دیواری از جنس کتان و شاسی آن از جنس MDF است. برخی از این تابلوها دارای طرح گل های برجسته می باشد که مهم ترین ویژگی این محصول به شمار می رود.

یکی دیگر از ویژگی های بارز این نوع تابلوها نوع رنگ به کار رفته در پس زمینه و طرح تابلو است. اغلب این تابلوها با استفاده از تکنیک آبرنگ و یا رنگ و روغن نقاشی شده اند. حتی گاهی دیده شده که در رنگ به کار رفته از تکنیک گواش روی کتان بهره جسته اند.

لازم به ذکر است که تابلوهای نقاشی از حیث ابعاد، جنس بوم و طرح روی آن نیز طبقه بندی می شوند. به عبارت دیگر، بهتر است بگوییم برخی تابلوهای نقاشی موجود در بازار ابعاد ۵۰ در ۵۰ دارند که شکل هندسی قاب تابلو مربع می شود. برخی تابلوهای دیگر ابعادی با طول ۵۰ و عرض ۳۰ یا ارقامی نزدیک به آن دارند که همبن باعث می شود قاب تابلو به شکل مستطیل باشد.

بنابراین، تابلوی نقاشی به صورت مربع، میتشیل افقی و یا عمودی روی دیوار نصب می گردد. طرح روی تابلوها معیار دیگر تفکیک آنها از یکدیگر است. در واقع، برخی تابلو نقاشی های دیواری طرحی تلفیقی از نقاشی کلاسیک و نقاشی مدرن دارند و برخی دیگر طرحی دارند که صرفا کلاسیک یا صرفا مدرن است. ضمن اینکه طرح مدرن خود شامل چندین طرح متنوع دیگر نیز می باشد از جمله طرح فانتزی.

طرح فانتزی اغلب شامل طرح گل، طبیعت و یا منظره ای است که رنگ های ملایم دارد و یا ترکیبی از رنگ های سرد و گرم می باشد و این ترکیب رنگ می تواند در طراحی چهره نیز جلوه نماید.

در مجموع، می توان گفت مشخصه بارز تابلوهای دیواری جنس بوم آن و نوع طدح به کار رفته در آن در وهله اول است و جنس و طرح فاب آن، در صورتی که قاب داشته باشد، در درجه دوم از دیگر ویژگی های برجسته این نوع تابلوها به شمار می رود.

سفارش تابلو نقاشی دیواری مرغوب

سفارش تابلو نقاشی دیواری مرغوب تاباو نقاشی مرغوب به تابلویی گفته می شود که علاوه بر برخورداری از کیفیت بالای جنس بوم و رنگ به کار رفته در آن، از دوام و جلوه خاصی نیز بهره مند باشد. چنین محصولی را از فروشگاه های معتبر عرضه کننده انواع تابلوهای نقاشی و یا گالری های مخصوصی که به فروش این محصول مبادرت می ورزند نیز نی توان تهیه نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما