فروشگاه تابلو نقاشی سبد میوه اصفهان

هنر های بصری جزو جدا نشدنی زندگی ما می باشد، یکی از مهم ترین بخش این هنر شامل هنر نقاشی می‌ شود، تابلو های نقاشی تاثیر فوق العاده بالایی در تغییر روحیه ی ما انسان ها دارد، تابلو نقاشی سبد میوه با استفاده از رنگ های زنده و هیجان انگیز کشیده شده است، مجموعه ما بزرگترین فروشگاه تابلو نقاشی در سطح کشور محسوب می‌ شود که تابلو هایی نظیر سبد میوه و… را عرضه می‌ کند.

فروشگاه تابلو نقاشی سبد میوه اصفهان

انواع تابلو نقاشی سبد میوه

انواع تابلو نقاشی سبد میوه بیشتر نقاشی های سبد میوه با استفاده از رنگ هایی نظیر رنگ روغن و اکریلیک کشیده شده است، البته محبوبیت رنگ‌ های روغنی بسیار بیشتر از رنگ های اکرولیک هستند زیرا ماندگاری و دوام این رنگ ها بالاتر بوده و مورد توجه خریداران قرار می‌ گیرد.

از دیرباز تابلو های نقاشی سبد میوه مورد توجه اکثر هنر جوها قرار گرفته است، تابلو های نقاشی سبد میوه دارای میوه هایی چون سیب، گلابی، انگور،، هندوانه، پرتقا،ل گیلاس و… است، رنگ های استفاده شده در این تابلو ها حالت زنده و گرمی دارد.

این رنگ ها ویژگی‌ های ظاهری تابلو را دو چندان کرده است، تابلو های نقاشی سبد میوه برای فضا هایی چون آشپزخانه و اتاق های خانه مورد استفاده قرار می‌ گیرد، این تابلو ها دارای سایز بندی های کاملی می باشد که مشتریان به راحتی می‌ توانند سایز مناسب را انتخاب کرده و سفارش بدهند.

استفاده کردن از یک سبد حصیری یا شیشه های بلورین در تابلو های میوه جذابیت نقاشی را دو چندان می کند، این تابلو ها به سبک رئالیسم کشیده می شود بنابراین یک حالت طبیعی را ایجاد می کند، امروزه این تابلو ها در سبک‌ های جدیدی کشیده می‌ شود که مورد توجه مشتریان قرار می‌ گیرد.

خرید تابلو نقاشی سبد میوه ایرانی

خرید تابلو نقاشی سبد میوه ایرانی اگر شما هم از فضای خالی دیوار های آشپزخانه و یا اتاق های خود خسته شده اید می توانید با خرید تابلو نقاشی در طرح های متنوع محیط خانه ی خود را روح و جلا ببخشید.

خرید انواع تابلو نقاشی سبد میوه ایرانی به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود، شما به راحتی می توانید محصولات را با قیمت های استثنایی سفارش دهید با راه اندازی روش خرید اینترنتی و غیر حضوری سعی داریم تا خدمات خود شرکت را به بهترین شکل برای شما عزیزان ارائه بدهیم.

از اینک می توانید محصولات مورد نیاز را به صورت غیر حضوری از طریق این سایت انتخاب کرده و آن را با قیمت های بی واسطه به صورت مستقیم تهیه کنید، اکثر تابلو های موجود در این سایت دارای سایزبندی مختلف می باشد، برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تابلو های نقاشی می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما