فروشگاه عرضه تابلو آینه ای پروانه

تابلو آینه ای پروانه نوعی تابلوی زینتی می‌باشد که از کنار هم قرار گرفتن قطعات کوچک آینه و شیشه های رنگی و سوار کردن آن‌ها بر روی یک صفحه چوبی به صورت اشکال گوناگون بوجود می‌آید. این اثر هنری زیبا می‌تواند ایده‌ی بسیار جالبی برای نشان دادن ذوق و سلیقه شما در دکوراسییون منزل یا محل کارتان باشد. فروشگاه عرضه تابلو آینه ای پروانه ارائه دهنده‌ی محصولات هنری و زینتی متفاوت و مطابق سلیقه شما هموطنان آماده خدمتگذاری است.

فروشگاه عرضه تابلو آینه ای پروانه

کاربرد های گوناگون تابلو آینه ای

کاربرد های گوناگون تابلو آینه ای این اثر هنری از شاخه‌ی هنرهای تزئینی تجسمی است که از ابتکارات و ابداعات ایرانیان باستان نیز بوده است که در دوره‌ی ساسانیان بسیار رایج بوده و در تزئین محیط داخلی بناهای مختلف از آن بهره می‌جستند. پیشینه ی این هنر به سده‌ی 10 هجری قمری برمی‌گردد زمانیکه اقلام وارداتی از اروپا و بخصوص ونیز از جمله آینه را می‌آوردند و به هنگام جابجایی برخی از آینه‌ها میشکست، هنرمندان خلاق ایرانی برای بهره گیری از این قطعات شکسته این هنر را ابداع کردند و آیینه کاری ظاهرا با کاربرد این آیینه‌های شکسنه آغاز شد.

اگر به دنبال یک عنصر متفاوت برای جلوه دادن به محیط منزل خود هستید تابلو آینه ای پروانه می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای این مقصود باشند. شما می‌توانید با استفاده از تابلو آینه ای پروانه با پرداخت هزینه‌ی نسبتا کمی سلیقه‌ی خود را در چیدمان منزل یا محل کار خود نشان دهید. در ساخت این تابلو آینه ای پروانه از فرآورده‌های چوبی گوناگون همچون ام دی اف و یا عناصر دیگر همانند پی وی سی استفاده میشود و قطعات برش خورده‌ی آینه به زیبایی هر چه تمام‌تر در کنار هم و بر روی این قطعات سوار میشود و به محیط جلوه‌ی متفاوتی میدهند.

ترکیب عناصر طبیعی و منصنوعی همچون چوب و قطعات آینه می‌تواند زیبایی منحصر به فردی به محیط بدهد. دکوراسیون و چیدمان منزل شما تاثیر بسزایی در روحیه شما دارد و به شکل واضحی عناصر به‌کار برده شده در ساخت محصولات زینتی مورد استفاده شما عزیزان تاثیر چشمگیری در میزان انرژی شما دارد. آب و آیینه در فرهنگ ایرانیان همیشه نماد پاکی و روشنایی، راستگویی و صفا بوده است و تابلو آینه ای پروانه میتواند به یک محیط بی‌روح درخشش و انرژی توصیف ناپذیری بدهند. کاربرد گوناگون تابلو میتواند روشن کردن گوشه های تاریک منزل یا محل کار شما باشد.

استعلام قیمت تابلو آینه ای پروانه

استعلام قیمت تابلو آینه ای پروانه چنانچه به خرید تابلو آینه ای پروانه تمایل دارید می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه عرضه تابلو آینه ای پروانه و استعلام قیمت تابلو آینه ای، انواع تابلوهای آینه‌ای در اندازه‌ها و اشکال متفاوت را با کمترین هزینه ارسال در سراسر کشور، درب منزل خود دریافت نمایید.

1

  1. خیلی خوب میشد اگه اندازه ی تابلو ها همچنین قیمت آن ها را هم ذکر میکردید خرید راحت تر و سریع تری میشد داشته باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما