فروشگاه عرضه تابلو نقاشی کلاسیک اروپایی

تابلو های نقاشی یکی از المان های مناسب برای زینت بخشیدن و آراستن فضای داخلی ساختمان ها است که در انواع و اقسام سبک ها و اندازه ها قابل اجراست یکی از زیبا ترین سبک ها تابلو نقاشی کلاسیک اروپایی می باشد که هر چقدر مهارت و استادی در خلاقیت و سایه پردازی بیشتر باشد باعث افزایش ارزشمندی و گرانبها تر شمرده شدن آن می گردد.

تابلو نقاشی کلاسیک اروپایی

آشنایی با انواع سبک های نقاشی رنگ روغن

تابلو نقاشی کلاسیک اروپایی

از زمان های قدیم رنگ روغن یکی از متریال های پرکاربرد در طرح انواع سبک های نقاشی بوده. در طی سال‌ ها سبک های نقاشی با مدرن شدن جوامع و تاثیر عقاید جاری جنبش ها دچار دگرگونی گشته به طوری که می‌ توان گفت هر سبک تاثیر گرفته از سبک قبلی و تکمیل کننده آن است. از انواع آن ها می توان به سبک رئالیسم ، سورئالیسم ، طبیعت گرایی ، کوبیسم ، امپرسیونیسم ، اکسپرسیونیسم ، رمانتیسم و غیره اشاره کرد که در ادامه با بعضی از آن ها آشنا خواهیم شد:

1 – سبک رئال یا واقعیت گرایی این سبک یکی از قدیمی ترین سبک ها در اجرای نقاشی رنگ روغن بوده و در تمام طول تاریخ نقاشی از آن تبعیت شده از دید نقاش رئال جهان معیار حقیقت است و هدف هنرمند این است که بکوشد عالم را با تمام تنوعش درست و دقیق تصویر کند.

2 – سبک اکسپرسیونیسم یا حالت نمایی این سبک در نقاشی پیشینه ای طولانی دارد اما در تاریخ نقاشی از نظر قدمت به پای سبک رئال نمی رسد. نقاشان این سبک بر این باور هستند که بینندگان باید اثر هنری را بر اساس شدت احساساتی که در وجودشان بر می‌انگیزد ارزیابی کنند تاکید آن ها بیشتر بر فردیت هنرمند و شور و احساسات اوست.

3 – سبک کوبیسم یا فرم مدار این سبک از طریق نقاشی های پیکاسو شناخته می شود نقاشان دارای این سبک موضوعات را آن طور که دیده می شدند نشان نمی‌ دادند بلکه به صورت اشکال و قطعات هندسی نمایان می کردند.

 4 – سبک سورئال یا فرا واقع‌گرایی این سبک نقاشی دارای ساختار های غیر واقعی می باشد که تخیل را به نمایش گذاشته و تلاش نقاش جهت خلق معمایی برای ذهن بیننده است

خرید مستقیم تابلو نقاشی کلاسیک اروپایی

تابلو نقاشی کلاسیک اروپایی

خرید تابلو رنگ روغن نقاشان ایرانی و نقاشان سایر کشورهای جهان در  سبک ها و اندازه ها مختلف به صورت مستقیم از فروشگاه تابلو نقاشی کلاسیک در سرتاسر کشور و همچنین به صورت مجازی از سایت های معتبر قابل انجام است همچنین هر ساله گردهمایی هایی تحت عنوان مزایده برای فروش آثار هنری از جمله آثار برتر نقاشان رنگ روغن برگزار می گردد که از طریق آن می توان اقدام به خرید این تابلوها کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما