فروش تابلو دکوراتیو ورق طلا با کیفیت عالی

این روزها خرید یک تابلو دکوراتیو ورق طلا تقریبا برای هر خانه ای لازم است. رفتن به بازار و چرخیدن در بین مغازه های ارائه محصولات دکوراتیو کار جذابی است. اما انتخاب محصول جذابی که با سلیقه شما سازگاری داشته باشد سخت است. ما برای شما پیشنهادی داریم که حتما از آن استقبال خواهید کرد زیرا با هر سلیقه ای جور است. تابلو ورق طلا و طرح هایی جذاب و چشم نواز همانی است که شما به دنبالش هستید.

فروش تابلو دکوراتیو طلا با کیفیت عالی

مشخصات تابلو دکوراتیو طلا چیست؟

مشخصات تابلو دکوراتیو طلا چیست؟ انواع مختلفی از تابلو های رنگ روغن وجود دارد. تابلو رنگ روغن با ورق طلا یکی از جذاب ترین انواع آنها است. نقاشی روی ورق طلا که جلوه و نمای طرح نقاشی شده را به شدت افزایش می دهد و به همین خاطر از محبوبیت بالایی برخوردار است. ابعاد، کیفیت و طرح به کار رفته در ورق طلا از عواملی هستند که روی قیمت تابلوها اثر می گذارند. ورق طلایی که در محصولات ما به کار رفته از بالاترین کیفیت برخوردار است. این ورقه طلا در تماس با رنگ یا هوا واکنش نداده و کیفیت خود را از دست نمی دهد.

همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که ضخامت این ورقه ها بسیار کم بوده و تاثیر چندانی روی وزن تابلو ندارند. طراحی تابلو رنگ روغن با استفاده از ورقه های طلا به دلیل نازک بودن ورقه ها نیاز به دقت بالایی دارد که هنرمندان ما با مهارت بالا از پس ریزه کاری های موجود بر آمده اند و محصولی با کیفیت را برای شما عزیزان آماده کرده اند.

خرید تابلو دکوراتیو طلا با قیمت مناسب

خرید تابلو دکوراتیو طلا با قیمت مناسب تابلو دکوراتیو طلا امروزه به یکی از جذاب ترین وسایل برای تزیین منزل تبدیل شده است. ما مفتخریم که جزو یکی از بهترین فروشگاه های تابلو طلا ایران هستیم و روزانه متقاضیان زیادی برای خرید انواع این محصولات به نمایندگی های ما مراجعه می‌کنند. شما مشتریان عزیز نیز می توانید به صورت حضوری به نمایندگی‌های معتبر ما در سراسر کشور مراجعه کرده و تابلوهای زیبایی مطابق با سلیقه خود را انتخاب نمایید. ما در سایت فروش تابلو طلا تصمیم گرفته ایم تا انواع طرح ها و سایزها را به همراه تصاویر مربوطه و قیمت به روز ذکر کنیم تا مشتریان عزیز بتوانند به صورت غیرحضوری و تنها از طریق مراجعه به سایت بتوانند مدل مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به خرید کنند و از مزیت های آن برخوردار شوید.

همواره تلاش ما این بود که با کاهش هزینه مواد اولیه بتوانیم یک جنس درجه یک ولی با قیمتی منطقی به مشتریان خود ارائه دهیم. لطف مشتریان شامل حال ما شده است و از آنجایی که از کیفیت محصولات ما رضایت داشته برند و اجناس ما را به سایرین نیز معرفی می کنند. علاوه بر این ما افتخار همکاری با سایر کشورهای دیگر از جمله افغانستان، پاکستان، عراق، آذربایجان و غیره را داشته ایم و این اتفاق باعث افزایش تجربیات ما در زمینه تولید و صادرات شده است و همچنین منافع زیادی را برای اقتصاد کشورمان به ثمر نشانده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما