فروش تابلو نقاشی رنگ روغن روی جیر

تابلو نقاشی جیر یکی از مدل های نقاشی رنگ وروغن است که تفاوتی که با نقاشی رنگ و روغن دارد این است که این نقاشی ها روی پارچه مخمل کشیده می‌شوند. این تابلو نقاشی ها چون روی زمینه مشکی کشيده می‌شوند خیلی زیبا و منحصر به فرد می‌باشند. عرضه فروش این تابلو نقاشی ها در بازار های داخلی و خارجی طرفداران زیادی پیدا کرده است چون خیلی زیبا و منحصر بفرد می‌باشند.

فروش تابلو نقاشی رنگ روغن روی جیر

سایزبندی متنوع تابلو نقاشی روی جیر

سایزبندی متنوع تابلو نقاشی روی جیر تابلو نقاشی جیر بخاطر زیبایی فراوان و خاص طرفداران زیادی در سراسر کشور دارد .قیمت فروش این تابلوها نسبت به تابلو رنگ وروغن روی بوم خیلی ارزان و مناسب تر است و همچنین فروش تابلو رنگ روغن روی جیر در بازار ایران به صورت عمده و خرده فروشی انجام میشود.این تابلو ها مانند بقیه تابلو های رنگ و روغن در اندازه ها و سایزهای مختلفی تولید می‌شوند اندازه آنها به اندازه طرح و منظره ای که کشیده می‌شود بستگی دارد.

و همچنین برای خرید تابلو نقاشی ها بسته به اینکه در چه مکان و فضایی مورد استفاده قرار گیرد ،سایز آنها متفاوت است مثلا اگر بخواهیم در سالن های بزرگ آنها را نصب کنیم از تابلو نقاشی سایز بزرگتر استفاده می‌کنیم ولی اگر فضای خانه کوچک باشد از تابلو نقاشی هایی با سایز کوچکتر انتخاب میکنیم

تابلو رنگ روغن جیر از لحاظ قیمت خیلی ارزان و مقرون به صرفه برای استفاده در دکوراسیون منزل است و معمولا این تابلو ها در اندازه های 70*50 و 70*100 در بازار بسیار فراوان موجود می‌باشد.زمینه مخملی و مشکی این تابلوها هم زیبایی خیلی خارق‌العاده ای به آنها می‌دهد و همه را به خود جذب میکند و منزل را به فضایی بسیار زیبا و دلنشین و آرامبخش برای افراد آن تبدیل می‌کند.

بازار خرید تابلو نقاشی جیر

بازار خرید تابلو نقاشی جیر قیمت فروش یک تابلو روغن جیر تحت تاثیر عوامل زیادی هم تغییر می‌کند یکی از عوامل مهمی که روی قیمت آنها تاثیر زیادی دارد جنس پارچه آن و سایز آن و نوع اجرای کار می‌باشد.قیمت این تابلوها با توجه به سایز از 800 هزار تومان شروع می‌شود افراد می‌توانند با توجه به انتخاب طرح و مشخص کردن سایز مورد نظر اقدام به خرید کنند .این تابلوها به صورت خیلی ارزان در بازار ایران به طور عمده وخرده فروشی انجام می‌گردد این تابلوها هم طرفداران زیادی دارند و بازار پرسود وپر فروشی را برای فروشندگان آن ایجاد کرده است‌.

تولید کنندگان این تابلو نقاشی ها همیشه سعی و تلاش می‌کنند تا با عرضه بهترین تابلوها و ارائه با قیمتی ارزان و مناسب رضایت صد در صدی مشتریان را خود را جلب کنند و همچنین پخش عمده این تابلوها از طریق نمایندگی‌های معتبر در سراسر کشور انجام میشود و مشتریان می‌توانند جذابترین و بهترین تابلو ها را به طور مستقیم وبی واسطه با قیمتی مناسب و با صرفه تهیه کنند و خریدی آسان و بدون دغدغه ای داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما