فروش تابلو نقش برجسته اکریلیک با قیمت ارزان

تابلو نقش برجسته اکریلیک با قیمت فروش ویژه جهت خرید علاقه مندان به آثار هنری مدرن عرضه شده است. ارائه تابلو نقاشی اکریلیک جدید بر روی بوم های هندسی در این فروش ویژه تفاوتی را نسبت به سایر فروش ها به وجود آورده است. فروش ارزان تابلو اکریلیک در این دوره، تفاوت دوم این فروش ویژه با سایر دوره هاست.

تابلو نقش برجسته اکریلیک

تابلو نقش برجسته اکریلیک را با قیمت ارزان بخرید

تابلو نقش برجسته اکریلیک

کلمه قیمت ارزان در تابلو نقاشی در نگاه اول کلمه غریبی به نظر می رسد. اصولا افراد تصور می کنند که نمی توانند یک تابلو نقاشی خوب را با قیمت ارزان بخرند و یا اگر ارزان است، از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست. مثل همیشگی ما که می گوییم هیچ ارزانی بی حکمت نیست. اما این بار فرق می کند. تابلو نقش برجسته اکریلیک با کیفیتی مطلوب و قیمتی ارزان در فروشگاه هنری مداد آبی به فروش می رسد. حتما برایتان سوال پیش آمده است که چرا ارزان است؟ عاشق چشم و ابروی شما هستیم و یا…؟

  •  علت ارزان بودن قیمت تابلوهای ما تهیه متریال به صورت عمده و کاهش قیمت خرید مواد اولیه هست.
  • دلیل دوم حاشیه سود پایین در فروش تابلوها و حذف واسطه ها در خرید و فروش تابلو نقاشی است.

همین دو دلیل برای اثبات حرف ما کافیست پس این فرصت را از دست ندهید و سریعا یک تابلو نقش برجسته اکریلیک را انتخاب کنید.

فروش تابلو نقش برجسته اکریلیک با تکنیک ورق طلا

تابلو نقش برجسته اکریلیک

تابلو نقش برجسته اکریلیک را بر روی بوم های هندسی دیده اید؟ فروش ویژه تابلو اکریلیک برجسته با تکنیک ورق طلا بر روی بوم های هندسی آغاز شده است. طرح هایی جدید و کاملا حرفه ای که با سبک و تکنیک متفاوتی طراحی و اجرا شده است. این نقاشی ها این بار بر روی بوم های دایره ای، مثلثی، شش ضلعی یا هشت ضلعی کشیده شده است. طراحی آن به گونه ای است که می توانید برای اتاق نشیمن، اتاق خواب و فضای های گوناگون استفاده کنید.

دقت کنید که تابلو اکریلیک ورق طلا هیچ گاه جلوه خود را از دست نمی دهد و حتی یک گزینه عالی برای هدیه به دوستانتان است. این فروش ویژه را از دست ندهید و برای خرید در این بازه زمانی برنامه ریزی کنید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما