فروش ویژه تابلو رنگ روغن منظره

فروش ویژه تابلو رنگ روغن منظره از طریق این مجموعه، سبب شده تا توجه بسیاری از هنر دوستان به این آثار هنری جلب شود. در این راستا شما خریداران و هنر دوستان عزیز جهت خرید این محصول می توانید به طور مستقیم از طریق این صفحه محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید و در کمترین زمان ممکن در هر نقطه از ایران تحویل بگیرید.همچنین می توانید جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما، از طریق شماره های درج شده در این صفحه تماس حاصل نمایید.

فروش ویژه تابلو رنگ روغن منظره

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تابلو نقاشی رنگ روغن

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تابلو نقاشی رنگ روغن عوامل بسیار زیادی بر قیمت تابلو نقاشی رنگ روغن تاثیر گذار می باشد. اما همانطور که می دانیم بازار فروش تابلو نیز مانند هر کالای دیگر با تقاضای بیشتر رونق بیشتری می گیرد. در این راستا تابلو هایی که طرفدار های بیشتری دارند، نسبت به سابر تابلو هابیشتر تولید می شوند.

البته شایان ذکر است که امروزه سلیقه افراد و هنر دوستان بیشتر به سمت تابلو نقاشی رنگ روغن روشن می باشد. از همین رو از قیمت بیشتری نیز برخوردار است. برای بررسی مواردی که بر قیمت تابلو نقاشی تاثیر گذار می باشد، بهتر است به سبک هایی از نقاشی که در ایران پر طرفدار می باشد نگاهی انداخت.

بررسی های صورت گرفته با افراد اهل هنر، نشان می دهد در ایران افراد به سبک های رئالیسم و سبک سنتی اکسپرسیونیسم بیشتر علاقه مند می باشند. البته لازم به ذکر است سبک رئالیسم در بازار فروش کمترین قیمت و سیک اکسپرسیونیسم بالاترین قیمت را به خود اختصاص داده اند.

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت تابلو نقاشی، تکنیک و موادی که با آن نقاشی کشیده شده است. مثلا نقاشی می تواند با رنگ روغن، گواش، آبرنگ، مداد رنگی و همینطور رنگ اکرلیک باشد. قیمت هر یک از این نقاشی ها تا حدود بسیار زیادی متفاوت می باشد.

بستر تابلو نقاشی نیز بر قیمت آن تاثیر گذار می باشد. جنس این بسترها از کتان، متقال، چوب و مقوا می باشد. البته لازم به ذمر است هر بستر یک نوع سبک و تکنیک نقاشی را می طلبد. دلیل این امر دوام و ماندگاری آن است. در واقع ماندگاری این بستر ها با قیمت کالا تاثیر مستقیمی دارند.

هر چه مقاومت و ماندگاری بستر بیشتر باشد، قیمت اثر هنری نیز افزایش می یابد. از همین رو کتان بیشترین دوام و همینطور بیشترین قیمت را به خود اختصاص می دهد. چوب، متقال و مقوا نیز به ترتیب از کمترین قیمت برخوردار هستن. البته لازم به ذکر است بستر چوبی نیز از کیفیت مطلوبی برخور دار است. اما متقال و مقوا کم دوام می باشند و ماندگاری کمی دارند.

و در نهایت در آخرین مورد موثر بر قیمت تابلو نقاشی می توان به قاب آن اشاره کرد. زیرا وقتی یک تابلو نقاشی به عنوان یک اثر هنری در منزل و یا محل کار نصب می شود، قاب آن تا حدود زیادی به خود نقاشی جلوه می دهد. در واقع اثر هنری هر چقدر هم فاخر باشد اما قاب زیبایی نداشته باشد، ممکن از از جلوه آن بکاهد. با بررسی های صورت گرفته بر تعداد تقاضاها، به این نتیجه رسیده ایم که قاب های چوبی از بیشترین تقاضا و قاب های سلطنتی کمترین تقاضا را داشته اند.

چه عواملی بر کیفیت تابلو نقاشی تاثیر میگذارد؟

چه عواملی بر کیفیت تابلو  نقاشی تاثیر میگذارد؟ عوامل بسیار زیادی بر کیفیت تابلو نقاشی موثر می باشد.البته لازم به ذکر است بسیاری از مواردی که در بالا به آن اشاره شد، در واقع با کیفیت اثر رابطه مستقیم داشته اند. از همین رو به دلیل کیفیت بیشتر از قیمت بیشتری نیز برخوردار بوده اند. اما در ادامه جهت آگاهی بیشتر شما خریداران به چند مورد دیگر نیز اشاره می کنیم.

رنگ روغنی که در هنگام خلق یک اثر هنری به کار می رود، هر چه با کیفیت تر باشد، در واقع کیفیت نقاشی بالا تر می رود. امروزه از نوعی رنگ روغن در نقاشی استفاده می شود که از جوشاندن بذر کتان و سپس خارج شدن روغن آن تهیه می شود.

مورد دیگر می توان به سبک نقاشی اشاره کرد، در حال حاضر در دنیای هنر نقاشی، بیشتر از دو سبک خشک بر روی تر و همچنین سبک تر بر روی تر استفاده می شود. هر یک از این سبک ها کیفیت متفاوتی دارند.

شما عزیزان برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران فروش ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و از سال ها تجربه آن ها در این زمینه بهره مند شوید.

کاربرد تابلو نقاشی رنگ روغن در طراحی دکوراسیون

کاربرد تابلو نقاشی رنگ روغن در طراحی دکوراسیون اگر قصد دارید در دکوراسیون منزلتان تغییری ایجاد نمایید، پیشنهاد می شود خرید تابلو نقاشی رنگ روغن را فراموش نکنید. وجود یک تابلو نقاشی بر دیوار منزلتان می تواند علاوه بر نشان دادن سلیقه منحصر به فردتان به دیگران، به فضای منزلتان روح ببخشد. به همین دلیل است طراح دکوراسیون های منزل بسیار بر این مورد پافشاری می کنند و نصب یک یا دو مورد تابلو نقاشی در هر منزلی از نظر آنها از ضروریات می باشد. البته هنوز هم هستند کسانی که از تاثیر شگفت آور تابلو نقاشی بر زیبایی محیط منزل و حتی محیط کار بی اطلاع هستند.

مطمئنا برایتان جالب خواهد بود که بدانید انسانهای اولیه نیز دیوار های غارهایی که در آن زندگی می کرده اند را نقاشی می کردند. این مورد نشان دهنده این است که از دوران کهن نیز بوده اند افرادی که به زیبایی محیط توجه داشته اند و به تاثیر نقاشی بر آرامش محیط و روح و روان انسان آگاه بوده اند. از همین رو تاریخچه استفاده از نقاشی در طراحی دکوراسیون منزل به هزاران سال قبل بر می گردد.

خرید بی واسطه تابلو رنگ روغن منظره

خرید بی واسطه تابلو رنگ روغن منظره خرید بی واسطه تابلو رنگ روغن منظره سبب شده تا این امکان برای خریداران فراهم شود تا این محصول را با قیمتی باورنکردنی و در عین حال با بالاترین کیفیت تهیه نمایند.

برای خرید این محصول فقط کافیست از طریق این صفحه محصول مورد نظر خود را در سبک مورد علاقه تان ثبت سفارش نمایید و یا جهت خرید حضوری، با حضور در مجموعه، از نمونه کار ها از نزدیک دیدن فرمایید. همچنین مشاوران ما همیشه در مجموعه حضور دارند تا شما را در خرید بهتر راهنمایی کنند. انواع متفاوتی از تابلو نقاشی در این مجموعه موجود می باشد که در ادامه به چند مورد اشاره می نماییم:

تابلو رنگ روغن دریا، تابلو رنگ روغن مدرن، تابلو رنگ روغن ساده، تابلو رنگ روغن طبیعت از جمله تابلو های موجود در مجموعه می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما