قیمت استثنائی تابلو رنگ روغن اکریلیک

تابلو رنگ روغن اکریلیک از لوازم تزئینی پرطرفدار است که به علت تنوع طرح و رنگ انتخاب نمونه های مناسب نیاز به بررسی همه جانبه مدل های طراحی شده دارد. برای خرید این مدل تابلوها با قیمت و نرخ استثنائی، شناخت مراکز توزیع و پخش عمده نیز اهمیت قابل توجه ای خواهد داشت. با ما همراه شوید که به بررسی چند مدل تابلو رنگ روغن پرطرفدار بپردازیم.

قیمت استثنائی تابلو رنگ روغن اکریلیک

مشخصات ظاهری تابلو رنگ روغن سلطنتی

مشخصات ظاهری تابلو رنگ روغن سلطنتی شکل ظاهری و طرح کلی تابلو رنگ روغن سلطنتی به عنوان محصولی پرفروش اهمیت زیادی در تضمین کیفیت آن دارد. همانطور که می دانید طرح های سلطنتی اغلب بیانگر یکی از روایت های تاریخی در دوره های مختلف هستند. برخی طرح ها نیز فانتزی بوده و چهره اشخاص عادی را نمایش می دهند.

یکی از مشخصات ظاهری و مهم این مدل تابلوها استفاده از قاب های ضخیم و طلایی رنگ با نام سلطنتی است. با توجه به شلوغ بودن طرح تابلو، استفاده از این نوع قاب می تواند در افزایش کنتراست رنگ تاثیر بسزایی داشته باشد. قاب مورد استفاده برای تابلوهای سلطنتی از جنس پی وی سی هستند که بسیار سبک بوده و قابلیت نصب برای مدت زمان طولانی را دارند.

از دیگر ویژگی های ظاهری تابلوهای رنگ روغن با طرح های سلطنتی تنوع رنگی بی نظیر است. با توجه به طرح اولیه معمولاً هنرمندان از رنگ های مختلف تیره و روشن برای به تصویر کشیدن یک رویداد خاص استفاده می کنند. البته استفاده از رنگ های تیره به ویژه در خصوص تابلوهای بزرگ بیشتر به چشم می خورد که بیانگر نوع لباس پوشیدن و فرهنگ خانواده های سلطنتی در دوره های مختلف می باشد.

بررسی انواع تابلو رنگ روغن از نظر طرح

بررسی انواع تابلو رنگ روغن از نظر طرح تابلو رنگ روغن از آنجایی که به مرور زمان و دیرتر از تابلوهای دیگر خشک می شود، معمولاً اثری خارق العاده و در عین حال بسیار زیبا و باکیفیت محسوب می شود. تلفیق رنگ های مختلف بر روی بوم و امکان اجرای آنها در ابعاد کوچک و بزرگ این امکان را به نقاشان می دهد که بدون محدودیت، طرح های مورد نظر خود را به راحتی اجرا کنند.

به همین علت نیز شاهد تنوع بسیار زیادی در طرح و حتی رنگ انواع تابلو نقاشی ساخته شده با رنگ روغن هستیم. خریداران با سلایق مختلف می توانند انواع تابلوهای مدرن و سنتی با طرح های طبیعت، سلطنتی، گل، چهره و … را خریداری کنند. با این وجود باید خاطر نشان کنیم که چند نمونه از پرفروش ترین مدل های تابلو رنگ روغن از نظر طرح عبارتند از:

  • تابلو رنگ روغن طرح کشتی جنگی
  • تابلو رنگ روغن طرح طبیعت
  • تابلو رنگ روغن طرح اسب تازی
  • تابلو رنگ روغن طرح جیغ ادوارد مونک

چند سالی است که تابلو رنگ روغن با طرح های برجسته نیز جایگاه ویژه ای در بین هنرمندان دارد. خلق این آثار سبب شده تا ضمن عرضه این محصولات با تکنیک های جدید، خریداران بیشتری نیز برای تهیه این محصولات ترغیب شوند. البته باید خاطر نشان کنیم که همچنان تابلو رنگ روغن کلاسیک با طرح های گل، سلطنتی، جنگی و طبیعت جزء پرفروش ترین مدل ها در بازار به شمار می آیند.

تابلوهای طرح فرانسوی به عنوان زیرمجموعه ای از مدل های سلطنتی نیز برای تزیین سالن های پذیرایی انتخاب هوشمندانه ای هستند. چرا که ضمن داشتن طرح های خاص که بیانگر واقع تاریخی هستند، دارای تنوع بی نظیری از رنگ ها و چهره های سرشناس می باشند.

ویژگی های بارز تابلو رنگ روغن

ویژگی های بارز تابلو رنگ روغن علاوه بر تنوع طرح و رنگ برخی مزیت های کیفی نیز عامل مهمی در محبوبیت و افزایش تقاضا برای خرید تابلوهای رنگ روغنی است. یکی از بارزترین ویژگی های این تابلوها، قابلیت اجرای آنها در ابعاد مختلف است. به این معنی که خریدار متناسب با سلیقه شخصی و نیاز خود می تواند تابلوها را در ابعاد دلخواه سفارش دهد.

تنوع رنگ های موجود در بازار نیز سبب شده تا هنرمندان بتوانند بدون محدودیت اقدام به طراحی و خلق آثار هنری کنند. رنگ روغن مات و براق دو نمونه از پرکاربردترین رنگ ها برای این نوع تابلوها هستند که انعطاف پذیری قابل توجه ای نیز دارند.

سازگاری تابلو رنگ روغن با شرایط محیطی و عدم تغییر رنگ آنها در طولانی مدت نیز یکی از مهمترین ویژگی های بارز آنها به شمار می آید. به این معنی که حتی در محیط های گرم، رنگ قرار گرفته شده روی بوم، شکل اولیه خود را کاملاً حفظ می کند.

قابلیت تمیز کردن تابلو رنگ روغن نیز از مزیت های این آثار هنری به شمار می آید که افزایش محبوبیت آن در بین خریداران را موجب شده است. اگر برای محیط های اداری و کاری خود به دنبال یک تابلو رنگ روغن دکوراتیو با طرح های مدرن و سنتی هستید، مدل های ساخته شده با رنگ روغن مات بهترین گزینه هستند.

البته فراموش نکنید که رعایت برخی نکات مانند عدم قرار دادن تابلو در تابش مستقیم آفتاب یا کنار پنجره و کولر گازی نیز اهمیت زیادی در حفظ کیفیت اولیه آن دارد که از سوی خریداران باید همواره مدنظر قرار گیرد.

خرید بی واسطه تابلو رنگ روغن اکریلیک

خرید بی واسطه تابلو رنگ روغن اکریلیک برای خرید بی واسطه مدل های جدید تابلو های رنگ روغنی به صورت عمده یا تکی نیاز به شناخت تامین کنندگان این محصولات دارید. شاید برایتان جالب باشد علاوه بر خلق این آثار به دست هنرمندان، تولید تابلوها با دستگاه های تمام اتوماتیک نیز انجام می گیرد. به گونه ای که امروزه در بازار، امکان خرید این محصولات با قیمت های نسبتاً ارزان وجود دارد.

از سوی دیگر عده ای از خریداران به دنبال تابلوهای اصلی و ساخته شده با هنر دست هنرمندان معروف هستند که برای این منظور باید از طریق افراد معتبر و شناسایی فعالین در این حوزه اقدام به ثبت سفارش کنید. نکته مهم دیگر اینکه هر چقدر ابعاد تابلو بزرگتر باشد و اجرای طرح آن توسط هنرمندان سرشناس انجام گیرد، قیمت تمام شده آن روند افزایشی و صعودی خواهد داشت.

خریداران عمده و فعالین در بازار خرید و فروش تابلو رنگ روغن گل و طبیعت، با در نظر گرفتن تمام جوانب کیفی و کمی همواره سعی در تامین پرفروش ترین تابلوها در فصول مختلف سال هستند. برای این منظور ضمن شناخت نمایندگی های فعال جهت تامین این محصولات، بهره گیری از خدمات فروش مدرن نیز راهکاری با هدف صرفه جویی در هزینه ها است.

با توجه به افزایش تقاضا برای خرید تابلو رنگ روغن اکریلیک با طرح های سنتی و مدرن، نمایندگان فروش این مرکز برای خرید بی واسطه و کاهش هزینه های جانبی، آماده تامین این محصولات با بالاترین کیفیت و قیمت های رقابتی هستند.

5

  1. سلام. وقتتون بخیر. این تابلو ها واقعا زیبایی خاصی به خونه میدن. پیشنهاد میکنم حتما برای دکوراسیون خونتون خریداری کنین

    • با سلام روز شما بخیر لطفا فرم درج شده داخل سایت را پر نمایید تماس گرفته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما