قیمت تابلو رنگ روغن سنتی روی بوم

هنر یکی از رشته های پرطرفدار در کشور ما است. که افراد تمایل زیادی به خرید و تماشای تابلو رنگ روغن سنتی هستند زیرا هر تابلو نشان دهنده تاریخ یک کشور و استعداد نقاش آن تابلو است.و با توجه به این موضوع که بعضی افراد وقت کافی برای یادگیری این رشته ندارند خرید این محصول را ترجیح میدهند.روغن استفاده شده در این رنگ ها از دانه های مختلفی به دست می آید، قیمت این نمونه به دلیل استفاده از رنگ مخصوص سنتی و کیفیت بالای آن بیشتر از تابلوهای دیگر است.قیمت تابلو رنگ روغن سنتی روی بوم

مشخصات تابلو رنگ روغن سنتی چیست؟

مشخصات تابلو رنگ روغن سنتی چیست؟ با توجه به علاقه زیاد افراد به تابلوهای رنگ روغن سنتی لازم است یک سری مشخصات این تابلوها را بدانیم تا بتوانیم تابلوهای رنگ روغن سنتی را از سایر تابلو ها تشخیص دهیم و با برخی ویژگی های آن آشنا شویم, رنگ روغن سنتی استفاده شده در این تابلو ها از کتان تولید شده از بنابراین از سایر رنگ ها شفافیت و کیفیت بهتری خواهد داشت. افرادی که این محصول را دارند باید سعی کنند تا از برخورد تینر با تابلو جلوگیری کنند زیرا تینر باعث پاک شدن این رنگ میشود.

روغن استفاده شده در این رنگ ها از دانه های گوناگونی به دست می آید که باعث درخشندگی و براق شدن رنگ های نقاشی می شود. اغلب هنرمندان برای کشیدن تابلو سنتی روی بوم از رنگ روغن استفاده میکنند تا تابلوهایشان جلوه های زیباتری داشته باشد. در تابلو های رنگ روغن هر لایه نسبت به لایه قبلی خود ضخامت بیشتری دارد و لایه های زیرین باید دارای روغن کمتری باشد تا رقیق تر باشد، در این نوع تابلو ها که بسیار پرطرفدار هستند از رنگ هایی که سریع خشک می شوند استفاده نمی شود زیرا باعث ترک خوردن روغن می شود.

قلمو ها نقش مهمی در نقاشی دارند که با کشیدن تابلو های رنگ روغن دارای قلموهای خاصی است. تابلو هایی که روی آن با استفاه از رنگ روغن نقاشی می شود باید از جنس پارچه مخصوص باشد و دارای قاب چوبی نیز باشد‌. این بوم ها را می توان به صورت دست ساز درست کرد اما وقت زیادی را صرف میکند به همین دلیل خرید این تابلو ها که قیمت مناسب و کیفیت خوبی دارد بیشتر توصیه می شود، این نوع تابلو بیشتر برای موضوعات تاریخی نیز استفاده می شود و باید جنس تابلو صاف و بدون برآمدگی و فرورفتگی باشد. این تابلو ها در چند سایز در بازار وجود دارد.

بازار فروش تابلو رنگ روغن درجه یک

بازار فروش تابلو رنگ روغن درجه یک افرادی که تابلو با رنگ روغن خلق میکنند می توانند با گردآوری همه آثار خود و برگزاری نمایشگاه بازار فروش خوبی داشته باشند همچنین می توانند تابلوهای خود را در مسابقات داخل و خارج از کشور شرکت دهند و تابلوهای خود را برای فروش به کشور های دیگر صادر کنند.در سال های اخیر فروش تابلو رنگ روغن بیشترین آمار را داشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما