قیمت تابلو نقاشی آبستره مدرن اکریلیک

تابلو نقاشی مدرن اکریلیک یکی از زیباترین محصولات دکوراسیون داخلی منازل و محل کار است است که در صورت زیبا بودن نمایی خاص و چشمگیر به خانه ها و دفاتر خواهد داد. در سال های اخیر با توجه به میزان بالای استقبال مردم از تابلو نقاشی اکریلیک، می‌توان گفت که این نوع تابلوها جایگاه بسیار ویژه ای در میان هنر دوستان پیدا کردند.

قیمت تابلو نقاشی آبستره مدرن اکریلیک

مشخصات تابلو نقاشی مدرن اکریلیک چیست؟

مشخصات تابلو نقاشی مدرن اکریلیک چیست؟ اکریلیک یکی از جذابترین متریالهایی است که میتوانید برای نقاشی پیدا کنید. قیمت مناسب، رنگ بندی جذاب، راحتی ترکیب رنگ و خشک شدن سریع از جذابیت های رنگ اکریلیک به حساب می آید. رنگهای اکریلیک به راحتی ترکیب میشوند و به علت خشک شدن سریع، امکان اعمال لایه بعدی رنگ، فراهم است.

رزین های تشکیل دهنده رنگ اکریلیک از آب و نفت ساخته شده اند و همین موضوع نیز باعث شده است تا علاوه بر غلظت بالای این رنگ ها،انعطاف پذیری آنها جز ویژگی های منحصر به فردشان شود. این نوع از رنگ ها سرعت خشک شدن بالایی دارند و به دلیل عدم ضرر و زیان آنها به محیط زیست، بسیاری از هنرمندان و هنردوستان در عرصه ی نقاشی،ترجیح میدهند تا از این رنگ ها برای خلق آثارشان استفاده کنند.

رنگ اکریلیک در سده ی گذشته مورد استفاده هنرمندان رشته ی نقاشی قرار گرفت و دیرتر از ابزارهای نقاشی همچون آبرنگ و رنگ روغن و پاستل وارد عرصه هنر شد، اما بلافاصله پس از ورود آن تعداد زیادی تابلو نقاشی اکریلیک کشیده شد که دارای ویژگی های منحصر بفرد و جلوه ای چشم نواز بودند.همین موضوع نیز باعث شد تا استفاده از این رنگ هر روز افزایش پیدا کند.

تابلو آبستره اکریلیک نسبت به دیگر آثار هنری همچون تابلو نقاشی رنگ روغن ممکن است براقیت کمتری داشته باشد،اما دارای ویژگی های مطلوب و خاصیت های بسیار زیاد دیگری می باشد که افراد به استفاده از آنها علاقه مند می شوند.ویژگی هایی همچون:

  • قابلیت شستشو
  • سرعت خشک شدن بالا
  • سهولت اجراء و قابل رقیق شدن با آب
  • مقاومت فوق‌العاده در برابر سایش
  • مقاومت در برابر اشعه خورشید یا uv با نور ماوراء بنفش
  • سازگار با محیط زیست
  • قدرت پوشانندگی بسیار عالی
  • بدون بوی نامطبوع
  • ساخته شده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی بالا
  • عدم ایجاد حساسیت

خرید تابلو نقاشی مدرن اکریلیک

خرید تابلو نقاشی مدرن اکریلیک یکی از اصلی ترین ویژگی‌هایی که زمان خرید تابلو نقاشی باید در نظر بگیریم، خاص بودن و انحصاری بودن تابلو نقاشی است. البته باید توجه داشت که تابلویی که منحصر به فرد و اختصاصی باشد مسلما قیمت بالاتری خواهند داشت. همچنین آن نوع از تابلوهایی که به صورت بازاری و یا بهتر بگوییم انبوه تولید می شوند وبه همین علت در دسترس عموم بوده و و در اکثر فروشگاه‌ها دیده می شوند، نمی‌توانند نظر میهمانان منزل و محل کار شما را بخود جلب کند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما