قیمت تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا

تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا یکی از انواع تابلوهای چشم نواز و تقریباً گرانقیمت است که به دلیل شکل ظاهری زیبا مشتریان زیادی را به خود جذب نموده است. قیمت تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا نسبت به دیگر انواع تابلو نقاشی بالاتر میباشد و واضح است که به دلیل استفاده از ورق طلا در این محصول قیمت آن تا حدودی بالاتر رفته است، اما برای اطلاع دقیق تر از قیمت محصول بهتر است قیمت آن را به صورت روزانه مشاهده نمایید‌.

تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا

 

سایزهای تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا

سایزهای تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا در سایزهای بسیار متفاوتی تولید و روانه بازار می شود که از جمله سایزهای تابلو نقاشی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سایز کوچک: تابلو نقاشی معمولاً در سایز های مانند ۵۰ در ۸۰ و یا ۷۰ در صد در بازار موجود میباشد که بین و تابلوها تابلوهای نقاشی کوچک گفته می شود. این سایز از تابلو نقاشی معمولا کوچکترین سایز موجود در بازار است که برای استفاده در اتاق ها بسیار مناسب می باشد، همچنین اگر به دنبال محصولی برای هدیه دادن هستید، می‌توانید این سایز از تابلو نقاشی ورق طلا را خریداری نمایید.
  • سایز متوسط: سایز متوسط تابلو نقاشی معمولاً در سایز ۹۰ در ۱۲۰ قابل خریداری است. این اندازه از تابلو نقاشی ورق طلا برای استفاده در اتاق های بزرگ و یا پذیرایی های کوچک بسیار مناسب به شمار می رود و جلوه بسیار زیبایی به منزل شما می بخشد.
  • سایز بزرگ: تابلو نقاشی بزرگ در دو سایز ۱۲۰ در ۱۵۰ و ۱۷۰ در ۲۰۰ تولید و روانه بازار شده است. این نوع از تابلو نقاشی ورق طلا به دلیل بزرگ بودن چشمگیری بسیار زیادی دارد و می‌تواند در خانه های بزرگ مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از تابلوهای بزرگ معمولاً در پذیرایی انجام می شود و این تابلو به دلیل دارا بودن سایز بزرگ می تواند تقریباً یک دیوار از پذیرایی را به صورت کامل بپوشاند.

سفارش تابلو نقاشی مدرن

تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا

سفارش تابلو مدرن در سایزهای بسیار مختلفی انجام می پذیرد و خریداران این محصول می‌تواند با توجه به نیاز و موارد استفاده از این محصول در مکان‌های مختلفی آن را مورد استفاده قرار دهند. سفارش تابلو نقاشی مدرن در تمامی نقاط ایران امکان پذیر است و خریداران محصول در هر نقطه از ایران که باشند می‌توانند به سهولت و راحتی به محصول مورد نیاز خود دسترسی پیدا نماید.

برای ثبت سفارش تابلو نقاشی مدرن می توانید سایز محصول مورد نیاز خود و شکل آن را به صورت غیر حضوری و اینترنتی سفارش داده و یا با تماس تلفنی اقدام به ثبت سفارش نمایید و محصول را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما