قیمت تابلو نقاشی ورق طلا

تابلو نقاشی ورق طلا دارای قیمت های مختلفی می باشد که علت متفاوت بودن قیمت آن به نوع طرح و مدل و از همه مهمتر زیبایی و کیفیت آن بستگی دارد. این محصول با وجود آنکه از کیفیت و مرغوبیت بسیار زیادی برخوردار است، دارای قیمت مناسب و منصفانه ای می باشد تا همه ی افراد متناسب با سلیقه خود توان خرید آن را داشته باشند.

تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا

 

ویژگی های تابلو نقاشی ورق طلا

تابلو نقاشی ورق طلا

تابلو های نقاشی یکی از انواع صنایع هنری و دستی در کشور های مختلف از جمله کشور ایران می باشد که در سبک، طرح و مدل های مختلف تولید و تهیه می شود. سبک مدرن یکی از پرطرفدارترین سبک های نقاشی در دنیا محسوب می شود که به تازگی محبوبیت آن در بین افراد مختلف افزایش پیدا کرده است. در سبک مدرن انواع تابلو های نقاشی با رنگ و مدل های مختلف وجود دارد که از جمله زیباترین و پرطرفدارترین آنها می توان به تابلوهای نقاشی ورق طلا اشاره کرد.

این تابلو ها از رنگ اکریلیک با ورق و روکش های طلایی ساخته شده اند که نسبت به دیگر نمونه های این محصول، ویژگی و مزایای منحصر به فردی را به خود اختصاص داده اند که در ادامه برخی از مهمترین این ویژگی ها را برای شما ذکر خواهیم کرد.

از مهمترین ویژگی های تابلو ورق طلا نقاشی، طراحی و تولید آن در طرح و مدل های متنوع با زیباترین و متفاوت ترین رنگ ها می باشد که این ویژگی سبب شده تا مشتریان و خریداران متناسب با سلیقه و نیاز خود اقدام به انتخاب و خریداری این محصول نمایند. امکان استفاده از این تابلو ها در ساختمان های مختلف متناسب با فضاهای آن ساختمان و افزایش زیبایی و ایجاد یک دکوراسیون مدرن و شیک از دیگر ویژگی ها و خصوصیات تابلو های نقاشی ورق طلا می باشد.

مقاوم بودن در برابر رطوبت، عدم لک پذیری و تغییر رنگ، تولید در ابعاد و اندازه های مختلف و غیره نیز از ویژگی های این محصول محسوب می شود.

تولید تابلو نقاشی ورق طلا

 تابلو نقاشی ورق طلا

در کشور ما محصولات بسیار زیادی تولید و ساخته می شود که از جمله این محصولات می توان به تولید تابلو نقاشی توسط هنرمندان و افراد متخصص در این زمینه اشاره کرد

تابلوهای نقاشی ورق طلا نمونه ای از انواع این تابلوها به شمار می رود که به علت محبوبیت ویژه ای که به خود اختصاص داده است، به طور گسترده و عمده توسط تولید کننده ها، تولید و طراحی می شود.

تولید این نوع تابلو ها با استفاده از بهترین و درجه یک ترین متریال  و دستگاه و ابزارهای مخصوص انجام می شود تا محصولی زیبا و در عین حال با کیفیت به بازار عرضه شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما