قیمت تابلو نقاشی چند تکه مدرن امسال

از تابلو نقاشی بنا به نوع های گوناگونی در دکوراسیون هر مکانی می توان استفاده نمود، که یک نوع از آن تابلو نقاشی چند تکه مدرن می باشد. در حال حاضر به دلیل زیبایی و جذابیتی که این نوع از تابلو دارد، برای استفاده طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. به همین علت شرکت مداد آبی با قیمت تابلو نقاشی چند تکه مدرن امسال به صورت گسترده دست به فروش زده است.

قیمت تابلو نقاشی چند تکه مدرن امسال

جنس تابلو نقاشی چند تکه مدرن

جنس تابلو نقاشی چند تکه مدرن در صورتی که جزء آن دسته از افرادی هستید. که انتخاب و نصب تابلو نقاشی شیک برروی دیوار برای شما از اهمیت بالایی برخوردار هست، در ابتدا جنس تابلو نقاشی مدرن را بهتر است بشناسید. ما در این مطلب به شما در مورد تابلو نقاشی چند تکه مدرن و جنس آن اطلاعاتی می دهیم.

  • در این نوع تابلوها از جنس های گوناگونی مانند: بوم، ام دی اف، پی وی سی، آینه و بسیاری دیگر که به آسانی طرح نقاشی مورد نظر بر روی آن انجام می شود استفاده می توان کرد، همچنین برخی از جنس های استفاده شده در آن قابل شست و شو می باشد.
  • در واقع این نوع از تابلوها به صورت چند تکه ای به شکل پازل هست، که در برخی هر تکه ای تکمیل کننده تکه دیگر است، و یا در برخی دیگر هر تابلویی تک مفهوم نقاشی را می رساند، برروی دیوار نصب می شود.
  • به دلیل آن که اکثر تصاویر برروی تابلو نقاشی مدرن به صورت خاص و ساده می باشد، و زمینه شلوغی ندارد، همچنین رنگ های استفاده شده در آن تک رنگ و یا از ترکیب رنگ های خاصی است. در بسیاری از مکان ها قابل استفاده می باشد.

فروش تابلو نقاشی چند تکه شیک

فروش تابلو نقاشی چند تکه شیک در شرکت مداد آبی فروش تابلو نقاشی چند تکه شیک به صورت گسترده امکان پذیر می باشد. در این شرکت افراد بسیاری برای فروش تابلو نقاشی و مشاوره خرید حضور دارند.

در شرکت مداد آبی تلاش می شود تا هر نوع از تابلو نقاشی شیک را مطابق سلیقه همه افراد برای فروش عرضه نمایند. در تابلو نقاشی مدرن از قاب های زیبا و بی نظیری استفاده شده است، تا جذابیت تابلو را چندین برابر کند. در شرکت مداد آبی این تابلوها با قیمت های مناسب برای فروش عرضه می شود.

در تابلو نقاشی مدرن قیمت نهایی را اندازه تابلو، جنس استفاده شده تابلو، جنس قاب و بسیاری دیگر از امور تعیین می نماید. به دلیل سبک مدرن و امروزی از این تابلو در رستوران ها، کافی شاپ ها و یا هر مکانی که وسایل آن به صورت کلاسیک و اسپرت هست استفاده می توان نمود. در تابلو نقاشی مدرن قیمت هر تابلویی جداگانه و یا با هم می باشد.

2

  1. با سلام و وقت بخیر. شما تابلو در تیکه های زیاد هم دارید؟ برای خرید چطور باید اقدام کنم؟

    • با سلام خدمت شما کاربر عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر فرم درج شده در سایت را تکمیل نمایید مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما