قیمت تابلو نقاشی گل

در یک خانه، نه تنها مبلمان و پرده، بلکه اجزای دیگری هم وجود دارند که زیبایی دکوراسیون داخلی را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد، از جمله‌ی آنها می توان به تابلو نقاشی اشاره کرد که از نظر طرح و سبک، متفاوت بوده و هر کدام از آنها مطابق با سلایقی خاص خواهند بود. یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین نوع این تابلوها، تابلو نقاشی گل است که در انواع طرح برجسته و ساده موجود بوده و قیمت آنها با توجه به تنوعی که دارند، متفاوت است.

قیمت تابلو نقاشی گل

ابعاد مختلف تابلو نقاشی گل

ابعاد مختلف تابلو نقاشی گل تابلو نقاشی تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی به جا گذاشته و بی شک نمای بسیار چشم نوازی را در آن پدیدار خواهد ساخت، این تابلو یک اثر هنری زیبا و شاخص است که ‌می تواند روح تازه ای به خانه بخشیده و در عمق جان نفوذ کند.

اما در معرفی یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین نوع این تابلو می توان به تابلو نقاشی گل اشاره کرد که نشاط و شادابی گل را به تصویر کشیده و از این رو در روحیه افراد، تاثیر مثبت خود را به جا خواهد گذاشت، همچنین در وصف ظاهری آن می توان گفت که متشکل از طرح گل های تکی، دسته ای، گلدانی و شاخه ای بوده و طبیعت را در وجود بیننده تداعی می سازد.

در ادامه لازم است تا با ابعاد مختلف تابلو نقاشی گل نیز آشنا شوید که در این خصوص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تابلو نقاشی گل با ابعاد 70*100 سانتی متر
  2. تابلو گل با ابعاد 80*60 سانتی متر
  3. تابلو گل با ابعاد 50*50
  4. ابعاد 90*120
  5. ابعاد 80*80

مراکز تولید تابلو نقاشی گل

مراکز تولید تابلو نقاشی گل با توجه به اینکه شمار استفاده از تابلو نقاشی گل در منازل امروزی، رستوران ها، هتل، کافی شاپ و سایر فضاهای عمومی و لوکس، رو به افزایش می باشد، لذا تلاش ها برای تولید تابلو نقاشی مورد نظر نیز از سوی مراکز تولید تابلو افزایش یافته و از این رو شاهد افزایش عرضه این محصولات در بازار می باشیم.

در ادامه به معرفی چند نمونه از تابلوهای گل بسیار زیبا که توسط تولیدکنندگان و هنرمندان برتر خلق شده اند، خواهیم پرداخت که می توانید از آنها به عنوان ایده برای انتخاب بهره ببرید:

  • تابلو نقاشی طرح گل رنگ روغن: دارای براقیت خاصی بوده و تصویر منعکس شده در آن نیز بسیار زیبا و خیره کننده به نظر می آید.
  • تابلو نقاشی طرح شقایق آبی: دارای طرح و رنگ خاصی بوده و برای سلایقی که دنبال ایده های ناب و متفاوت هستند، مناسب خواهد بود.
  • تابلو طرح گل و چوب: یک منظره گرم و طبیعی را روبروی چشمان ظاهر نموده که بر دل می نشینند.
  • طرح گل آفتابگردان: این طرح دارای مخاطبان زیادی بوده و گل های رنگی و طلایی آفتابگردان میان یک قاب زیبا خودنمایی می کنند.
  • تابلو طرح گل سه بعدی: طرح سه بعدی موجود در آن، تصویری واقعی را جلوی چشمان آورده که واقعاً تماشایی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما