قیمت خرید تابلو رنگ روغن دریا سبک مدرن

تابلو رنگ روغن دریا با سبک های مختلف هنری جهت فروش با قیمت های متفاوتی عرضه شده است. حتما برایتان جالب است که بدانید چرا تابلوهای رنگ روغن دریا دارای قیمت خرید متفاوتی می باشد و علت نوسان قیمت چیست؟

با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را در این مقاله بیابید.

تابلو رنگ روغن دریا

انواع تابلو رنگ روغن مدرن با طرح دریا

تابلو رنگ روغن دریا

همان طور که پیش تر گفته شد، تابلوهای رنگ روغن دریا با سبک های مختلف نقاشی می شوند. استفاده از سبک های گوناگون در نقاشی بر جلوه و زیبایی هر چه بیشتر تابلو نقاشی می افزاید. یکی از سبک های معروف و پر طرفدار، سبک مدرن است. در این سبک با استفاده از ابزارها و تکنیک های متفاوت، تابلوهای متنوعی توسط هنرمندان زبردست خلق می شود. یکی از این ابزارها و تکنیک ها، استفاده از کاردک در نقاشی است. اگر صد در صد نقاشی با کاردک کشیده شود، سطح تابلو برجسته دیده می شود. در تابلوهای مدرن اغلب از بوم عمیق یا بوم دیپ استفاده می شود. استفاده از این نوع بوم در نقاشی باعث می شود که دیگر تابلو به قاب نیاز نداشته باشد و زمینه نقاشی تابلو در اطراف بوم ادامه می یابد و جلوه متفاوتی را به تابلو می بخشد. تابلو رنگ روغن دریا به سبک مدرن یکی از تابلوهای بی نظیر نقاشی است که نمونه آن را در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید.

تابلو رنگ روغن دریا

قیمت خرید و فروش تابلو رنگ روغن دریا

تابلو رنگ روغن دریا

حتما برایتان جالب است که علت تفاوت قیمت در تابلوهای رنگ روغن را بدانید. عوامل بسیاری در تعیین قیمت خرید و فروش تابلو نقاشی تاثیرگذار است. یکی از این عوامل سبک و طرح نقاشی است. اجرای سبک های مختلف بر روی نقاشی باعث ایجاد تفاوت قیمت می شود. علت این امر میزان استفاده از رنگ در نقاشی است.

برای نمونه نقاشی که کاملا با کاردک کشیده می شود، از میزان رنگ بیشتری نسبت به سایر سبک ها در آن استفاده می شود. این امر باعث افزایش قیمت فروش تابلو می گردد.

از سایر عوامل موثر بر روی قیمت تابلو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندازه تابلو
  • شهرت نقاش
  • تصویر تابلو

جهت آگاهی از قیمت تابلو رنگ روغن دریا، مشخصات تابلو مورد نظر خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا پس از بررسی در اسرع وقت قیمت دقیق اثر هنری خدمت شما اطلاع داده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما