قیمت روز تابلو حجمی خانه روستایی

قیمت روز تابلو حجمی خانه روستایی به کیفیت این تابلوها و همچنین نوع متریال اولیه به کار رفته در این تابلوها بستگی دارد، البته دستمزد نیروی انسانی تولید کننده این اثر از عوامل موثر در تعیین قیمت تابلو خانه روستایی حجمی می باشد، قیمت روز این تابلو از طریق مراکز دفاتر فروش این محصول قابل استعلام می باشد. وب سایت های اینترنتی فعال در این زمینه از دیگر مراکز استعلام قیمت ها می باشد.

قیمت روز تابلو حجمی خانه روستایی

مشخصات تابلو حجمی خانه روستایی

مشخصات تابلو حجمی خانه روستایی تابلوی حجمی خانه روستایی در واقع نوعی ماکت از یک منظره می باشد در این ماکت تابلو مانند از وسایل در دسترس به جای رنگ و قلمو برای ساخت این تابلوها استفاده شده است، برای مثال برای ساخت این محصول از انواع تخته ام دی اف به جای بوم نقاشی ، چسب چوب، خمیر سرامیک، رنگ روغن و قلمو، و بسیاری از اجزایی که در محیط اطراف یافت می شود، مانند تکه های پارچه و چوب و شیشه.

از مهم ترین ویژگی های این محصول واقعی بودن منتظر می باشد،به عبارتی از طراحی های اغراق آمیز و غیر واقعی برای ساخت این تابلوها استفاده نمی شود، از دیگر ویژگی های این محصول استفاده از رنگ روغن برای جان بخشیدن به این اثر و جلوه دار شدن آن استفاده می شود.

از دیگر مشخصات این اثر مستحکم و مقاوم بودن آن ها می باشد زیرا از چسب چوب، سریش و هم چنین خمیر سرامیک برای ساخت اثر استفاده می شود و اجزای تابلو بسیار محکم به سطح ام دی اف می چسبند. در تابلو حجمی خانه روستایی فقط یک نما از خانه بدون حضور عوامل خارجی انسانی به نمایش گذاشته می شود، در ساخت این تابلوها از رنگ های زنده و واقعی استفاده می شود و به عبارتی از رنگ های موجود در طبیعت استفاده می شود و رنگ اجسام و صحنه ها همانگونه که در طبیعت مشاهده می سود در این تابلو به نمایش می گذارند و از رنگ های اغراق آمیز در این تابلوها استفاده نمی شود.

عرضه کننده تابلو حجمی خانه روستایی

عرضه کننده تابلو حجمی خانه روستایی عرضه تابلو حجمی خانه روستایی در وهله اول توسط هنرمندان تولیدکنندگان این محصول به صورت مستقیم به خریداران عرضه می شود تولیدکنندگان این اثر برای فروش گسترده تر محصولات خود دارای نمایندگی و مراکز فروش و نمایشگاه های عرضه در شهرهای مختلف ایران می باشند و از این طریق فروش این اثر را در بین خریداران انجام می دهند، وب سایت های اینترنتی فعال در زمینه فروش از دیگر فعالان در زمینه عرضه این تابلوها به صورت غیر حضوری و آنلاین می باشند. و قابلیت ارسال این اثر را به اقصی نقاط ایران دارا می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما