قیمت روز تابلو رنگ روغن با ورق طلا

تابلو رنگ روغن انواع مختلفی دارد. یکی از متفاوت ترین انواع آن، تابلو رنگ روغن با ورق طلا است. تکنیک نقاشی روی ورق طلا که از محبوبیت بالایی برخور دار است جلو و نمای طرح نقاشی شده را دو چندان می کند. قیمت تابلو با توجه به ابعاد و کیفیت ورق طلا و طرح به کار رفته متفاوت است. همچنین تفاوت این سبک با سایر تابلو های نقاشی دیگر، در تقاضا و درخواست کاملا مشهود است.

قیمت روز تابلو رنگ روغن با ورق طلا

آشنایی با طرح های تابلو رنگ روغن با ورق طلا

آشنایی با طرح های تابلو رنگ روغن با ورق طلا ورق طلای به کار رفته در تابلو از کیفیت بالایی شامل می شود که در تماس با رنگ یا هوا واکنش نمی دهد وبدون تغییر می ماند. این ورقه نازک است و در وزن تابلو تاثیری ندارد. این ورقه طلا با چسب مخصوط روی تابلو قرار گرفته است از روی کار بلند نمی شود. قیمت تابلو رنگ روغن به طرح و قدمت طرح بستگی دارد. سبک طراحی هم حائز اهمیت است. هرچی تابلو قدیمی تر باشد گرانبها تر است.

ایین تابلو ها که برای دکور و خانه و محل کار استفاده مبی شود، جلوه ایی سلطنتی به محیط می بخشد. از میان انواع رنگ مختلف، رنگ روغن کاملا متناسب برای طراحی با ورق طلا نیز هست. تولید و طراحی تابلو با ورق طلا به دلیل نازک بودن ورقه طلا بسیار حساس است و از ریزه کاری های خاصی برخوردار است. بعد از اتمام طرح هنرمند از فیکساتور برای تثبیت و ماندگار طرح استفاده می کند. طرح های عرضه شده تابلو رنگ روغن به نوع ورقه به کار رفته هم فرق می کند. ورقه طلا طرح دار و هفت رنگ دو نوع پر کاربرد ورق طلا هستند.

راهنمای خرید تابلو رنگ روغن با ورق طلا

راهنمای خرید تابلو رنگ روغن با ورق طلا اگر در حال خرید تابلوی قدیمی رنگ روغن با ورق طلا هستید، و قدمت آن مثلا حدود 10 سال بود، باید طرح دچار هیچ تغییری نشده باشد به طوری که طرح، رنگ و رو رفته نباشد و ورق طلا اکسید نشده باشد یا از روی سطح پاک نشده باشد.

اگر اطلاعات هنری تخصصی ندارید، بهتر است هنگام خرید، با فردی تجربه دار و سرشناس مشورت کنید. همچنین که اثر هنری باید شناسنامه دار باشد و حداقل طراح طرح، حرفه ایی و سر شناس باشد. در خرید تابلو رنگ روغن توجه داشته باشید که، هر چقدر طرح بزرگتر باشد لزوما نباید گران تر باشد. میزان ظرافت و کاری که یک طرح برده است در هزینه موثر است؛ از این رو ممکن است یک تابلو کوچک هزینه ی دو برابری نسبت به یک تابلوی 2در2 داشته باشد. اگر تنها برای تزیین و دکور قرار است از تابلو استفاده کنید، توجه خود را روی طرح بگذارید و از سختگیری های دیگر چشم پوشی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما