قیمت فروش تابلو نقاشی طبیعت

قیمت فروش تابلو نقاشی طبیعت با توجه به عوامل مختلفی همانند قاب تابلو، کیفیت رنگ استفاده شده و جنس بوم می تواند متغیر باشد. در هنگام خرید تابلو باید به قیمت آن نیز توجه داشته باشید. عوامل زیادی چون نوع اثر سبک بکار برده شده زیبایی و ظرافت نیز در قیمت تابلو طبیعت تاثیر گذار هستند در ادامه به بررسی بیشتر تابلو ها با طرح هایی مثل طبیعت می پردازیم پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

قیمت فروش تابلو نقاشی طبیعت

بررسی عناصر مهم در طراحی از طبیعت

بررسی عناصر مهم در طراحی از طبیعت اکثریت مردم زمانی که وارد اتاق نشیمن می شوند انتظار دارند که بالای مبلمان، بر روی دیوار تابلوهای نقاشی را مشاهده کنند. این یک اصل درست در طراحی و چیدمان منزل است. اگر می‌خواهید برای زیباتر کردن دکوراسیون منزل و محیط کاری خود تابلوی طبیعت را خریداری کنید، می توانید به آدرس اینترنتی این مرکز مراجعه کنید.

طراحی از طبیعت یعنی به تصویر کشیدن صحنه های طبیعت مانند کوهستان، جنگل ها، درختان، رودخانه ها و…. این نوع نقاشی دارای خصوصیات خاصی می باشد. خصوصیاتی مانند انتخاب یک دید وسیع در کادر و انتخاب ترکیب بندی مناسب و قرار گرفتن عناصر تصویر در موقعیت های مکانی مناسب از خصوصیات یک کادر موفق در نقاشی است.

تابلو های نقاشی نقاشی منظره و نقاشی آسمان یکی دیگر از اجزا و عناصر اصلی طراحی از طبیعت است؛ زیرا آسمان همیشه وجود دارد. آب نیز یکی دیگر از عناصر اصلی طراحی و نقاشی از طبیعت است. منظره نگاری می تواند تخیلی باشد و یا عین از روی عکس انجام بگیرد. در بعضی طراحی ها از طبیعت صحنه های شکار، مکان خاص، فیگور انسان و… استفاده می شود. برای به تصویر کشیدن چشم انداز یک منظره با رنگ روغن باید تمام ابعاد آن را در نظر گرفت.

انواع تابلو نقاشی طبیعت با متریال مختلف

انواع تابلو نقاشی طبیعت با متریال مختلف نقاشی طبیعت همواره آرامش بخش بوده و حس حال خوبی را به فضای خانه القا می کند. هر کدام از فصول سال دارای زیبایی خاص خود هستند. اما هر یک از افراد با یک نوع طبیعت و منظره ارتباط برقرار می کنند. فصل بهار، فصل تابستان، فصل پاییز و فصل زمستان هر کدام می توانند سوژه ی طراحی از طبیعت قرار بگیرند. مثلا یک تابلوی دیواری از یک منظره پاییزی می تواند گزینه مناسبی برای نصب روی دیوار باشد.

تابلوهایی با منظر شهری نیز جزو تابلوهای طبیعت به شمار می روند. کاربرد این گونه طراحی هایی از مناظر شهری در شرکت های عمرانی برای جلب توجه می باشد. از طرفی ساختمان های شهری نشان دهنده هویت یک کشور هستند. بنابراین استفاده از آن ها به عنوان تابلو دکوراتیو می تواند سبک زندگی یک کشور را به دیگران معرفی کند. همانطور که گفتیم فصول مختلف را می‌توان عنوان تابلو دکوراتیو بر دیوار نصب کرد.

زاویه دید هنرمند می تواند تاثیر زیادی در زیبایی تابلو داشته باشد. در رابطه با فصل پاییز وجود برگ درختان با رنگ های زرد، قرمز و نارنجی می‌تواند از جذابیت های این تابلو باشد. منظره پاییزی می‌تواند یک کوچه باغ یا یک منظره در دل طبیعت باشد. در هر صورت وجود رنگ های زیبا و درخشان پاییزی موجب می شود که طرح مورد نظر برای نصب در فضا مناسب باشد.

تابلو نقاشی طبیعت در طرح های مختلف است زیرا طراح و هنرمند می تواند از همه زاویه دید جهان را نگاه کند به همین دلیل طرح های متنوعی می تواند خلق کند. رنگ مورد استفاده در منظره های برفی و زمستانی، غالبا سفید است و تمامی عناصر موجود در طبیعت از جمله کوه ها و درختان پوشیده از برف می باشند. این طبیعت زیبا برای فضاهایی که از نظر متراژ وسعت کمی دارند، کاربرد دارد. طبیعت دارای زیبایی های فراوانی است که می‌توانیم در تابلوهای نقاشی هنرمندان شاهد آن ها باشیم.

نکات مهم قبل از خرید تابلو نقاشی طبیعت

نکات مهم قبل از خرید تابلو نقاشی طبیعت برای خرید تابلو نقاشی از طبیعت رنگ روغن ویژه اتاق پذیرایی لازم است یکسری نکات را در نظر بگیرید تا بتوانید یک فضای آرامش بخش به وجود آورید. مهمترین نکته ای که باید در خرید تابلو طبیعت به آن دقت داشته باشیم این است که تابلوی طبیعت و رنگ بندی آن با دکوراسیون منزل شما مطابقت داشته باشد. شما باید رنگ تابلو طبیعت را با هماهنگی با رنگ دکوراسیون منزل خود خریداری کنید‌.

تابلو های نقاشی طبیعت یکی از محبوب ترین سبک های تابلو برای چیدمان منزل و محیط های مختلف می باشد. سبک های مختلف تابلو به شما اجازه می دهد تا بر اساس نیاز و سلیقه خود تابلو مناسبی را انتخاب کنید. تابلوهای نقاشی طبیعت در مقایسه با تابلو های چاپی و صنعتی از روح بیشتری برخوردارند و باعث آرامش و لطافت روح می شوند.

برای خرید تابلو نقاشی باید پارامترهای خاصی را مد نظر قرار دهید. سبک تابلو نقاشی باید همخوانی خوبی با نوع چیدمان و دکوراسیون منزل شما داشته باشد و بهتر است رنگ های بکار رفته شده در آن با رنگ‌های به کار رفته در چیدمان منزل تناسب داشته باشد. ابعاد تابلو را با محل نصب مقایسه کنید و از خرید تابلوهای خیلی بزرگ یا خیلی کوچک خودداری نمایید. باید به تمیزی کار، نحوه رنگ آمیزی، پوشش دهی و… توجه کنید و اطمینان حاصل کنید که مواد به کار رفته شده در تابلوی نقاشی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به مرور زمان از بین نمی روند.

انسان ها به طور ذاتی با حضور در طبیعت به آرامش می رسند ودیدن طبیعت و تصاویر مربوط به آن آرامش درونی را برای افراد به ارمغان می آورد. اگر با قیمت تابلو مشکلی ندارید، بهتر است به سراغ تابلوهایی بروید که افراد هنرمند مشهوری آن ها را طراحی کرده‌اند. زیبایی طرح کشیده شده بر روی تابلو نقاشی نیز یکی دیگر از عواملی است که باید به آن توجه کرد.

خرید تابلو نقاشی طبیعت

خرید تابلو نقاشی طبیعت همه ما برای داشتن آرامش جسمی و روانی پس از یک روز پرمشغله، نیاز به یک خانه پر از حس مثبت داریم. این آرامش تنها در خانه‌ای یافت می‌شود که به دکوراسیون آن توجه شده باشد. با استفاده از یک تابلوی نقاشی منظره طبیعت و تابلو رنگ روغن خانه باغ می توانید این حس و حال را به فضای زندگی منتقل کنید. این مرکز توانسته است که امکان خرید تابلوی نقاشی طبیعت را برای تمامی افرادی که به هنر و خرید تابلوهای هنری علاقه دارند، فراهم کند.

در اینجا شما خرید خرید تابلو نقاشی طبیعت را انجام دهید و اطمینان داشته باشید که یک خرید با کیفیت خواهید داشت. اینکه شما چه سبکی را انتخاب می کنید بستگی به سلیقه خودتان دارد. معرفی سبک های مختلف نقاشی: رئالیسم یا واقع گرایی: در این گرایش هنری اشیا را آنگونه که هستند زشت را زشت و زیبا را زیبا ترسیم می کنند که تابلو نقاشی منظره طبیعت در این سبک ها می توانید در سایت مشاهده کنید.

11

  1. با سلام و عرض خسته نباشید،این تابلوها خیلی زیبا هستن و اگه با دکور خونه هماهنگ بشن که زیبایی رو دو چندان میکنه،جدا از آرامشی که به خونه میده ،یک اثر هنری محسوب میشه و خونه را اصیل و با ارزش میکنه،ولی در دراز مدت نگهداریش سخته،وتمیز کردنش رنگ روشو خراب میکنه

    • خانم قربانی عزیز تابلویی که شما سفارش میدین، تابلو رنگ روغن می باشد. حسنی که تابلوهای رنگ روغن نسبت به سایر کارهای هنری دارند اینه که به راحتی با دستمال نمدار قابل گردگیریه و بدون آسیب دیدگی تمیز میشه و برای تابلو مشکلی پیش نمیاد. اما نکته ای که لازمه در هنگام خرید بهش توجه کنید اینه که از گالری های هنری معتبر خریدتون را انجام بدین تا تابلو با کیفیتی را داشته باشید. در صورتی که رنگ تابلو شما رنگ نامرغوب باشه، تابلو در مدت زمان کوتاهی آسیب میبینه و خراب میشه.

  2. سلام وقت بخیر
    خواستم در مورد تفاوت قیمت های طرح روغن و ساده را بدونم؟
    آیا نقاشی سیاه قلم هم دارین؟

    • سلام خانم احمدی. وقت شما بخیر
      برای اطلاع از علت تفاوت قیمت ها، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق فرم سایت و یا شماره تماس واتس اپ با مشاوران ما ارتباط بگیرید.
      بله نقاشی سیاه قلم هم داریم و به صورت سفارشی اجرا می کنیم.

  3. سلام و عرض ادب و احترام
    خیلی این تابلوها زیبا هستند و هرکسی ک ب هنر علاقه داشته باشه حتمن از این محصول لذت میبره
    قیمتشون چنده؟

  4. از تابلو های نقاشی مجموعه مداد آبی زیاد تهیه کردم ولی تابلو نقاشی طبیعت رو به خاطر اینکه همه می پسندن بیشتر برای هدیه دادن انتخاب می کنم.

  5. سلام آیا طرحهای دیگری هم بخواهیم برای ما طراحی می کنید یا اینکه طرحها از قبل کشیده شده وآماده اند.

  6. سلام مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی بود لطفا مطالب بیشتری بگذارید. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما