قیمت کارخانه ای تابلو رنگ روغن دکوراتیو

تابلو رنگ روغن دکوراتیو با طراحی بسیار زیبا و چشم نواز و ابعاد متفاوت با قیمت کارخانه ای قابلیت فروش به شما مشتریان گرامی را دارد. عرضه این نوع از تابلوها با قیمت تولیدی و عمده بهترین فرصت برای شما خریداران و فروشندگان عمده و علی الخصوص شما گالری داران می باشد. پس جای هیچگونه درنگی نیست. از این فرصت استفاده نموده و با یک قیمت بسیار مناسب و در حجم بالا اقدام به خرید نمایید.

قیمت کارخانه ای تابلو رنگ روغن دکوراتیو

خصوصیات تابلو دکوراتیو شیک

خصوصیات تابلو دکوراتیو شیک

  1. از ویژگی های تابلو دکوراتیو شیک می توان به ابعاد مختلفی که دارد اشاره کرد و شما مشتریان عزیز می توانید بر حسب دلخواه و متناسب با نوع دکوراسیون ابعاد آن را انتخاب نمایید.
  2. این محصول ممکن است در مدل چند تکه به بازار عرضه شود که در کنار هم به صورت منظم یا پراکنده چیدمان می شوند و زیبایی خاصی را می توانند به فضای مورد نظر شما انتقال دهند.
  3. اصولا از طراحی بسیار زیبا و چشم نوزی برخوردار هستند و دارای تعدد رنگ و طرح و مدل می باشند.
  4. معمولا می توان با رعایت یک سری اصول آن ها را مورد نظافت قرار دارد و کیفیت آن را به لحاظ طرح و رنگ حفظ نمود.
  5. این تابلوها ممکن است از جنس ام دی اف و یا بوم نقاشی و یا آینه و مواردی از این قبیل باشد.
  6. برای ساخت این تابلوها از روش ها و تکنیک های مدرن و خاصی استفاده می شود.
  7. طرح های متفاوتی برای آن در نظر گرفته می شود که مشتریان می توانند بر حسب سلیقه دست به انتخاب بزنند. البته شما برای هر فضایی قاعدتا باید یک نوع تابلو را خریداری نمایید و هارمونی لازم را به نحو احسن ایجاد نمایید.

بازار صادرات تابلو ایرانی به سایر کشورها

بازار صادرات تابلو ایرانی به سایر کشورها تابلو ایرانی در اشکال و صور مختلف و ابعاد گوناگون در بازارهای خارجی جایگاه ویژه ای داشته و با استقبال بسیار خوبی مواجه می باشد. مطالبات قابل توجهی در خصوص تابلوهای ایرانی به ثبت رسیده و خوشبختانه بازار صادرات بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است. صادرات رنگ روغن دکوراتیو در حجم انبوه و با قیمت کلی روند بسیار خوب و موفقیت آمیزی دارد.

کیفیت تابلوهای ارسالی بسیار عالی و درجه یک می باشد و در تعداد بسیار زیاد روانه بازارهای مقصد می شود. شما مشتریان گرامی در جهت تامین انواع تابلو ایرانی می توانید با برقراری ارتباط با واحد فروش سایت اقدام به ثبت سفارش نمایید. ما با کیفیت ترین و در عین حال زیبا ترین این کالا را در اختیار شما قرار خواهیم داد. قیمت ها به لحاظ استفاده از روش عرضه مستقیم بسیار ارزان و مناسب تعریف شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما