لیست قیمت تابلو نقاشی پاییزی

قیمت تابلو نقاشی پاییزی به پارامترهای متعددی بستگی دارد که از مهمترین آنها می توان به کیفیت آن، نوع رنگ، ابعاد و اندازه تابلو، روش خرید و فروش و …. اشاره کرد. قیمت انواع تابلو نقاشی در خریدهایی که به شکل کلی و مستقیم انجام می شود به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.‌

لیست قیمت تابلو نقاشی پاییزی

ابعاد تابلو نقاشی پاییزی

ابعاد تابلو نقاشی پاییزی ابعاد تابلو نقاشی پاییزی متفاوت می باشد و معمولا در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ ارائه می شود و مشتری بر حسب محل استفاده و فضای منزل می تواند اندازه و سایز تابلو را انتخاب کند. تابلوی پاییزی در اندازه بزرگ برای دیوارهای وسیع مناسب هستند و برای فضای کوچک بهتر است تابلو با ابعاد کوچک تر انتخاب شود. این تابلوها معمولا در ابعاد 100*70، 120*90، 140*110 و 160*130 و … وجود دارند. تابلوهای زیبای پاییزی یکی از پرفروش ترین انواع تابلوها به شمار می آیند که به علت نقش و نگار و طرح های متنوع مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده اند.

این تابلوها توسط هنرمندان خوش ذوق و ماهر کشورمان با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب با دقت بالایی طراحی و تهیه می شود. امروزه علاوه بر ارائه در بازار های داخلی به بسیاری از کشورهای همسایه صادر می شوند که به علت کیفیت بالا و زیبایی فوق العاده در آنجا نیز از فروش بسیار خوبی برخوردار است.

مرکز عرضه تابلو نقاشی پاییزی

مرکز عرضه تابلو نقاشی پاییزی مرکز عرضه تابلو نقاشی پاییزی این محصول را به روش های مختلف و به صورت عمده و یا جزیی به مشتریان ارائه می کند و با توجه به زیبایی بی نظیر و کیفیت بالا استقبال خوبی از خربد این تابلوی شیک و جذاب صورت می گیرد. یکی از معتبرترین مراکز فروش و عرضه انواع تابلو پاییزی همین شرکت می باشد. از مزایای خرید غیر حضوری می توان به از تسریع و سهولت در امر خرید، خدمات دهی مطلوب، ارسال تابلو به محل مورد نظر مشتری، صرفه جویی در وقت، پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد و …. اشاره کرد که با توجه به فراهم بودن شرایط راحت و آسان خرید و فروش اینترنتی رونق خوبی دارد.

در حال حاضر انواع تابلو رنگ روغن با نقش های زیبای پاییزی و زنگ بندی جذاب توجه افراد زیادی را در داخل و خارج از کشور به خود جلب نموده است. این تابلوها توسط هنرمندان خلاق و مجرب با نهایت دقت و ظرافت طراحی و اجرا می شوند و از بهترین مواد اولیه و بوم های نقاشی مرغوب در تهیه و تولید این تابلوها اسنفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما