مراکز تولید تابلو نقاشی دکوراتیو

مراکز تولید تابلو نقاشی دکوراتیو با توجه به سفارش مشتریان انواع تابلوها با طرح و رنگ های متنوعی و زیبایی را تولید و در اختیار خریداران می گذارند. تابلو دکوراتیو متناسب با کارکرد محیط و روحیات افراد با رنگ بندی های متنوع و تکنیک های حرفه ای تولید می شود و می تواند منزل شما را شیک و زیبا کند.

مراکز تولید تابلو نقاشی دکوراتیو

آموزش تابلو نقاشی دکوراتیو

آموزش تابلو نقاشی دکوراتیو

آموزش تابلو دکوراتیو نقاشی هم به صورت حضوری در آموزشگاه های نقاشی هم به صورت آنلاین در سایت های معتبر انجام می شود تابلو های نقاشی دکوراتیو به صورت طرح ابنیه تاریخی و منظره در تابلوهای کلاسیک انجام می شود و شما می توانید با استفاده از آن منزل و محیط اداری خود را دلنشین کنید و انتخاب مدل های مختلف آن می تواند مشخص کننده سلیقه خانه دار یا شخصیت او باشد نقاشی های مورد نظر روی تابلو ها در مورد موضوعات مختلفی می باشد به طوری که در مورد موضوعات سیاسی هم می توان روی این تابلو ها نقاشی کشید که علاقمندان خاص خود را دارند.

مدل های این تابلو ها می تواند رنگارنگ و فلزی یا مدل های خنثی و بدون رنگ باشند و شما می توانید محل مناسبی را در خانه برای نصب آن ها پیدا کنید و با استفاده از آن ها اتمسفر خانه خود را تغییر دهید برای نصب این تابلو ها و هر تابلوی تزیینی دیگری می توانید فاصله کف زمین تا دیوار محل نصب را به اندازه 150 سانتی متر انتخاب کنید و بیشتر نقاشان هم برای ایجاد نمایشگاه های خود از این فاصله تابلو ها را به دیوار نصب می کنند.

اگر فردی قد کوتاه هستید می توانید تابلو را 10 سانت پایین تر از زمین نصب نمایید و اگر می خواهید تابلو را پشت مبل قرار دهید باید مرکز نصب تابلو تا مبل 7.5 تا 20 سانت فاصله داشته باشد تا بتوانید زیبایی منزل خود را چندین برابر نمایید.

لیست قیمت تابلو نقاشی دکوراتیو

لیست قیمت تابلو نقاشی دکوراتیو لیست قیمت تابلو نقاشی دکوراتیو بسته به نوع تابلو ( با ورق های طلا ساخته شده یا رنگ اکریلیک )، طرح و مدل، اندازه و ابعاد تابلو متفاوت می باشد البته شرایط بازار هم می تواند روی قیمت تاثیر مفیدی داشته باشد. در هنگام خرید این نوع تابلو ها باید به گزینه های زیر توجه نمایید:

  • با توجه به اندازه فضای مورد نظر سایز تابلو را انتخاب نمایید.
  • حتما به رنگ وسایلی که در منزل شما هستند توجه کنید و رنگ و طرح را بر اساس رنگ وسایل داخل خانه خود انتخاب نمایید.
  • به لایه ها و ضخامت طرح اجرا شده توجه نمایید چون هر چه لایه و ضخامت تابلو و نقاشی روی آن بیشتر باشد قیمت بالاتری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما