مرکز فروش تابلو رنگ روغن کلاسیک در تهران

فروش تابلو رنگ روغن کلاسیک در تهران، توجه عموم مردم را به خود جلب کرده است. تابلو به عنوان یکی از اصیل ترین لوازم تزیینی منزل می باشد که از زمان های قدیم مورد استفاده اکثر مردم قرار دارد.

شما می توانید برای انتخاب زیبا ترین تابلو های موجود در سراسر کشور و خرید تابلو رنگ روغن، به مرکز فروش تابلو رنگ روغن در تهران مراجعه نمایید. با خرید آنلاین این امکان برای شما فراهم می‌شود که با اطمینان خاطر از انتخاب طرح مورد پسند خود، آن را با قیمت بسیار کمتر خریداری کنید.

مرکز فروش تابلو رنگ روغن کلاسیک در تهران

تفاوت تابلو رنگ روغن و کلاسیک

تفاوت تابلو رنگ روغن و کلاسیک تفاوت اصلی تابلو های رنگ روغن و کلاسیک، در طرح کار شده روی آن می‌باشد. تابلو های رنگ روغن عموماً به شکل نقاشی های اساتید برتر ارائه می‌شود و بسیار فاخر و گران بها می باشند. برای طراحی تابلو های رنگ روغن همان طور که از نامش پیدا است، فقط از رنگ روغن استفاده می‌شود.

ماندگاری این نوع رنگ بسیار بالا بوده و به هیچ عنوان در آب حل نمی شود. رنگ روغن ماده‌ای است که رنگ دانه های آن در روغن شناور هستند و بسیار دیر خشک می شود و پس از خشک شدن بسار زیبا و براق می شود. در نقاشی های تابلو های کلاسیک معمولاً از رنگ‌ های اکریلیک استفاده می‌شود که قابل حل در آب بوده اما پس از خشک شدن به هیچ عنوان قابل تغییر نیستند.

این رنگ ها به سرعت خشک می شوند و قادر به تولید طیف وسیعی از رنگ ها می باشند. تفاوت دیگر تابلو های رنگ روغن و کلاسیک در طرح کار شده روی آن می‌باشد. تابلو های رنگ روغن فقط به صورت نقاشی می باشند در حالی که تابلو های کلاسیک می تواند انواع متنوع و مدرنی را دارا باشند. به طور مثال این تابلو ها می توانند به شکل برجسته باشند و یا طرح سه بعدی را نمایش دهند که در منازل با دکوراسیون مدرن، بسیار هم خوانی خوبی دارد.

به عنوان ایده‌ ای نو، برخی از این تابلو ها شنی هستند که داخل قاب های شیشه ای ارائه می شوند. تابلوهای فانتزی تر که به صورت چند تکه هستند و معمولاً از جنس چوب می باشند نیز وجود دارند. این تابلو ها همچنین می توانند به شکل خطاطی و نقاشی هم ارائه شوند که گران تر می باشند.

خرید عمده تابلو رنگ روغن در تهران

خرید عمده تابلو رنگ روغن در تهران ملاک اصلی در انتخاب تابلو های موجود در مراکز فروش، سبک دکوراسیون منزل شما می باشد و بسته به اینکه طراحی دکوراسیون منزل شما سنتی باشد یا مدرن، می توانید تابلو مورد نظر خود را انتخاب کنید. در حال حاضر فروش تابلو رنگ روغن با داشتن تنوع زیادی از طرح های هنری، در حال گسترش است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما