پخش تابلو آینه کاری برجسته

یکی از تابلوهای نقاشی منحصر بفرد و فوق العاده جذاب که می توان از آن به عنوان تابلو دکوراتیو نیز نام برد، تابلو آینه کاری است. همانطور که از نام این محصول بر می آید، تابلو توسط متریالی مانند آینه کار شده و زیبایی خیره کننده ای را به رخ می کشد. در واقع بخشی از طرح تابلو به صورت برجسته با آینه های ریز و یکدست دیزاین شده و به همین جهت این نام را گرفته است. اکنون پخش عمده تابلو آینه کاری بسیار زیبا انجام گرفته و می توانید آن را سفارش دهید.

پخش تابلو آینه کاری برجسته

چند مدل تابلو آینه کاری داریم؟

چند مدل تابلو آینه کاری داریم؟ تابلو آینه کاری از آن دست تابلوهای متفاوتی بوده که هیچ وجه تشابهی را بین این تابلو با دیگر تابلوها نمی توان پیدا کرد و این یعنی خاص بودن این تابلو که آن را در تیررس نگاه خیلی از بینندگان قرار داده و تبدیل به یکی از تابلوهای دکوراتیو مدرن و بسیار جذاب نموده است.
تابلو آینه کاری معمولاً به این شکل است که بخشی از تابلو با آینه های ریز و یا تمام آن با آینه کار شده و سپس بخش های دیگر نقاشی شده یا با هنرهای دیگر مثل خطاطی دیزاین شده اند.

آنچه که در ادامه راجع به این تابلو خواهیم گفت، پاسخ دادن به این سوال است که چند مدل تابلو آینه کاری داریم؟ در این خصوص می توان موارد زیر را نام برد:

  1. تابلو تمام آینه کاری: یعنی تمام سطح زیرین تابلو از آینه پوشانده شده و سپس روی سطح هم به صورت مختلف از جمله حروف یا تصویر دیزاین و آراسته شده است.
  2. تابلو آینه سه بعدی یا برجسته: بیشتر به عنوان تابلو نقاشی می توان به آن نگاه کرد که تمام سطح تابلو نقاشی بوده و قسمت کمی از آن مثلاً درخت یا بخشی از یک چهره با آینه های ریز تزئین گشته است.
  3. تابلو آینه کاری فانتزی: یعنی طرح های خاصی همچون برگ، دایره، مثلث، قلب، پروانه و یا هر چیز دیگری به همان شکلی که هستند برش زده شده اند، همچنین از جنس آینه ای بوده که به عنوان دیوارکوب و در کنار هم به عنوان تابلوی چند تکه می توان از آنها استفاده نمود.

خرید تابلو آینه کاری مدرن زیبا

خرید تابلو آینه کاری مدرن زیبا اگر به دنبال خرید تابلو آینه بوده و تابلو آینه کاری مدرن مد نظرتان می باشد، می توانید با مراجعه به مسیرهای مطمئن به این امر دست پیدا کنید.
یکی از مسیرهایی که امکان یک خرید آسان و سریع را در اختیارتان قرار خواهد داد، مرکز پیش روست که انواع تابلو آینه کاری زیبا و بروز که دارای تنوع بسیار بوده را برایتان آماده نموده و در آخر شما خریداران محترم را از چنین محصولات خاص و دلربایی مستفیض خواهد گرداند:

  • تابلو آینه کاری شفاف و رنگی
  • در ابعاد مختلف کوچک تا بزرگ
  • تابلوهای برخوردار از نقوش تصویری و حروف
  • دارای شکل و ظاهری بسیار شیک و متناسب با منازل امروزی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما