پخش تابلو حجمی خانه روستایی رنگ روغن

آدمی زاد از اینکه بتواند خط اخترااع کند و به گفتگو بپردازد به نقاشی و کشیدن شکل منظور خود را به دیگری می رساند ، از همین روست که هنوز در غارهای کهن نگارینه ها و نقاشی های انسان های اولیه بجا مانده است . در کنار این مطالب یکی از قوای بسیار قوی در انسان هنر و هنر دوستی است ، انسانی نیست که بگوید از مشاهده یک تابلوی نقاسی لذت وافر نمی برد . در ادامه با تابلو حجمی خانه روستایی بیشتر آشنا می شویم :

تابلو نقاشی رنگ روغن منظره

 

 آموزش انواع تابلو حجمی طرح خانه روستایی

 آموزش انواع تابلو حجمی طرح خانه روستایی امرزوه زنان خانه دار هنرهای بسیاری را در خانه می توانند انجام دهند از آن جمله تابلو خانه روستایی است که به روش های مختلفی می توان آن را ساخت مثل با چسب چوب و پودر مل ، چسب چوب و خمیر سرامیک ، تابلو با استفاده از ورق آلومینیوم را نام برد که در ادامه به بررسی ساخت تابلو خانه روستایی با چسب چوب و پودر مل می پردازیم :

این نوع تابلوها معمولا عمر طولانی داشته و از مقاومت مناسبی برخوردار است . یکی از راه‌های ساخت تابلو حجمی استفاده از چسب چوب است .شما برای ساخت تابلو باید از چسب چوب و پودر مل استفاده کنید .

طراحی طرح یا نقش ابتدا طرح مورد نظر را بر روی کاغذ پوستی انجام دهید ، چسب چوبی که در این مدل استفاده می‌کنید باید بی رنگ و رقیق باشند . اگر می‌خواهید چسب چوب را رقیق کنید باید به آن مقداری آب اضافه کنید .

یک لیوان چسب چوب را با یک لیوان آب در یک ظرف بریزید سپس پودر مل را به صورت آهسته به چسب چوب و ظرف اضافه کنید تا مایع روانی ایجاد کند ، به طوری که مخلوط به دست آمده باید شبیه ماست کمی غلیظ باشد ؛ غلظت ترکیب نباید زیاد باشد زیرا سفتی خمیر موجب ترک خوردن کار خواهد شد . استفاده از ترکیب پودر مل و چسب چوب طرحی که در مرحله قبل بر روی کاغذ طراحی کرده بودید را با استفاده از کاربن بر روی چوب انتقال دهید سپس پودر مل و چسب چوب را در یک کیسه فریزر بریزید ، یک گوشه کیسه فریزر را برش دهید و مانند طراحی بر روی کیک با استفاده از خمیر ، همه خطوط را پوشش دهید . شما در این مرحله با استفاده از پودر مل و چسب چوب، دورگیری کنید ، این بدین معنی است که با استفاده از ترکیب ، دوباره طرح و نقش را بر روی تابلو برجسته نقاشی می‌ نمایید . زمانی‌که دورگیری به اتمام رسید آن را رنگ آمیزی کنید .استفاده از رنگ‌های اکریلیک در این مرحله می‌تواند بهتر باشد .

نکات زیر را رعایت کنید : قبل از شروع کار دستان خود را با روغن چرب نمایید ، این موضوع موجب می‌شود که خمیر به دستان نچسبد .

تابلویی که طرح را بر روی آن برجسته می‌کنید باید از جنس چوب یا ام دی اف باشد . رنگ‌هایی مانند اخرا یا امرا برای تابلو برجسته بسیار مناسب می باشند .

فروشنده تابلو حجمی خانه روستایی در بازار

فروشنده تابلو حجمی خانه روستایی در بازار پخش تابلو حجمی با توجه به قیمت بالا بسیار پر منفعت باشد ، با توجه به مواردی که در بالا آمد هر خانم یا آقایی می تواند در منزل این تابلو ها را ساخته و درآمدی هنگفتی برای خودش به وجود آورد ، البته شایان ذکر است که قیمت ابزار و ادوات موردنیاز برای ساخت تابلو نسبت به قیمت فروش آن بسیار ناچیز است . جا دارد تا دولت با حمایت از مشاغل خانگی به مردم در کسب و کارهای خانگی کمک کند تا در کنار اشتغال زایی برای این افراد نیز درآمدی بوجود آید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما