پخش تابلو نقاشی شیک خارجی

پخش تابلو نقاشی شیک خارجی با بهترین کیفیت و قیمت به صورت آنلاین انجام می شود و شما می توانید به راحتی آن را سفارش دهید .

تابلو نقاشی یکی از وسایل دکوری برای تزیین دکوراسیون می باشد که می تواند شکوه و عظمت خاصی را تقدیم منزل شما کند.

پخش تابلو نقاشی شیک خارجی

انواع طرح های تابلو نقاشی شیک خارجی

انواع طرح های تابلو نقاشی شیک خارجی انواع طرح های تابلو نقاشی شیک خارجی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • طرح گل
  • طرح جنگل
  • طرح کلاسیک
  • طرح مدرن

تمام طرح های بالا را می توانید از مجموعه مداد آبی با بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمایید اگر می خواهید تابلو نقاشی را بالای مبل یا طاقچه شومینه بگذارید باید ابعاد تابلو به اندازه سه و چهارم پهنای مبل باشد و به اندازه 15 تا 30 سانتی متر بالای مبل نصب شود و محل نصب به صورتی انجام شود که افراد بتوانند بدون خم کردن سر خود به بالا و پایین تابلو را مشاهده کنند یعنی فردی که اندازه قد آن بین 167 تا 172 سانتی متر است به راحتی بتواند تابلو را مشاهده کند.

تابلو نقاشی در محلی نصب کنید که دکوراسیون منزل شما حالت لایه لایه پیدا کند به عنوان نمونه می توانید کنار تابلوی نصب شده روی زمین میزی قرار دهید و روی میز گلدانی بگذارید تا سایه گل بر روی تابلو انداخته شود و بتواند زیبایی آن را شگفت انگیز کند.

در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که علاوه بر این که می توانید تابلو را روی دیوار نصب نمایید می توانید آن را روی میز، تخت و پیانو قرار دهید.

شما می توانید با خرید تابلو نقاشی جذابیت و زیبایی منزل خود را به طور چشمگیری افزایش دهید و بتوانید چشم هر بینده ای را به خود جذب نمایید و شکوه و عظمت را تقدیم منزل خود کنید که این می تواند نشانه ذوق و سلیقه شما به هنر نقاشی باشد.

قیمت تابلو نقاشی شیک اروپایی

قیمت تابلو نقاشی شیک اروپایی تغییرات نرخ ارز باعث شده قیمت تابلو نقاشی شیک اروپایی دچار نوساناتی شود علاوه بر این کیفیت، ابعاد تابلو، طرح و شرایط بازار هم روی قیمت تاثیر گذار هستند.

در هنگام خرید انواع تابلو نقاشی علاوه بر قیمت باید به نکات زیر هم توجه بفرمایید:

  • به ابعاد و شکل دیوار محل نصب توجه کنید به عنوان نمونه برای دیواره های بلند و مستطیلی شکل باید از تابلو های عمودی استفاده کنید و برای دیوارهای افقی باید از تابلوهای افقی استفاده نمایید.
  • اگر ارتفاع سقف خانه مورد نظر شما بلند می باشد باید تابلو های بزرگ را خریداری نمایید و اگر ارتفاع سقف کوتاه است باید تابلوهای کوتاه را خریداری کنید.
  • برای ورودی راهرو منزل باید از تابلو باریک و افقی نقاشی استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما