تابلو نقاشی رنگ روغن اسب جذاب با فروش ویژه و بهترین قیمت

یکی از محبوب ترین آثار هنری سنتی در بین ایرانیان، نقاشی رنگ روغن است. طرح‌های مختلف تابلو مانند جاده روستایی، اسب، منظره طبیعت و نمونه‌های دیگر آن، طرفداران بسیاری از هنردوستان را به خود جلب کرده و در نمای خانه‌های ایرانی به کار رفته است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در ادامه قصد داریم کمی بیشتر با این اثر هنری آشنا شده و شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تابلو آشنا کنیم.

جالب است بدانید که نقاشی رنگ روغن یکی از هنرهای باستانی در جهان است و اولین بار در سال ۷۹۹ خورشیدی، چیزی بیش از ششصد سال پیش توسط کشیشی به نام گوتفیلد خلق شد.

این شخص از محصولات چینی وارد شده به کشورهای اروپایی توسط بازرگانان استفاده می کرد و روی آنها را با یک لایه لاک می پوشاند تا زمان نقاشی ها و رنگ های به کار رفته در آن را از بین نبرد.

مواد اولیه این لاک خاص که برای اولین بار توسط وی تولید می شود. از روغن سبزی حاصل از دانه‌های کتان که به روغن بزرگ معروف است، به دست می‌آمدند، بنابراین برادران ون آیک با الهام از مستر فیلد، این هنر را در کشورهای دیگر جهان رواج دادند که می‌توان آن را مهم‌ترین و معروف‌ترین اثر جهان دانست. این دو برادر، جونولفینی.

سال ها پس از اختراع این نوع نقاشی در سال ۸۱۳، برای اولین بار بوم مخصوصی با استفاده از پارچه ای به نام تکال تولید شد و از آن برای خلق این اثر هنری استفاده شد.

اما جالب است بدانید که گذر زمان و تغییر ذائقه هنری مردم باعث شده تا امروزه دو نوع تابلو رنگ روغن در این زمینه وجود داشته باشد که اولی نقاشی رنگ روغن کلاسیک است. این نقاشی‌ها که الهام‌گرفته از جنبش فرهنگی در اروپا هستند، مبتنی بر خلق آثار هنری و ادبی هستند، این آثار برگرفته از هنر یونان باستان بوده و به نوعی هنر را به معیارهای زیبایی‌شناسی باستانی سوق داده‌اند.

در مقابل این حرکت، مکتب روماتیسم مهمترین پارامتری بود که در خلق نقاشی رنگ روغن کلاسیک، خلق تابلوهایی با مفهوم ایده آلیسم و ​​کمال به کار می رود، همچنین سادگی، نظم بین عناصر و یک دست و وحدت را نیز باید در نظر گرفت. در این جنبش برای اینکه بگوییم یک اثر کلاسیک کامل خلق شده است. وضوح و شیوایی خطوط و تصاویر باعث شده تا مخاطب آثار کلاسیک از مفاهیم سطحی بگذرد و در معنا و عمق یک اثر فرو برود.

اما از آنجایی که مدرنیته و صنعتی شدن همه چیز را فراگرفته است، هنرها نیز تحت تأثیر این تغییرات قرار گرفته اند و در مورد نقاشی رنگ روغن، سبک های مدرن خود را با قطعات کلاسیک هماهنگ کرده اند. این سبک که گرایش انسان را به سوی تفکر نو و دیدگاهی نو و از زوایای ناشناخته به پدیده ها سوق داده است، هدف آن دور زدن سنت ها و رسیدن به مفاهیم جدید با گذر از آنهاست.

این هنر اولین بار در سال 1279 معرفی شد و صد سال پس از ظهور تا سال 1379 گسترش یافت و به اقصی نقاط جهان گسترش یافت. از ویژگی های منحصر به فرد نقاشی رنگ روغن کلاسیک می توان به ضخامت رنگ بیشتر، تنوع بیشتر و سایر ویژگی هایی که چندان با نقاشی کلاسیک همخوانی ندارد و همچنین توجه به آثار سه بعدی که امروزه نوعی هنر مدرن محسوب می شوند، برای اولین بار خلق شد.

تابلو رنگ روغن اسب

با توجه به سلایق عمده مردم کشورمان، باید بگوییم که امروزه بیشتر به انواع نقاشی رنگ روغن کلاسیک توجه دارند و آثاری که درک راحت‌تر و شفاف‌تر هستند، بیشتر مورد توجه مردم ایران است.

همچنین نقاشی هایی مانند اسب و کوچه باغ در سنت ایرانیان وجود دارد و در انواع تابلو فرش که هنر اصیل ایرانی است یافت می شود و در ادامه به بحث خرید این محصولات می پردازیم.

توجه داشته باشید که قبل از خرید ابتدا باید محیطی را که می خواهید این تابلو را به دیوار آن بچسبانید در نظر بگیرید و سلیقه و رنگ این تابلوها تاثیر زیادی در زندگی افراد ساکن در خانه دارد و توصیه می شود آن را خریداری کنید که مناسب زندگی شخصی شما باشد.

تابلو رنگ روغن اسب

در کنار نقاشی آثار و هماهنگی با محیط منزل شما، حرفه ای تخصصی است که می تواند به متخصصان این حوزه کمک کند و نظرات آنها را دریافت کند.

سپس باید به دنبال مجموعه ای با سابقه تولید این آثار باشید و توجه داشته باشید که امروزه طراحان زیادی در کشور ما در حال خلق چنین آثاری هستند، اما باید به دنبال افرادی باشید که در این زمینه زیباتر هستند و آثارشان زیباتر است و می توانید به دنبال مجموعه و برندی باشید که سابقه خوبی در ارائه این محصولات داشته باشد.

تابلو رنگ روغن اسب

گروه بازرگانی این محصول یکی از عرضه کنندگان این محصولات می باشد که بدون واسطه می تواند محصول شما را در اختیار شما قرار دهد و تا حدود زیادی از قیمت آن کاسته شود.

نکته دیگری که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید، قاب های این محصولات است، توجه داشته باشید که قاب های طراحی که خریداری می کنید تاثیر زیادی در زیبایی آن دارد، علاوه بر این که یک قاب باکیفیت می تواند از اثرات هنری خطراتی مانند افتادن و افتادن جلوگیری کند. اگر هنری گران قیمت می خرید، ماشین بگیرید.

تابلو رنگ روغن اسب

این محصولات علاوه بر کاربرد هنری و نمای ساختمان می تواند کالای مناسبی برای افرادی باشد که قصد سرمایه گذاری دارند، شما می توانید با خرید تابلوهای رنگ روغن از طراحان معروف و تابلوهای نقاشی به نام هایی که یکی محبوب ترین فعالیت ها برای سرمایه گذاری

بنابراین اگر قصد خرید این محصولات را دارید و می خواهید کاتالوگ آنها را دریافت کنید و با آثار مختلف مجموعه ما آشنا شوید می توانید نام خود را در فرم موجود در صفحه اصلی وارد کنید تا مشاوران مجموعه در اسرع وقت ضمن تهیه با شما تماس بگیرند. کاتالوگ، سفارش خود را ارسال کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما