آخرین قیمت تابلو اکریلیک ورق طلا

تابلو اکریلیک ورق طلا: دیوارها در خانه های ما نقش بسیار مهمی را دارند، به غیر از این که باعث جداسازی بخش های مختلف خانه می‌شوند جای بسیار خوبی برای استفاده از آثار هنری و تابلو ها می باشد. دراین مطلب  اثر هنری را انتخاب کردم که شما می‌توانید دیوارهای خود را با آن زینت و جلا ببخشید. تابلو ورق طلا به دلیل رنگ طلایی که دارد می تواند منزل شما را سلطنتی جلوه دهند.

آخرین قیمت تابلو اکریلیک ورق طلا

بهترین نوع رنگ اکریلیک برای نقاشی تابلو

بهترین نوع رنگ اکریلیک برای نقاشی تابلو مواد به کار رفته در این تابلوها ورقه های طلا می باشد.

در این تابلو های مدرن ابتدا برجسته سازی صورت می‌گیرد و پس از برجسته کردن تابلو توسط رنگ های اکریلیک زمینه را رنگ می کنند و بعد از آن با ورقه های طلا روی قسمت های برجسته را می پوشانند و بعد از آن محافظ را روی آن می زنند.

این تابلو نقاشی مدرن به دلیل نمای برجسته و استفاده از رنگ طلایی آنها باعث می شود بسیار جذاب باشند.

رنگ اکریلیک بسیار پر استفاده می باشد که دوام بسیار بالایی دارد و درخشندگی رنگ به مصرف بیشتر آن کمک میکند .

رنگ های اکریلیک به چهار دسته ساده، شب تاب،  متالیک و فوق متالیک دسته بندی می شود.

بهترین نوع رنگ اکریلیک رنگی است که دارای پوشانندگی بالایی باشد و بتوان آن را روی همه سطوح از جمله سطوح چرم و سطوح فلزی و سطوح چوب و غیره استفاده نمود، که بهترین آنها رنگ اکریلیک مولتی سورفیس میباشد.

چند نکته که باید در مورد رنگ های اکریلیک رعایت نمود این است که قبل از استفاده از رنگ های اکریلیک باید آنها رابه خوبی تکان دهید و بعد از استفاده از آن قلم مو را فوراً شست و شو دهید یا اگر روی لباستان ریخته شد فوراً با آب گرم و صابون بشویید زیرا در غیر این صورت و در صورت خشک شدن به هیچ عنوان پاک نمیشود رنگ های اکریلیک ۲ تا ۳ ساعت طول می‌کشد تا کاملاً خشک شود برای رقیق تر کردن آن می توانید از مقداری آب در رنگ های اکلیلی استفاده کنید.

اگر از فواید رنگ اکریلیک این است که نیاز به تثبیت کننده ندارد و در برابر حرارت بسیار مقاوم می باشد، به همین خاطر برای قابلمه و ظروف ای که روی شعله مستقیم قرار می گیرند بسیار مناسب می باشد.

سفارش انواع تابلو اکریلیک ورق طلا

سفارش انواع تابلو اکریلیک ورق طلا شما می توانید به سادگی و در کمترین زمان ممکن تابلو اکریلیک ورق طلا را از طریق سایت ما سفارش داده و ثبت درخواست خرید کنید و همینطور می توانید از طریق آدرس درج شده در سایت ما به صورت حضوری خریداری کرده و از سایر محصولات ما دیدن فرمایید و همینطور اطلاعات کامل تری را درمورد تابلو اکریلیک ورق طلا دریافت نمایید.

محصول ما در بین تولید کنندگان این محصول در سراس در کشور ما ایران، از بهترین کیفیت برخوردار است و از آن استفاده نمایید.
جهت خرید کافیست به بخش فروش و یا پشتیبانی در سایت ما مراجعه کرده و پس از تماس با مشاوران ما نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما