شرکت فروش تابلو رنگ روغن کلبه در تهران

با استفاده از رنگ روغن نقاشی های بسیار زیبایی می توان بر روی تابلو خلق کرد. قدمت این نوع نقاشی به قرن هفت و نقاشی بودا در افغانستان بر می گردد. با استفاده از این نوع رنگ تابلوهای بسیار زیبایی می توان خلق کرد. تابلو رنگ روغن کلبه به عنوان یکی از انواع این تابلوها دارای چه مشخصاتی است و چگونه می توان آن را تهیه کرد؟

شرکت فروش تابلو رنگ روغن کلبه در تهران

مشخصات تابلو های رنگ روغن درجه یک

مشخصات تابلو های رنگ روغن درجه یک

تابلو نقاشی رنگ روغن در واقع نقاشی با استفاده از رنگ و روغن می باشد. روغن به کار رفته برای این نوع نقاشی از روش های مختلف و مواد گوناگونی به دست می آید. شاید تا حالا نشنیده باشید که این روغن ها در واقع روغن دانه های گیاهی مانند بزرک، گلرنگ و کتان می باشد و انتخاب آنها براساس زمان خشک شدن است. خلق نقاشی با استفاده از رنگدانه یا به عبارتی رنگ و روغن می تواند خالق نقاشی های بسیار زیبا و بی نظیری باشد.

از مشخصات این نوع نقاشی ها می توان به لایه لایه نقاشی کردن است به این شکل که وقتی یک لایه رنگ بر روی بوم کشیده می شود لایه بعدی که روی آن قرار می گیرد باید انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد.

هر لایه رنگ باید به طور کامل خشک شود و بعد روی آن لایه جدیدی از رنگ کشید در غیر این صورت وضوح رنگ ها در تابلو زیبا نخواهد بود و نوعی آمیختگی نامناسب رنگ ها در تابلو دیده می شود.

نکته قابل ملاحظه در تابلوهای رنگ روغن این است که رنگ ها در لایه های زیرین باید رقیق باشند در غیر این صورت با استفاده از رنگ های غلیظ روی این لایه، نقاشی رنگ روغن ترک بر می دارد.

بنابراین تابلوهای رنگ روغن درجه یک فاقد هرگونه ترک خوردگی در رنگ ها می باشند.
طرح تابلو رنگ روغن اهمیت بسیار زیادی در نوع رنگ های به کار رفته در آن دارد. با توجه به این که در نقاشی رنگ روغن لایه های رنگ ها بر روی هم قرار می گیرند ترکیب رنگ ها از اهمیت ویژه ای در تابلو رنگ روغن برخوردار است.

عرضه بهترین طرح های تابلو رنگ روغن کلبه

عرضه بهترین طرح های تابلو رنگ روغن کلبه استفاده از تابلو های رنگ روغن در فضاهای مختلف خانه زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی منزل می دهد. یکی از انواع این تابلوها طرح کلبه می باشد که زیبایی خاصی دارد.

چنانچه در زمینه خرید و فروش انواع تابلو و به ویژه تابلو رنگ روغن دارای فروشگاه می باشید و یا صادرات انواع تابلو کلبه به کشورهای دیگر حرفه شما می باشد می توانید با مرکز فروش تابلو رنگ روغن ارتباط برقرار نموده و سفارش خود را اعلام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما