فروش تابلو رنگ روغن روی بوم با قیمت مناسب

نقاشی، یکی از هنرهای هفتگانه به شمار می رود که سبک های متفاوتی دارد. به وسیله ابزارها و رنگ های گوناگونی هنرمندان آثار خارق العاده ای را به تصویر کشیده اند. اما هدف ما در این جا، صحبت درباره فروش تابلو رنگ روغن با قیمت مناسب روی بوم است که در ابعاد و انواع متفاوتی ارائه می شود.

فروش تابلو رنگ روغن روی بوم با قیمت مناسب

آشنایی با سبک های مختلف نقاشی رنگ روغن

آشنایی با سبک های مختلف نقاشی رنگ روغن با ترکیب رنگدانه ها به همراه روغن و مواد چسبناک، نوعی خاص از الوان به وجود می آیند که در نقاشی کاربرد زیادی دارد. در گذشته بیشتر از به صورت طبیعی آنان را تولید می کردند که امروزه نوع شیمیایی آن نیز وجود دارد؛ ولی می خواهیم شما را با سبک های مختلف نقاشی رنگ روغن آشنا کنیم که برخی از مشهورترین ها، موارد زیر اند:

  • نقاشی به سبک رئالیسم
  • نقاشی به سبک کوبیسم
  • نقاشی به سبک فوتوریسم
  • نقاشی به سبک سورئالیسم
  • نقاشی به سبک پست مدرنیسم
  • نقاشی به سبک دادائیسم

سبک ها در این عرصه زیاد هستند که هنرمندان بسیاری با رنگ روغن، تابلوهای خیره کننده و بی نظیری را در طول تاریخ، خلق کرده اند. در هر حالت، نقاشان زیادی هستند که به رنگ روغنی علاقه زیادی دارند؛ چون که درخشنده است، هر چند کار با آن بسیار دشوار می باشد.

در هر صورت، رنگ های ساده و ترکیبی متعددی داریم که در این هنر به کار گرفته می شوند. بد نیست بدانید که هنرمندان بزرگی در طول تاریخ، با این نوع از الوان، تابلوهای بی نظیری را خلق کرده اند که مثلاً می توان ونگوگ، دیگو ولاسکز، رامبرانت، لئوناردو داوینچی، کلود مونه، رافائل و … اشاره نمود.

عرضه زیباترین طرح های تابلو رنگ روغن

عرضه زیباترین طرح های تابلو رنگ روغن تابلوهای نقاشی، جنبه دکوری دارند و از آنان می توان در مکان های مختلف منزل، اتاق کار و حتی فضاهای بیرونی استفاده نمود. عرضه زیباترین طرح های تابلو رنگ روغن، در سایزهای گوناگونی صورت می گیرد. نوع اصل آن را نیز به نرخ های متفاوتی ارائه می کنند که بستگی به نوع پردازش و هنرمندی دارد که آن را کشیده است.

از جانب دیگر، قیمت تابلو رنگ روغن نیز بر همین اساس تعیین می شود و ما تابلوهایی داریم که میلیون ها دلار ارزش دارند.

از اینها که بگذریم، باید بگوییم تابلوهایی در سبک های مختلف ارائه می شوند که شامل پرتره افراد، طبیعت، شهرها، مناظر جنگی و سایر موارد دیگر می شود. هر یک از آنان کیفیت و ویژگی های خاص خود را دارند.

با همه این موارد، مشتریان می توانند جهت کسب معلومات بیشتر به این گالری آنلاین مراجعه کنند. در زیر شماره هایی را مشاهده می کنید که شما را مستقیم با مشاوران مجموعه وصل می نماید و راحت از چند و چون قیمت ها و نوع معامله اطلاعات به دست می آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما