فروش تابلو نقاشی رنگ روغن گل

فروش تابلو نقاشی رنگ روغن گل در ابعاد مختلف و رنگ های با کیفیت در برند خوب با قیمت عمده و مستقیم از طریق فروشگاه های غیر حضوری میسر می باشد و علاقمندان به آثار هنری و صنایع دستی امکان خرید بیشتر و بهتری برای خرید این نوع از تابلو دارند. این تابلو حس بسیار خوبی در بیننده القاء می کند و به عنوان دکوراسیون نمای بسیار جذاب و دلربایی دارد.

تابلو نقاشی رنگ روغن گل

 

سایزهای تابلو نقاشی گل

تابلو نقاشی رنگ روغن گل

اندازه های متفاوتی برای بوم و ام دی اف بکار رفته در این تابلوها در نظر گرفته می شود و متناسب با سلیقه و نیاز مشتریان به بازار عرضه می شود. در این نوع تابلو از طراحی گل در سایز ریز و درشت و انواع مختلف آن به شکل تکی یا دسته ای و یا در قالب یک سبد استفاده می شود که هرکدام زیبایی و جلوه خاص خود را دارد. شکل قاب ممکن است مربع یا مستطیل باشد.

معمولا از سایز پنجاه شروع می شود و اصولا سایزهای تابلو نقاشی متفاوت هستند می تواند 20 *40 باشد یا اینکه 30* 50 باشد و خیلی از اندازه های دیگر، البته مشتریان می توانند ابعاد مورد نظر خود را به صورت سفارشی به تولید کننده ها اعلام کنند و طبق سلیقه خودشون سایز در نظر گرفته شود. اصولا آثار هنری رنگ و روغن در هر اندازه ای که باشد بسیار با ارزش است و ماندگاری خوبی دارد مضاف براین دارای اصالت می باشد.

ارائه تابلو نقاشی رنگ روغن گل

تابلو نقاشی رنگ روغن گل

ارائه تابلو نقاشی رنگ روغن گل با کیفیت طراحی و رنگ های خوب و برند معتبر در سایز های گوناگون از طریق فروشگاه های غیر حضوری با قیمت کلی و جزئی امکان پذیر است. قیمت عمده و مستقیم موجبات فروش خوبی را برای تولید کنندگان آثار هنری ایجاد می نماید و مشتریان و خریداران امکان خرید بهتر و مرغوب تری را پیدا می کنند. تابلو رنگ روغن با طرح گل های کوچک و بزرگ، غنچه یا شکفته و دسته ای یا تکی در قالب گلدان یا سبد با سایزهای متنوع به شکل غیر حضوری در بازار به فروش می رسد.

وب سایت جزو آن دسته از مراکز معتبر و پر فروشی به شمار می آید که می تواند متناسب با نیازهای مشتریان ارائه دهنده خدمات خوب و ارزنده ای در زمینه کالاها و محصولات گوناگون باشد. با برقراری تماس با واحد فروش می توانید انواع تابلو  را با طراحی مختلف اعم از گل با قیمتی که مقرون به صرفه است در اسرع وقت خریداری نمایید. قیمت فروشنده ها نازل ترین قیمت موجود در بازار است که در جهت رضایتمندی شما مشتریان لحاظ شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما