قیمت تابلو نقاشی دکوراتیو

تابلو نقاشی دکوراتیو از جمله وسایلی است جهت آراستن و زیباتر کردن فضای داخلی ساختمان ها. یکی از مزیت های آن قیمت مناسب تر در مقایسه با تابلو های نقاشی است. تابلو های نقاشی دکوراتیو می توانند به صورت یک تکه و یا چند تکه و در اندازه های گوناگون طراحی شوند. هرچقدر مهارت و استادی در خلاقیت ، رنگ آمیزی و سایه پردازی بیشتر باشد باعث افزایش ارزشمندی و گرانبها تر شمرده شدن آن می گردد.

تابلو نقاشی دکوراتیو

نکات مهم در تهیه انواع تابلو نقاشی دکوراتیو

نکات مهم در تهیه انواع تابلو نقاشی دکوراتیو انسان از هزاران سال پیش سعی در بکار گیری ابزار جهت ثبت دیده ها ، تخیلات و واقعیت های زمان خود بوده اند بنابراین نقاشی عمری طولانی به قدمت وجود بشر بر روی این کره خاکی داشته.

در تلاش برای تهیه تابلو نقاشی دکوراتیو ، واضح به نظر می رسد که به مواد و وسایلی چون انواع رنگ ها ، حلال ها ، بوم ، انواع قلمو با سایز ها و شکل های مختلف و غیره نیاز است. پس تفاوت آن با تابلو نقاشی در چیست؟ پاسخ در نوع ترسیم شدن طرح است. در طراحی تابلو دکوراتیو در کنار استفاده از تجهیزات نقاشی از دستگاه های چاپ نیز استفاده می شود.

طراحی یک تابلو دکوراتیو و خلاقیت و الهام پشت آن ارزشمند ترین و هیجان انگیز ترین بخش انجام کار است که به نقاشی معنا می بخشد. استفاده از متریال و ابزارآلات با درجه مرغوبیت بالا می تواند بر روی نتیجه کار تاثیری شگرف داشته باشد اما ارزشمندی یک تابلو نقاشی حکایتی از ارتباط بنیادین بین ذهن و مهارت هنرمند نقاش دارد.

آنچه در نقاشی دکوراتیو حائز اهمیت است این است که مرزی برای ترسیم وجود ندارد یعنی هنرمند قادر است بر روی هر شیئی طرح خود را پیاده کند. سنگ ، چوب، منسوجات حتی کاشی های شکسته شده و تمامی این ها تنها و تنها سرچشمه گرفته از خلاقیت اوست. ترکیب رنگ ها و مهارت رنگ شناسی نقاش و استفاده از متریال مناسب نیز از تاثیر گذارترین بخش در نتیجه کار و قیمت تابلو است.

تابلوهای دکوراتیو در انواع سبک های هنری قابل اجرا هستند ، اما بیشتر حالت فانتزی دارند ، استفاده از انواع فرم ، خطوط ، اشکال و غیره در سبک کوبیسم و سورئال قابل مشاهده است.

سفارش تابلو نقاشی دکوراتیو

سفارش تابلو نقاشی دکوراتیو برای سفارش تابلو های نقاشی دکوراتیو میتوان هم به صورت مستقیم با نقاش در ارتباط بود و اجرا و روند کار را زیر نظر داشت. هم آنکه از طریق سایت ها و فروشگاه های فعال در این زمینه به صورت حضوری و غیر حضوری (آنلاین) تابلو مد نظر را سفارش و خریداری کرد.

گاهی ارزش تابلو های دکوراتیو قدری بالا میرود که با تابلو های نقاشی برابری می کند و هرساله گردهمایی هایی تحت عنوان مزایده برگزار می گردد و از طریق آن نیز میتوان تابلو های دکوراتیو را خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما